Voiko mies yrittää saada nainen mustasukkaiseksi puhumalla satunnaisesti muista naisista (kaupan myyjä, vastaan tulia) varsinkin jos eivät ole ennen sitä kyseisen naisen kohdalla tehneet?
Mietityttää
16
579
Vastaukset
- rakkausraastaa
kyllä vain ja muillakin konstein.
- Voihyvinkin
Voi. Entinen mieheni teki tota tapailuvaiheessa paljonkin.
- lyhytolistoorimme
äijä jonka lemppasin, mainitsi joka tapaamisella just jostain tapaamastaan myyjästä tai muusta, ja aina nästä tapaamistaan naisista eri asiayhteyksissä, muisti myös mainita että olivat nuoria naisia. Nooh, tuo idioottimaisuus ei ollut valitttavasti ainut piirre siinä Tampiossa, oli monta muutakin juttua jota en ole aiemmin muissa miehissä huomannut, mutta he ovatkin olleet järki miehiä.
Neuvo sulle aapee, älä ota tuollaista kumppania itsellesi, joka joutuu pönkittämään olematonta itsetuntoaan tuollaisila tempuilla, joudut kannattelemaan hänen itsetuntoaan koko suhteenne ajan, ja se tulee tapahtumaan sun hyvinvoinnin kustannuksella, eli yrittää murentaa sun omaa itsetuntoasi siinä samalla. Jätä heti alkuunsa.- olipataasyleistys
Jotenkin vaikuttaisi että sinulla on huono itsetunto, elikkä jos annat pakit miehelle niin miehelläkö ei ole oikeus puhua naisasioistaan?
Toki olen tollasia tavannut jotka leimaa miehen tuntematta tai ulkonäön perusteella, jos ei löydä ärsyttäviä piirteitä niin keksitään varsinkin sillon kun huomaa että mies ei ollutkaan niin tyhmä kuin luulit ja huomasi enemmän kuin luulit ja näkee myös itsetunto-ongelmasi.
Ehkäpä tämä mies on kertonut naisasioistaan siksi että ainakin huomaat että on tehnyt kaikkensa unohtaakseen tunteensa sinua kohtaan?
Itse kyklklä puhun nais asioistani kelle hhuvittaa mutta se ei tarkoita että pönköttäisin itsetuntoani koska minun ei tarvitse pönköttää sitä ja koska olen itsevarma ja sinut itseni kanssa ja kunnioitan myös muitakin ihmisiä.
Monella naisella on se ongelma että ei itse puhu suoraan, sitten kun huomaa että mies on avoin niin sekin on huono juttu, eikä tietenkään mainita jos joku häiritsee, mieheltä kyllä vaaditaan täydellisyyttä mutta itse tehdään miten sattuu, haukutaan selän takana, leimataan ulkonäön perusteella, keksitään piirteitä mieheen joita miehessä ei ole, sekä tietenkin ennemmin kuin itse tutustuis mieheen niin kysytään mielipidettä ystävältä joka ei tunne koko miestä ja sillä sitten mennään eteenpäin.
Kannattaa ensimmäisenä lopettaa miesten aliarviointi ja toiseksi olemaan vähemmän mustavalkonen.
Minäkin huomaan ja kuulen vaikka en kaikkea mainitsisi, joskus en viitsi mainita kun oletan että sellanen asia mikä pitäs naisen kyllä itse tajuta sanoa.
Muutenkin niin tai näin niin aina väärinpäin, esimerkkinä, "miehet ihastuu muhun helposti, ahistavaa kun varattu mies yrittää" (verraten samalla minua sellaseen sikaan), käytös veti yhtäkkiä ihme käännöksen, alotetaan puhtaalta pöydältä vaikka mies ei olisi loukannut tai muutenkaan ollut kusipäinen, siihen päälle sitten aletaan jauhana puuta heinää että voisit olla sitä ja tätä samalla luullen että mies on avuton naisten kanssa vaikka siinä ei ole mitään ongelmaa, "siksi naiset rakastuu renttuihin", tulee turvallinen olo vaikkakin se renttu luultavasti ennemmin pettää ja manipuloi sun muuta toisin kuin mies joka pysyy periaatteidensa takana aina, vihjaten että pitäs olla joku renttu vässykkä.
Kuitenkin lupas mies että ei jää roikkumaan eikä tule ongelmaa niinku ei ole tullutkaan ja antanu olla rauhassa, ollut vaan ystävällinen niinku yleensä ion ai niin kiltteys luonteessa ei tarkota että on liian kiltti tai antais muiden kävellä yli että väärin taas kerran.
Kaikilla miehillä ei ole taka-ajatuksia, oikeasti osa meistä voi rakastua melkein ensisilmäyksellä, oikeus on kertoa omista tunteistaan suoraan niinku aikuset.
Ehkäpä tilanne jossa nähdään on muutenkin sellanen että ei voi ainakaan ilkeästi käyttäytyä ja miksi pitäs jos siihen ei ole aihetta, suhteessa kyllä osaa olla jännittävä ja "rajumpikin" jos nainen haluaa niin. - Kunnioitustataiei
Jep mäkin aina feidaan miehet jotka jauhaa muista naisista tai täydellisistä panoistaan. Voi mun puolesta jauhaa niille jatkossa eikä tarvi tulla mulle oksentaa :)
- eitarvivääntää
Tuo nyt on ihan eri asia jos leuhkii panoillaan mitä ei kyllä tuu tehtyä edes jätkä porukassa, nuorempana kyllä tuli mutta kun ikää tullu nii jääny tollanen-
Voi sitä kuitenkin puhua naiselle jota kohtaan itellä on ystävällisiä tunteita vaikak ois pakit saanutkin että jos on jutua jonku kans ei panojuttuja, ihan siksikin että joskus sitä tarvii naiselta neuvoa vaikka olisikin kokenut naisten kans koska juurikin puhuamlla, kysymällä ja naista kuuntelemalla olen oppinut eniten naisista loput sitten kokemuksella.
Ei oo mustavalkosia asiat kuitenkaan, että joskus nainen voi käsittää väärinkin sen jos mies puhuu naisasioistaan, kyllä mulle saa miesasioistaan puhua ja neuvon jos tarve neuvoa tai ihan vaan kuunnella, muutama niin tekeekin, eikä kyllä oo kyse että yrittäs mustasukkaseksi tehä. - miksmiettiitommosia
On paljon ihmisiä, jotka kuvittelee olevansa itsevarmoja muttei todellisuudessa sitä olekaa. Lisäksi itsevarmuuttakin voi olla erilaisissa asioissa, joku voi olla osaamisestaan itsevarma, mutta ihmissuhteissa epävarma. Epävarmuus ei minusta ainakaan ole mikään ihmisestä huonompaa tekevä ja jos sitä tunnistaa. Ihmisten testaus sitä vastoin on epävarmuutta ja paljon muutakin.
- Omamielipide
Mistään testailusta ole puhunut tai että epävarma olisi huonompi, etkä tiedä tilanteesta mitään jos et ole se ihminen.
- noentietenkääntiedä
No en tiedäkään eikä kukaan muukaan, sillä me ollaan kaikki täällä tuntemattomia, paitsi laiton stalkkeri.
- näinpänäin
noentietenkääntiedä kirjoitti:
No en tiedäkään eikä kukaan muukaan, sillä me ollaan kaikki täällä tuntemattomia, paitsi laiton stalkkeri.
Ja en tarkottanu yleistää, ei kaikki naiset noin käyttäydy ja tuollasenkiin käytökseen voi olla monta syytä enkä siitä huolimatta ole vihanen tai katkera, ihmettelen vaan kun tuntuu käyvän huono tuuri että tullu vastaan sellasia että niin tai näin aina väärinpäin tai sitten tunteilla leikijöitä taikka sellasia jotka ei suoraan heti sano vaan antaa olettaa että on kiinnostunu ja sanookin sen mutta ei kuitenkaan itse tee asian etween mitään, itse teen mutta kuitenkin sitten märkä rätti päin naamaa, täydellinen en ole enkä haluakkaan, hyväksyn naisen sellasena ku on ja pyrin itsekkin rehellisyyteen ja käyttäytyyn, virheeni uskallan myöntää ja olen kyllä myöntäny jos on minussa ollu vikaa, mutta kun viimeaikoina ei ole itessä ollu sillain vikaa, mutta niinku sanottu toisilla käy huono tuuri rakkaudessa aina lähestulkoon, varmaan naisiakin joilla tulee vastaan vaan sika miehiä, ei annet akuitenkaan naiset eikä miehet lannistaa tollasten ja muistetaan että kaikki ei oo samanlöaisia.
- seonnounou
Mulla kyllä tulee mieleen jos mies juttelee muille naisille niin mä en sitten oo niin kiinnostava. Ja tulee pleijerifiilis siitä miekkosesta.
- älykäsmies
Tarkotakko että ootahan kun nainen teke noin ja mies ei tykkää niin mies on mustasukkanen sika, eihän se nyt tarrkota että jos mies on kiinnostunu susta että se ei sais muille naisille jutella yhtään mitään, aika hepposilla perusteilla leimaat miehen pleijeriksi just tuo saattaa olla osalla este ettei löydä hyvää miestä ja kun löytääkin niin antaa turhien asioiden vaikuttaa, puhuu ite että pitää uskaltaa heittäytyä mutta itse ei vaivaudu eikä katso pintaa syvemmälle, olettaa vaan ja perustaa tietonsa miehistä stereotyyppeihin ja yleistämiseen, oletteko miettineet miltä miehestä tollanen tuntuu kun kyllä meillä miehilläkin on tunteet ja osalla herkkä puoli, ei se tee meistä kuitenkaan mitään nyhverö tossukoita tai ylikäveltäviä kynnysmattoja, veikkaisin että osalla naisista kun on esim tottunut seurusteleen manipuloivan, hyväksikäyttävän, petturi narsisti miehen kanssa niin vääristyy kuva siitä mikä on tervettä itsevarmutta ja itsetuntoa kun tottunu oleen näitten kans jotka näyttelee sen takia kun ovat itse rikki sisältä eivätkä kykene empatiaan, luulisi kuitenkin että tajuat pointin.
- seonnounou
älykäsmies kirjoitti:
Tarkotakko että ootahan kun nainen teke noin ja mies ei tykkää niin mies on mustasukkanen sika, eihän se nyt tarrkota että jos mies on kiinnostunu susta että se ei sais muille naisille jutella yhtään mitään, aika hepposilla perusteilla leimaat miehen pleijeriksi just tuo saattaa olla osalla este ettei löydä hyvää miestä ja kun löytääkin niin antaa turhien asioiden vaikuttaa, puhuu ite että pitää uskaltaa heittäytyä mutta itse ei vaivaudu eikä katso pintaa syvemmälle, olettaa vaan ja perustaa tietonsa miehistä stereotyyppeihin ja yleistämiseen, oletteko miettineet miltä miehestä tollanen tuntuu kun kyllä meillä miehilläkin on tunteet ja osalla herkkä puoli, ei se tee meistä kuitenkaan mitään nyhverö tossukoita tai ylikäveltäviä kynnysmattoja, veikkaisin että osalla naisista kun on esim tottunut seurusteleen manipuloivan, hyväksikäyttävän, petturi narsisti miehen kanssa niin vääristyy kuva siitä mikä on tervettä itsevarmutta ja itsetuntoa kun tottunu oleen näitten kans jotka näyttelee sen takia kun ovat itse rikki sisältä eivätkä kykene empatiaan, luulisi kuitenkin että tajuat pointin.
Kyl tajutaan pointti. Ja mun pointista sen verran että mies saa ja pitää jutella muiden naisten kanssa mutta jos se oikeen kiusallaan sitä tekee mun nokan edessä niiiiin se on vähän nou nou. Ja naisetki on monet herkkii ja monilla on tunteet. Usotko?
- myösnäin
Katselee ja esittelee naapurin Tuulalta tulleita viestejä minun nähden. Tuula on nuorempi naikkonen joten omaa egoaan paikkailee mies kuusikymppinen.
- Hullunkurisetperheet
Netissä on helppo pelailla, livessä ei niinkään🤣
- tokipikkutytötkokematto
On myös ihmisiä jotka myös netissä puhuu kuin livenäkin että ei esitä mitään netissä edes vaikka se on vaikea joillakin tajuta nykymaailmassa että on ihmisiä joilla on periaatteet kunnossa ja joita noudattavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792