YKSISARVISET hoitavat

Hyväbisnes

Nythän on eräs pariskunta keksinyt hyvän tulonlähteen: yksisarvisten ryhmäkaukohoito. Kyllä on bisnes huipussaan,jos joku hölmö yli Sataeuroa tuollaisesta maksaa!
Ovat usein päässeet televisioon, jotenka ovat myös investoineet mainontaan. Paljonkohan yksisarviset Nettoavat ?

6

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasniin

      Kuulostaa kyllä hauskalta.

      • Ihmepillerit

        .
        Itsekin sain juuri Arkkienkeli merkuriukselta käskyn aloittaa bisnes. Hän sanoi, etten saa tehdä ilmaiseksi, vaan vähintään satanen on taksa. Alveja ei tartte maksaa, koska kysymys on kokonaisvaltaisesta hoidosta. Ihanaa, kaksi yksisarvista ja yksi kaksisarvinen kanavoi mulle kokoajan tekstiä. Ihan hengästyttää kun olen niitä yökaudet nettiin kirjoittanut. Voitte sitten niitä satskulla vastaanottaa. Ihanaan kotiimme muutti kulkukoira, joka kertoi heti kättelyssä, että olemme ihana perhe. Osaan siis kanavoida paitsi arkkienkeleitä, valonneuvostoja, neuvostoliittoa, pilviä, ukonilmaa, Jumalaa myös koiria, kissoja ja kilpikonnia.
        Mun lapsi on vanha Sielu, inkarnoitunut Maya Intiaani. Olemme koko perhe maanpäällisiä mestareita. Yes! Ihan nyt hengästyttää ja tuskanhiki vaan valuu, kun oon niin siunattu ja päässyt vanhoista kahleista. Itken nytkin koko ajan, että kajalit valuu poskille, kun Arkkienkelit ja Lohikäärmeet hyppii mun valkoisella sohvalla kuin pingispallot konsanaan. Yksisarvinen kurkkii ikkunasta. Nyt mä itken vielä ja kirjoitan sitten mun kaverin ihmetableteista, niitä saa syödä kuinka paljon vaan. Ne on ihania.


    • Olen myös yksisarvinen, mutta valitsen hoitoni tarkoin.

    • hubaahei

      Heh heh.
      Olisko semmoista hoitoa kuin kaksilärvinen...?

    • Uskonkaksisarvisiin

      Onko lapsille hyvä kasvuympäristö, jos vanhemmat ovat harhoissaan? Paljon pahoja esimerkkejä lasten kokemuksista kulttiyhteisöissä ja mielikuvituksen perustuvissa henkisistä liikkeissä.

    • ufo.ko

      Minusta pitää miettiä mistä maasta ja keneltä nämä ''opit'' tulee. Tämä on se juttu!!

      Oli asia mikä tahansa, hyväkin, aina tulee lieveilmiöitä kylken ja jos kontrolli ei toimi.. Eli kyseenalaistaako näitä kukaan ns. henkisentyöntekijöitä mihinkään suuntaa, vaan voisiko joku ajatella vaikka joukkohypnoosia, suurta markkinakoneistoa, manipulaatiota, rahastusta? Esim. ns. ennustuskorttien määrä on räjähdysmäisesti kasvanut, kun ennen aikaan oli vain suurunpiirteinTarot- ja pelikorttipakka. No nythän puhutaan vain ''välineestä'' siihen tietoon, mutta ajatteleeko kukaan mikä miljoonbisnes tämä 'oheistuote-valikoima'' on? Puhumattakaan hoidoista ja kursseista ym. Vaan onko se vain ..kivaa?
      Luulen, että tähän yhtälöön on vain luotu rahastuskoneisto. Huijareta ja koijareita. Ihmeiden oppikurssi - WTF? Bussinesta on aina luotu pienempiinkin rakoihin ja nykyaika on mitä muhevinta multaa istuttaa vaikka jos mitä uskomushoitoa, koska jos et usko, että keisarilla ON vaatteet, olet totaaliseti ulkona - kritiikkiä ei sallita tai sitä ei oteta vaihtoehtona. Se on pelottavaa?

      Jokainen tulkoon uskossaan onnelliseksi. Itse uskon kyllä toisiin ulottuvuuksiin, henkiolentoihin ym. en siksi että nykyään puhutaan, vaan kun katsoo historiatietoa, ihmisten kokemuksia (myös omia) tutkin ym. mutta ehkä siksi juuri, ''en osta kaikkea'' diibadaabaa.

      Eli jälleen kerran: Jossakin o n se jutun juuri, mutta ihminen sössii hyvän ja aidon asian! Eikä ilmeisestikään opi taaskaan mitään. :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe