Nythän on eräs pariskunta keksinyt hyvän tulonlähteen: yksisarvisten ryhmäkaukohoito. Kyllä on bisnes huipussaan,jos joku hölmö yli Sataeuroa tuollaisesta maksaa!
Ovat usein päässeet televisioon, jotenka ovat myös investoineet mainontaan. Paljonkohan yksisarviset Nettoavat ?
YKSISARVISET hoitavat
6
155
Vastaukset
- Kasniin
Kuulostaa kyllä hauskalta.
- Ihmepillerit
.
Itsekin sain juuri Arkkienkeli merkuriukselta käskyn aloittaa bisnes. Hän sanoi, etten saa tehdä ilmaiseksi, vaan vähintään satanen on taksa. Alveja ei tartte maksaa, koska kysymys on kokonaisvaltaisesta hoidosta. Ihanaa, kaksi yksisarvista ja yksi kaksisarvinen kanavoi mulle kokoajan tekstiä. Ihan hengästyttää kun olen niitä yökaudet nettiin kirjoittanut. Voitte sitten niitä satskulla vastaanottaa. Ihanaan kotiimme muutti kulkukoira, joka kertoi heti kättelyssä, että olemme ihana perhe. Osaan siis kanavoida paitsi arkkienkeleitä, valonneuvostoja, neuvostoliittoa, pilviä, ukonilmaa, Jumalaa myös koiria, kissoja ja kilpikonnia.
Mun lapsi on vanha Sielu, inkarnoitunut Maya Intiaani. Olemme koko perhe maanpäällisiä mestareita. Yes! Ihan nyt hengästyttää ja tuskanhiki vaan valuu, kun oon niin siunattu ja päässyt vanhoista kahleista. Itken nytkin koko ajan, että kajalit valuu poskille, kun Arkkienkelit ja Lohikäärmeet hyppii mun valkoisella sohvalla kuin pingispallot konsanaan. Yksisarvinen kurkkii ikkunasta. Nyt mä itken vielä ja kirjoitan sitten mun kaverin ihmetableteista, niitä saa syödä kuinka paljon vaan. Ne on ihania.
Olen myös yksisarvinen, mutta valitsen hoitoni tarkoin.
- hubaahei
Heh heh.
Olisko semmoista hoitoa kuin kaksilärvinen...? - Uskonkaksisarvisiin
Onko lapsille hyvä kasvuympäristö, jos vanhemmat ovat harhoissaan? Paljon pahoja esimerkkejä lasten kokemuksista kulttiyhteisöissä ja mielikuvituksen perustuvissa henkisistä liikkeissä.
- ufo.ko
Minusta pitää miettiä mistä maasta ja keneltä nämä ''opit'' tulee. Tämä on se juttu!!
Oli asia mikä tahansa, hyväkin, aina tulee lieveilmiöitä kylken ja jos kontrolli ei toimi.. Eli kyseenalaistaako näitä kukaan ns. henkisentyöntekijöitä mihinkään suuntaa, vaan voisiko joku ajatella vaikka joukkohypnoosia, suurta markkinakoneistoa, manipulaatiota, rahastusta? Esim. ns. ennustuskorttien määrä on räjähdysmäisesti kasvanut, kun ennen aikaan oli vain suurunpiirteinTarot- ja pelikorttipakka. No nythän puhutaan vain ''välineestä'' siihen tietoon, mutta ajatteleeko kukaan mikä miljoonbisnes tämä 'oheistuote-valikoima'' on? Puhumattakaan hoidoista ja kursseista ym. Vaan onko se vain ..kivaa?
Luulen, että tähän yhtälöön on vain luotu rahastuskoneisto. Huijareta ja koijareita. Ihmeiden oppikurssi - WTF? Bussinesta on aina luotu pienempiinkin rakoihin ja nykyaika on mitä muhevinta multaa istuttaa vaikka jos mitä uskomushoitoa, koska jos et usko, että keisarilla ON vaatteet, olet totaaliseti ulkona - kritiikkiä ei sallita tai sitä ei oteta vaihtoehtona. Se on pelottavaa?
Jokainen tulkoon uskossaan onnelliseksi. Itse uskon kyllä toisiin ulottuvuuksiin, henkiolentoihin ym. en siksi että nykyään puhutaan, vaan kun katsoo historiatietoa, ihmisten kokemuksia (myös omia) tutkin ym. mutta ehkä siksi juuri, ''en osta kaikkea'' diibadaabaa.
Eli jälleen kerran: Jossakin o n se jutun juuri, mutta ihminen sössii hyvän ja aidon asian! Eikä ilmeisestikään opi taaskaan mitään. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142