Kuulin, ettei mitään lupia tarvita tuolla virvelöidessä. Onko totta?
Keskustan Valkeisenlammella virvelöinti
12
434
Vastaukset
- nimimerekki
kaupungin lammissa saa virvelöidä. Mutta hotelli-Isovalkeisen lohilammikossa ei.
Ja luonnollisesti kallavedessä ei.- kalastusta
Ei pidä paikkaansa. Kalastamiseen virvelillä tarvitaan Valkeisenlammessakin valtion kalastuskortti, jos kyse on 18-65 vuotiaasta. Siinä ei tarvita lääninmaksua, mutta muilla vesillä sekin pitää olla vielä kortin päälle.
- säteileekö
Kuopion jätelampi. Lääninsairaala laski vuosikausia jätevetensä Valkeisenlampeen. Kalojen mukana saa kaikkea kivaa.
- llkj
Kyllä vedenlaatua tutkitaan, kun on uimarantakin. Kesäkuussa veden laatu ollut "melko hyvä".
- JuhaniRisto
Ei mulla ainakaan mitään lupa ole kun olen Valkeisenlammella virvelöinyt. Joka päivä käyn siellä ja matkaan lähtee muovikassillinen lohia jotka pistän sitten pakkaseen.
- poliisin_palvoja
IP osoitteesi on selvitetty ja voit odottaa vierailua poliisilta ovellesi lähipäivinä. Törkeästä kalastusrikoksesta voi joutua vankilaan varsinkin kun kaltaisellasi roistolla lienee rötöksiä jo taustalla vaikka kuinka.
- JuhaniRisto
Niin sinunkin IP osoite on selvitetty ja voit odottaa vierailua liivejä käyttäviltä moottoripyöräsediltä lähipäivinä. Huomenna menen kalaan ja taas nousee muovikassillinen lohia ylös ja lupaa en maksa koskaan bua-ha-haa...
- amatöörikalastaja
http://www.kalaan.fi/kalapaikat/68106/Valkeisenlampi.htm
Tuolla sanotaan ettei MITÄÄN lupia tarvita, mutta voiko tuollaisiin sivustoihin sitten luottaa. Ihme kun ei Kuopion kaupungin sivuilla mainita asiasta mitään.- JuhanRisto
Kyllä voi. Kävin tänään tekemässä rikosilmoituksen nimimerkistä "poliisin_valvoja" kun herjasi minua rikolliseksi.
- JuhaniRisto
Nimimerkkini on siis JuhaniRisto, ei JuhanRisto. :D
- Anonyymi
Vaikka sanotaan että "mitään lupia ei tarvita" niin aina täytyy olla kuitenkin kalastonhoitomaksu maksettuna!!..18-67 vuotialla!
- Anonyymi
Pappa on legenda.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112