Palstan seksikkäimmät on hakusessa, ehdotuksia sitten vaan. Voi perustellakin.
Palstan seksikkäin nainen ja seksikkäin mies?
86
1195
Vastaukset
- Suomifilmihahmot
Pot pot potkut Näenhän valoisan taivaan
https://www.youtube.com/watch?v=UuhpZbQljX4
Tään elokuvan Sf-paraati olen katsonut varmaan kymmeniä kertoja. Aina tulee hyvä fiilis ja nää laulut ovat ihania ja tietenkin ikimoustoiset ANSA ja TAUNO.
Pätkä 4.30-5.36! <3 Tulee kylmiä väreitä..Ansassa ja Taunossa on jotain niin kertakaikkisen aitoa ja koskettavaa. Onko tällaista kauneutta enää edes olemassa?
Voi perustellakin.
Miks ? ;)- tietotoimistoFriidu
Friidu ja hunksz esittivät ansaa ja taunoa puhelinflirtissä ja palstalla.
- Bed.of.Roses
tietotoimistoFriidu kirjoitti:
Friidu ja hunksz esittivät ansaa ja taunoa puhelinflirtissä ja palstalla.
Minä ja Hunksz tietenkin. Friidu voi ihan yksikseen juoda skumppaa punaisista korkkareistaan! Saa sukkamehustaan hyvät aromit;D
Bed.of.Roses kirjoitti:
Minä ja Hunksz tietenkin. Friidu voi ihan yksikseen juoda skumppaa punaisista korkkareistaan! Saa sukkamehustaan hyvät aromit;D
Äänestän teitä, nimimerkkinne sopivat kivan seksikkäästi yhteen ;)
- Pelottaa
Vaarallisemmat naisten nimet ovat Ansa ja Miina.
Pelottaa kirjoitti:
Vaarallisemmat naisten nimet ovat Ansa ja Miina.
Paula kuuluu myös niihin.
""" Suomessa nimi Paula on käsitetty yleisnimeksi "ansa". (Lähde: Kustaa Vilkuna: Etunimet)."""- Pelottaa
Tellukka kirjoitti:
Paula kuuluu myös niihin.
""" Suomessa nimi Paula on käsitetty yleisnimeksi "ansa". (Lähde: Kustaa Vilkuna: Etunimet)."""PAULA viritetystä langasta koostuva erityisesti jänikselle tarkoitettu ansa.
- huu.toja
Korppis ja Petze , ilman muuta.
aina.i.ankeinenn kirjoitti:
petzehän ei kuulu palstalaisiin
muuten voiskin olla
ainakin korppiksen mielestä :DHuomenta@
Voipihan se olla niinkiin, että olen tämän päivän seksikkäin nainen herrasmiehiä täynnä etenevässä linja-autossa. Lähden näet Raatteentielle sotahistorialliselle päiväretkelle.
Niin ja asiasta toiseen en minäkään näe seksikkyyttä ystävieni miehissä.
Palstalaisissakaan en koe seksikkyyttä, enhän tunne heitä. Seksikkäisiin tunteisiin tarvitaan lähietäisyyttä ja sen aikaansaamaa vetoa.
muhun miehistä on tenhyt suurimman vaikutuksen
henrj vai miten se nyt sit kirjoitetaankaan se nimimerkki
ainakin noin kirjoitustensa perusteella lyhyesti ja ytimekkäästi
vois ollakkin seksikäskin koska siihen vaikuttaa paljon muukin kun pelkkä ulkoinen olemus
mutta yleensä ens vaikutelma on se mikä pitää loppuun asti
naisista en osaa nostaa ketään yli muiden
kaikki omalla tavallaan ihan ok tyyppejä
seksikkyyttä en osaa arvioida näin naisena
uskon kumminkin että jokainen on omalla tavallaan seksikäs.Ehdottomasti Siilenämää. Siinä nikissä yhdistyvät soutaminen, huopaaminen, ratsastaminen ja niin sulosointuinen kaatuminen.. Hurmaavaa, aistillista toistoa lähes joka asiassa ja viehättävää ymmärtämättömyyttä ja lukihäiriöitä pattitilanteessa. Se on siinä, palstan sexy.
yksilesken kirjoitti:
Ehdottomasti Siilenämää. Siinä nikissä yhdistyvät soutaminen, huopaaminen, ratsastaminen ja niin sulosointuinen kaatuminen.. Hurmaavaa, aistillista toistoa lähes joka asiassa ja viehättävää ymmärtämättömyyttä ja lukihäiriöitä pattitilanteessa. Se on siinä, palstan sexy.
No nii justiisa. Enpä ois arvannu kun uteliaana lähin tätä ketjua lueskelemaan että meitsinkin nimi mi on mainittu . Kiitos aamukahvinauruista. Voihan sitä joku nähdä seksikkyyden noinkin.Ja kokea.
siilenämää kirjoitti:
No nii justiisa. Enpä ois arvannu kun uteliaana lähin tätä ketjua lueskelemaan että meitsinkin nimi mi on mainittu . Kiitos aamukahvinauruista. Voihan sitä joku nähdä seksikkyyden noinkin.Ja kokea.
Ai nii. Ja jos oman lusikkani tähän soppaan laitan, minusta myöskään ei seksikkyys tule kirjoituksista vaan ihminen pitää nähdä, kokea haistaa ja jopa maistaa :D.
siilenämää kirjoitti:
Ai nii. Ja jos oman lusikkani tähän soppaan laitan, minusta myöskään ei seksikkyys tule kirjoituksista vaan ihminen pitää nähdä, kokea haistaa ja jopa maistaa :D.
ei se niinkään ole
omaan mieheeni tutustuin puhelimessa
ja tunsin häneen vetovoimaa
olisko se sit sitä seksikkyyttä
enkä puolen vuoden jälkeen pettynyt kun näin hänet ensimmäisen kerran
ensivaikutelma piti paikkansa.aina.i.ankeinenn kirjoitti:
ei se niinkään ole
omaan mieheeni tutustuin puhelimessa
ja tunsin häneen vetovoimaa
olisko se sit sitä seksikkyyttä
enkä puolen vuoden jälkeen pettynyt kun näin hänet ensimmäisen kerran
ensivaikutelma piti paikkansa.No sanottaiskos sitten et se on tapaus- ja ysilökohtaista. Voihan synkata ilman seksikkyyttäkin mutta kyllä fyysisellä vetovoimnallakin on suuri vaikutus.
siilenämää kirjoitti:
No sanottaiskos sitten et se on tapaus- ja ysilökohtaista. Voihan synkata ilman seksikkyyttäkin mutta kyllä fyysisellä vetovoimnallakin on suuri vaikutus.
ystävyyteen ei tarvita seksikkyyttä ja ystävys voi syventyä pysyväksi rakkaudeksi
ja voi se fyysinen vetovoima syttyä keskustellessakin näkemättä toista
näin vain kävi tää oli toinen kerta mun elämässä
ensimmäinen kerta oli nuorena seitsemäntoista vuotiaana tyttönä
ja ei sitä voi tietää onko se vastapuoli linjojen päässä seksikäs vai ei
ja seksikkyys tulee mun mielestä ihan jostain muusta kun ulkonäöstä.aina.i.ankeinenn kirjoitti:
ystävyyteen ei tarvita seksikkyyttä ja ystävys voi syventyä pysyväksi rakkaudeksi
ja voi se fyysinen vetovoima syttyä keskustellessakin näkemättä toista
näin vain kävi tää oli toinen kerta mun elämässä
ensimmäinen kerta oli nuorena seitsemäntoista vuotiaana tyttönä
ja ei sitä voi tietää onko se vastapuoli linjojen päässä seksikäs vai ei
ja seksikkyys tulee mun mielestä ihan jostain muusta kun ulkonäöstä.Totta. Aloitus kuitenkin koski seksikkyyttä. Ja minusta pitää nähdä koko paketti ennen kuin voi puhua seksikkäästä vetovoimasta. Voihan joku pitää esim minua puheitten, kirjoitusten/äänen perusteella ihan ok:na mut sitten kun näkee niin voipi olla että ei niin kauhiasti ole vetovoimaa :D.
siilenämää kirjoitti:
Totta. Aloitus kuitenkin koski seksikkyyttä. Ja minusta pitää nähdä koko paketti ennen kuin voi puhua seksikkäästä vetovoimasta. Voihan joku pitää esim minua puheitten, kirjoitusten/äänen perusteella ihan ok:na mut sitten kun näkee niin voipi olla että ei niin kauhiasti ole vetovoimaa :D.
Eli kyllä siinä mielessä ulkonäöllä on merkitystä.
- aina.i.ankeinennn
siilenämää kirjoitti:
Eli kyllä siinä mielessä ulkonäöllä on merkitystä.
täytyy sanoo että ei oo merkitystä
nimittäin sillon lähes kolmekymmentä vuotta sitten kun näin mieheni
ajattelin etten missään tapauksessa olis kiinnittäny häneen mitään huomioo
jos olis tullut jossain vastaan tai yrittänyt iskeä mua jossain baarissa
mutta kun olin valmiiksi rakastunut puhelimessa
niin oli mun mielestä ja on edelleen maailman seksikkäin mies
mutta jos sun mielestä on niin se on ihan ok
me ollaan kaikki niin erillaisia. aina.i.ankeinennn kirjoitti:
täytyy sanoo että ei oo merkitystä
nimittäin sillon lähes kolmekymmentä vuotta sitten kun näin mieheni
ajattelin etten missään tapauksessa olis kiinnittäny häneen mitään huomioo
jos olis tullut jossain vastaan tai yrittänyt iskeä mua jossain baarissa
mutta kun olin valmiiksi rakastunut puhelimessa
niin oli mun mielestä ja on edelleen maailman seksikkäin mies
mutta jos sun mielestä on niin se on ihan ok
me ollaan kaikki niin erillaisia.Näinpä ollaan. Ehkä en ole sitä tyyppiä joka rakastuu tai kiinnostuu silleen puhelimessa. Kyllä piää myös nähdä koko paketti ja myös fyysisen olemuksen natsata.
siilenämää kirjoitti:
Näinpä ollaan. Ehkä en ole sitä tyyppiä joka rakastuu tai kiinnostuu silleen puhelimessa. Kyllä piää myös nähdä koko paketti ja myös fyysisen olemuksen natsata.
kyllä se natsas tavallaan
mutta ei ollut ollenkaan ulkonäöllisesti
semmoinen mies johon olisin kiinnittänyt huomiota
ja todella hiljainen ettei olis koskaan uskaltanu mua lähestyä
äitini sanoi aina kaikille että jos haluaa jutella mun miehen kans kannattaa soittaa :)
toki se on muuttunu siitä vuosien saatossa
mutta oli jännää huomata ettei se ulkoinen olemus vaikuttanutkaan
enää siinä vaiheessa niin paljoo kun oli jo sydämensä menettänyt :D
se on sellainen asia mikä pitää itse kokee ennen kun sen tietää.aina.i.ankeinenn kirjoitti:
kyllä se natsas tavallaan
mutta ei ollut ollenkaan ulkonäöllisesti
semmoinen mies johon olisin kiinnittänyt huomiota
ja todella hiljainen ettei olis koskaan uskaltanu mua lähestyä
äitini sanoi aina kaikille että jos haluaa jutella mun miehen kans kannattaa soittaa :)
toki se on muuttunu siitä vuosien saatossa
mutta oli jännää huomata ettei se ulkoinen olemus vaikuttanutkaan
enää siinä vaiheessa niin paljoo kun oli jo sydämensä menettänyt :D
se on sellainen asia mikä pitää itse kokee ennen kun sen tietää.Niinhän se varmaan on. Jollekin tuo käy, toiselle ei.
"aina.i.ankeinenn"
Palstalaisia en ala laittamaan järjestykseen "seksikkyyden" perusteella mutta muuten paljon samaa mieltä. Seksikkyys on paljon muuta kuin ulkoinen olemus. Eikä vähiten juuri ääni ja puhetapa. Näin kirjoitustenkin perusteella voi luoda oman käsityksensä jonkun nimimerkin seksikkyydestä, suoraan tai rivien välistä.
Minusta kukaan ei ole automaattisesti seksikäs vaan se seksikkyys on vain kanssaeläjien mielessä. Isot tissit ja muut kurvit ei tarkoita automaattisesti naisessa seksikkyyttä. Meikäläiselle esim. Suvi-Anne Siimes on seksikkäämpi kuin Kim Kardashian.
- Näköisensä.arvoinen
En viitsi pilata mielikuvitustanne ja iloanne rekisteröitymällä ja linkittämällä kuvani.
Vaatimattomasti sanoen olisin ylivoimainen voittaja.- saat-ääneni
ja vielä molemmissa sarjoissa :D
- New-age
Arvioin vain miehiä. Siis, jos olet Julio Iglesiasin näköinen, hymyilet somasti ja lauleskelet pehmeällä äänellä, nii-in, sinussa on potentiaalia.
Seksikkyys on kait pers'kohtaista.
Takavuosina miesten suosikki oli Samantha Fox. - OldAge
New-age kirjoitti:
Arvioin vain miehiä. Siis, jos olet Julio Iglesiasin näköinen, hymyilet somasti ja lauleskelet pehmeällä äänellä, nii-in, sinussa on potentiaalia.
Takavuosina miesten suosikki oli Samantha Fox.Silloin takavuosina se taisi olla tissikohtaista :D
New-age kirjoitti:
Takavuosina miesten suosikki oli Samantha Fox.Julion poika Enrique ei ole kipu silmille myöskään. Äänikin pehmeää samettia. Seksikäs poitsu jos kuka :) Tässä nuorempana vanhalla hitillään.
https://www.youtube.com/watch?v=UZrzOZaI7UEPaloma.se.co kirjoitti:
Julion poika Enrique ei ole kipu silmille myöskään. Äänikin pehmeää samettia. Seksikäs poitsu jos kuka :) Tässä nuorempana vanhalla hitillään.
https://www.youtube.com/watch?v=UZrzOZaI7UETai sitteen tää-
https://www.youtube.com/watch?v=KboCLgKIhTk- Näköisensä.arvoinen
Huulio Ingliisiä minusta ei saa naamioimallakaan. Sehän on loppujen lopuksi ruma latino meidän suomalaisten miesten kategoriassa, kun vertaa rinnakkain.
Meillä on ruista ranteissa eikä keinorusketusta naamalla, puhumattakaan imellyksistä.
Ronski on rankasti suorapuheinen.
Eli joku Samantha Foksikaan ei kolahtanut koskaan. Samoja hinkkejä näki maalaiskylien aitta -ja karjapoluilla tulevan vastaan. Aitoja kotimaisia.
Eikös tuo Fox ollut kallellaan naisiin päin eikä miehiin, vaikka heille avujaan esitteleekin? - New-age
Sinähän formaatin keksit. Naamioidaan joksikin muuksi. Mä tahtoisin olla Elisabet Taylor. Kaikkien kesken Liz vaan.
New-age kirjoitti:
Takavuosina miesten suosikki oli Samantha Fox.Ei sitten ole pelkoa menestymisestä tässä kisassa;)
Samantha Foxin sijaan mieluummin Bonnie Tyler, niin seksikäs lauluääni.- New-age
En ole kilpailuhenkinen. Luovutusvoitto incognitolle. Fair play.
Tylerin biisit on hyviä. Jotenkin vain ajattelen, miten äänihuulet ja kurkku kestää "raspin"? Melkein tunnen kipua, kun laulaa.
Fox oli vain testeri. New-age kirjoitti:
En ole kilpailuhenkinen. Luovutusvoitto incognitolle. Fair play.
Tylerin biisit on hyviä. Jotenkin vain ajattelen, miten äänihuulet ja kurkku kestää "raspin"? Melkein tunnen kipua, kun laulaa.
Fox oli vain testeri.Onhan nuo jo muutaman vuosikymmenen kestäneet. Vaan jotain muuta tuosta laulusta on jäänyt uupumaan, ei niin hirveästi enää sytytä.
https://www.youtube.com/watch?v=_wWFB-0Bbts
Mutta tässä elämän vaiheessa on jotenkin tyhmää edes ajatella jotain tyyppejä joilla on jo toinen jalka arkun reunalla mitenkään seksikkäinä. Kauniita, tyylikkäitä, elegantteja, viehättäviä, miellyttäviä, puoleensavetäviä vanhempia miehiä ja naisia tapaa tuon tuosta, mutta pakolla väännetty seksikkyys tässä iässä on lähinnä pateettista.
"Paloma.se.co"
Fiksu kommentti.
En minäkään ymmärrä seksikkyyden tärkeyttä tässä iässä.
Vaikka eihän se tietenkään pahitteeksi ole.
Saat minulta seiso-peukun.
https://www.youtube.com/watch?v=flvC3Uokdtw
H.- onko.se.niin
hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Fiksu kommentti.
H.Nii hunkki eikö se ole niin että vanhat miehet saa seksikkäitä likkoi katella ja haluta vanhat naiset ei nuorii miehii kun he on naurettavii 😉😉
- New-age
No nyt et Hunksz ole täysin rehellinen. Eikös tubetus-liitteesi suureksi osaksi ole seksihakuisiakin ja osa runoistasi.
Ja sitten Palomalle: kauniita, tyylikkäitä, elegantteja, viehättäviä, miellyttäviä eivätkö nämä ole kuorta tai käytöstapoja.
Puoleensavetävä on lähes synonyymi seksikkyydelle. Vastapainoksi luotaantyöntävälle. Miksi iäkkäät miehet niin mielellään lepertelevät tyttösille, harvemmin varttuneempi nainen sanoilla lähentelee poikasia.
Joku kirjoitti vetovoima. Sitäpä juuri. Sitä joko on tai ei ole. Sitä ei voi esittää tai näytellä.
Mielestäni mainoksissa puolipukeisuus esim. ei välttämättä tee miestä seksikkääksi, korkeintaa puolialastomaksi. hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Fiksu kommentti.
H.Seisoopa tuo seiso-peukku seksikkäästi :DDD.
- ilililil
siilenämää kirjoitti:
Seisoopa tuo seiso-peukku seksikkäästi :DDD.
Töpöpeukku, hih eiku nokka.
- ukkojen.horinaa
New-age kirjoitti:
No nyt et Hunksz ole täysin rehellinen. Eikös tubetus-liitteesi suureksi osaksi ole seksihakuisiakin ja osa runoistasi.
Ja sitten Palomalle: kauniita, tyylikkäitä, elegantteja, viehättäviä, miellyttäviä eivätkö nämä ole kuorta tai käytöstapoja.
Puoleensavetävä on lähes synonyymi seksikkyydelle. Vastapainoksi luotaantyöntävälle. Miksi iäkkäät miehet niin mielellään lepertelevät tyttösille, harvemmin varttuneempi nainen sanoilla lähentelee poikasia.
Joku kirjoitti vetovoima. Sitäpä juuri. Sitä joko on tai ei ole. Sitä ei voi esittää tai näytellä.
Mielestäni mainoksissa puolipukeisuus esim. ei välttämättä tee miestä seksikkääksi, korkeintaa puolialastomaksi."Onko.se.niin" ja New agen kaa samoilla linjoilla 😉
ilililil kirjoitti:
Töpöpeukku, hih eiku nokka.
Töpönokka seisotti peukkua, harvinaistako lienee .D?
- bessie-
"Mutta tässä elämän vaiheessa on jotenkin tyhmää edes ajatella jotain tyyppejä joilla on jo toinen jalka arkun reunalla mitenkään seksikkäinä. Kauniita, tyylikkäitä, elegantteja, viehättäviä, miellyttäviä, puoleensavetäviä vanhempia miehiä ja naisia tapaa tuon tuosta, mutta pakolla väännetty seksikkyys tässä iässä on lähinnä pateettista."
?
Eikös tuo "puoleensavetävyys" usein ole juuri seksuaalista puoleensavetävyyttä? Ja mitä ihmettä tarkoittaa "pakolla väännetty seksikkyys"? Jos joku pitää esimerkiksi minua seksikkäänä, niin minkäs minä sille voin? Tai minkäs joku ikäiseni tai vanhempi mies sille voi, että hän on minun mielestäni seksikäs? bessie- kirjoitti:
"Mutta tässä elämän vaiheessa on jotenkin tyhmää edes ajatella jotain tyyppejä joilla on jo toinen jalka arkun reunalla mitenkään seksikkäinä. Kauniita, tyylikkäitä, elegantteja, viehättäviä, miellyttäviä, puoleensavetäviä vanhempia miehiä ja naisia tapaa tuon tuosta, mutta pakolla väännetty seksikkyys tässä iässä on lähinnä pateettista."
?
Eikös tuo "puoleensavetävyys" usein ole juuri seksuaalista puoleensavetävyyttä? Ja mitä ihmettä tarkoittaa "pakolla väännetty seksikkyys"? Jos joku pitää esimerkiksi minua seksikkäänä, niin minkäs minä sille voin? Tai minkäs joku ikäiseni tai vanhempi mies sille voi, että hän on minun mielestäni seksikäs?Puoleensvetävyys ei mielestäni ole välttämättä seksikkyyttä.
Se voi syntyä myös keskustelun kautta, samoista arvoista, elämäkatsomuksesta, elämänkokemuksista.
Toki siinä voi olla myös seksikkyyttä tai tulla myöhemmin.bessie- kirjoitti:
?
Eikös tuo "puoleensavetävyys" usein ole juuri seksuaalista puoleensavetävyyttä? Ja mitä ihmettä tarkoittaa "pakolla väännetty seksikkyys"? Jos joku pitää esimerkiksi minua seksikkäänä, niin minkäs minä sille voin? Tai minkäs joku ikäiseni tai vanhempi mies sille voi, että hän on minun mielestäni seksikäs?Ei välttämättä. Kemiastahan on kysymys ja kaikki kemia ei ole biologiseen suvunjatkumiseen liittyvää. Seksikkyys tarkoittaa nimenomaan seksuaalista vetovoimaa ja on aikamme suurimpia kauppatavaroita. Ideana seksikkyys ja sensuelli ulkonäkö ovat korvanneet kauneuden ja viehätysvoiman, jotka kuuluvat auttamatta menneeseen maailmaan ja eivät käy enää kaupaksi.
Ihminen voi olla puoleensavetävä ja kiehtova ilman korostettua seksikkyyttä: lämpö. älykkyys, sosiaaliset valmiudet, kaunis ja huoliteltu ulkomuoto, hoidetut ja hyväntuoksuiset hiukset, hampaat, kädet, jalat....ulkoista ja sisäistä kauneutta ilman seksuaalisuutta joka mielestäni pukee vanhenevaa ihmistä aivan loistavasti.
Olen nähnyt aivan riittävästi operoituja, kiristettyjä, venytettyjä, vanutettuja, maalattuja, vanhoja naisia joilla on silikonit edessä ja takaa ja mahdollisimman tiukat vaatteet, syväänuurretut puserot, rakennekynnet ja törröhuulet ja he yrittävät kilpailla samassa luokassa kuin tyttärensä. Kaikkea aikansa....sama seksikkyys joka on ehkä kova sana kun ollaan vielä lapsentekoiässä ei ole enää ehkä yhtä pukevaa.
Tämä on nyt kuitenkin vain minun henkilökohtainen otokseni asiasta ja jos olet eri mieltä niin ole vain, ihan rauhassa.
Tamara Lund on seksikäs, hän olisi nyt yli 70v, hänen ei tarvinnut tulla vanhaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=nKDtCdK4Amk- marlon.brandon
Eikä kun seksikkäin mies on Marlon, nyt ihan just tällä palstalla tietsikalla.
Kissakin kuvassa, kenen ämmänläyskän kisupisu lienee?
Hakekaa omanne kotio, näette live-Marloninkin siinä samalla.
https://imgix.ranker.com/user_node_img/50040/1000791755/original/young-marlon-brando-on-a-typewriter-photo-u1?w=650&q=60&fm=jpg&fit=crop&crop=facesMarlon Brandon oli todella seksikäs nuorena. Vanhemmiten paisui muodottomaksi.
Ämmänläyskä-äijänkäppyrä...miksi nimittely?
- Ymmärryseiyllä
Minkä laisilla kriteereillä valinta tällaisessa paikassa tehdään?
- niillä
Mielikuvilla ja oletuksilla.
- Voipojat
Spede - Koomikko K. Ovimikko
https://www.youtube.com/watch?v=hzwEOMJAIdI
Parasta a-HAA! Ja tanssitytöt
Retkeilyvarusteet
https://www.youtube.com/watch?v=oFQepoPC-N8 - elähtänyt
Kuvat joita profiileissa vilahtas eivät ole tuoneet seksikkyyttä esiin.
Ja kuvattomista ei mitään tietoa. Mitä väliä sillä täällä palstalla on, ei mitään. - Psykoterapeutitar
"Seksikkäin" yli kuusikymppinen😬 Taitaa olla vähän hiljasta🙉 Menee viimeinenkin "seksikkyys", kun alkaa pissa haista🙊 Voi voi😢 Minkäs teet😰
"Psykoterapeutitar"
"En minäkään ymmärrä seksikkyyden tärkeyttä tässä iässä.
Vaikka eihän se tietenkään pahitteeksi ole."
H.- Psykoterapeutitar
ja mikä duuni siinä on, että saa jotenkin itsensä kuosiin! Sanokoon kuka mitä sanoo, niin kyllä se kauneus on hakusessa, kun aamulla heräät ja peiliin tuijotat.
Kyllä se "seksikkyys" on enempi nuori ja sileä, kun vanha ja sinne tänne vinkurallaan😂 - New-age
Kyllä jossain varttuneemmassa iässä oleva kalastajamies, jolla on ahavoitunut iho, voi olla seksikäs harmaine villapaitoinen etc. tai kullankaivaja tai eräopas tai luonnontutkija, joiden ihon säät ovat piiskanneet. Elämä näkyy. Saa näkyä.
En tiedä Myrskyluodon Maijoista sitten.
Tämä nyt on tällaista pinnallista minulta. Mitä silmä näkee. Esteettistäkin. - ahavoitunut.mummo
Onko se sitten seksikästä, se ahavoituminen. Se voi mielestäni olla charmikasta ja persoonallista, karismaattista joka vetää puoleensa. Seksikkyyttä nykymitoilla kait lienee pornahtavuus. Eroottinen... no pöh, tällä iälläkö, ehkä tuijottelen yksityiskohtiin.
- myötäili
New-age kirjoitti:
Kyllä jossain varttuneemmassa iässä oleva kalastajamies, jolla on ahavoitunut iho, voi olla seksikäs harmaine villapaitoinen etc. tai kullankaivaja tai eräopas tai luonnontutkija, joiden ihon säät ovat piiskanneet. Elämä näkyy. Saa näkyä.
En tiedä Myrskyluodon Maijoista sitten.
Tämä nyt on tällaista pinnallista minulta. Mitä silmä näkee. Esteettistäkin.Voi voi sentään, miten se Julio? Ei taida ehtiä kalastamaan ja ahavoitumaan, päätähän jo.
- New-age
Julio on karannut Tahitille. Taitaa kalastella siellä. Kuten Paul Gauguin aikoinaan.
- New-age
ahavoitunut.mummo kirjoitti:
Onko se sitten seksikästä, se ahavoituminen. Se voi mielestäni olla charmikasta ja persoonallista, karismaattista joka vetää puoleensa. Seksikkyyttä nykymitoilla kait lienee pornahtavuus. Eroottinen... no pöh, tällä iälläkö, ehkä tuijottelen yksityiskohtiin.
En ymmärtänyt kommenttiasi oikein. Mitä porno tässä tekee? Ei tullut mieleenikään. Seksikäs = puoleensavetävä. Charmikkuus, karismaattisuus ovat taas mielestäni kuorta - ehkä.
Jep. Älä tuijottele, näe vain 😎.
- Sexbommi
Miehistä sexyin on Hunksz , naisista ei tiatoo.
- jononpäässä
Hunkilla on kysyntää noin seksikäs äijä vetää mummeja puoleensa , jono ulottuu kulman taakke..
- New-age
jononpäässä kirjoitti:
Hunkilla on kysyntää noin seksikäs äijä vetää mummeja puoleensa , jono ulottuu kulman taakke..
No, voi kuinka monta mahtavaa peräsintä ja pulleaa purjetta...
Ja minkä kulman? Hesarin?
Vai ovatko mummot tunnelissa, mummotunnelissa?
- henrjii
Veikkaan että, tiinasexsillä on syntisen sexksikäs ääni, nätit silmät, ja
sopivassa virneesä oleva suu kertoo sen.
Lisäksi pili kullittonat tekstit lisää epäillystäni, juttua varmaan tulisi livenä.
Puhelinmyyjänä hän varmaan mestyisi hyvin, ennustaisin, sillä
vanhat lötköpötökin heräisi eloon- niin.se.menee
Minä ennustan, että sinä olet livenä korppis.
- henrjii
veikkaan että korppis oikoo pitkiä sääriään kylpyammeessa mökillä,
pitkä vaalea tukka on valahtanut ammeen ulkpuolelle, ja tuuli
on vähän ottanut siihen
Henrylle peukku. Tosin nyt korvessa puhaltaa viileä tuuli ja vettä rispoo. Kävin mökillä, laitoin lämmöt päälle ja ajelen heti aamusta sinne puutarhahommiin.
Voi olla, että jos ilta-aurinko iskee silmää lahden puiden yllä lämmitän saunan ja kannan vettä ammeeseeni. Siellä löylyjen lomassa lämpöisessä vedessä nostan komiat koipeni kohti haapojen latvuksia.
Tänään vaihdoin verhoja kaupunki kämppään. Jo vain pelotti koekkelehtia selvinpäin keittiötikkailla. Onnistuin, sääreni pitivät yhtä aivojeni kanssa. eikä päätä huipannut ; )- maissiiii
Olen joviaali ja totean, että annoit mahdottoman tehtävän ja vielä oikein superlatiivein.
Seksikkyys on mielestäni katsojan silmässä niin kuin kauneuskin, vaikka hommaisimme tähän kuvakavalkaadin kaikista palstan rouvista ja herroista niin jokainen jotain sieltä löytäisi, ainakin epäilen niin. Jollekin seksikkyys asuu silmissä jollekin povessa jollekin pohkeissa, pakaroissa jne
Joskus kun joku omasta mielestään on kovinkin seksikäs, niin voi olla, ettei kukaan muu sitä seksikkyytää edes huomaa.
Seksikkyydessä on aina jotain salaperäisyyttä. useinhan seksikkyys liitetään johonkin ihan muuhun kun ihmisvartaloon tai olemukseen, esim materiaan ja tavaroihin.
Kyll se seksikkyys täällä palstallakin mielestäni luuraa, vaikka täällä on pelkkiä sanoja, tavuja, lauseita tarinoita jne... jokainen kirjoitus luo meissä mielikuvia ja omista mielikuvistaan jokainen löytää sen seksikkyyden jos haluaa. - Rostuuta
Arvelisin, että tuo Paloma olisi melko kuuma pakkaus punkasssa. Hunkzi kumoo mummoja omintakeisella tyylillään.
- New-age
Mutta, missä on Arvo?
- henrjii
olisiko jäänyt helsingin yöhön, sinne ainakin lupasi pelottomasti mennä
- New-age
Minusta hän on ollut täältä poissa viikkoja...pitääkö meidän etsintäkuuluttaa?
Nyt on jo tai vasta iltapäivä. - henrjii
New-age kirjoitti:
Minusta hän on ollut täältä poissa viikkoja...pitääkö meidän etsintäkuuluttaa?
Nyt on jo tai vasta iltapäivä.olet oikeassa 29 elokuuta jo lähti, taiteiden yöhön katosi tähti
- ei.muita.nassuja
mielikki.mummo kirjoitti:
Paloma ja korppis ovat sellaisia jotka ovat kunniaksi 60 naisille.
Ainoat kuvillaan ulostulleet :))
- New-age
henrjii kirjoitti:
olet oikeassa 29 elokuuta jo lähti, taiteiden yöhön katosi tähti
Jospas hän pitää urheilusta ja matkustanut Suomi-Ruotsiin.
Joka kanavalta on tullut urheilua.
Ehkä hän on Tampereella jalkapallomatsista. - New-age
Mäpäs äänestän Arvoa. Kiltti ja lempeän sorttinen. Ei pöyhkeile.
12 pistettä hänelle. - kissa.vieköön
Mä näin Arvon eilen , vastasi mimmimummille vilukissaan.
- ku.ningas
mielikki.mummo kirjoitti:
Paloma ja korppis ovat sellaisia jotka ovat kunniaksi 60 naisille.
Ei heistä seksi- tai kauneuskuningattaria pääse leipomaan.
Tai makuja on monia hyviä ja huonoja ja siltä väliltä.
Paloman tekstit on hyviä korppis täynnä itseään. New-age kirjoitti:
Mutta, missä on Arvo?
Mutta onko koti-kiusattua näkynyt se Turuntorin tapauksen jälkeen?
Toivottavasti ei hänen läheisiään ollut siellä torilla silloin.
- satu.rnus
Miehist Ö-öö l. =DW=, flegmaatti ja 1eero. Tuo siis kolmen kärki. Ei paremmuusjärjestys. Perusteluni on, että jokainen on persoonallinen ja sitä kautta karismaattinen. Ei nyt seksikkyyttä voi tekstin perusteeöla.
Naisia en ala mainitsemaan, se ei ole mun kuppi teetä.- venla.na
Miks ei naisia kukaan järjestä kolmen kärkeen?
- hetero-mummo
venla.na kirjoitti:
Miks ei naisia kukaan järjestä kolmen kärkeen?
Naiset pitäisivät sitä nuoleskeluna.Kjiäk. Äsken luin Rosa Meriläisen saanen huonoa suuseksiä.
Öylättiä ja viiniä menen ottamaan, että tuo rietas mielleyhtymä poistuisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356831JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t235409Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5532919Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai982858V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!502222Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342176- 332044
- 461874
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321773Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71391