Jos saisin valita, ottaisin kyllä Elinan.
Millä perusteella, sitä en kerro.
Suosikkina pidän numero 9:ää.
Jos saisin valita
9
539
Vastaukset
- Juntti
Jos puhut misseistä en huolisi heistä ketään,KUNNON NAINEN se olla pitää!
- kunnonnainen
ei meitä kunnon naisia moni huolisikaan. Kaikki vain haluavat niitä missejä...
Missikisaan osallistuvaa pidä mitenkään poissulkevana asiana/"huoliminen".Heistäkin aivan hienoja naisia löytyy,vaikka entisistä misseistä Riitta Väisänen.On mielestäni aivan mahtava persoona ja sinut itsensä kanssa.
Missikisoja en ole milloinkaan tv.stä katsonut enkä osaa sanoa yhtään kymmenen viimeisen missin nimeä.Eureka; onkos Lola kymmenen viimeisen joukossa,tuli vaan just mieleen?
Sitten ainakin kohdallani,ei ole kysymys minun "huolimisesta" vaan realistina tiedän sen etten kelpaisi "huolijaksi".Mutta eiköhän heiile jonopäin löydy halukkaita "huolijoitakin".- Juntti
emw34 kirjoitti:
Missikisaan osallistuvaa pidä mitenkään poissulkevana asiana/"huoliminen".Heistäkin aivan hienoja naisia löytyy,vaikka entisistä misseistä Riitta Väisänen.On mielestäni aivan mahtava persoona ja sinut itsensä kanssa.
Missikisoja en ole milloinkaan tv.stä katsonut enkä osaa sanoa yhtään kymmenen viimeisen missin nimeä.Eureka; onkos Lola kymmenen viimeisen joukossa,tuli vaan just mieleen?
Sitten ainakin kohdallani,ei ole kysymys minun "huolimisesta" vaan realistina tiedän sen etten kelpaisi "huolijaksi".Mutta eiköhän heiile jonopäin löydy halukkaita "huolijoitakin".En valitse naista ulkonäön vaan älykkyyden ja huumorintajun perusteella,naiseni pitää myös viihtyä ulkoilmassa ja traktorin ja moottoriveneen ratissa,tuskin moni näistä "tradenomeista" olisi siis vaihtoehto minulle!
Miksi muuten kauppakoulua käyvä on nykyään "tradenomiopiskelija"? - Vanas*
emw34 kirjoitti:
Missikisaan osallistuvaa pidä mitenkään poissulkevana asiana/"huoliminen".Heistäkin aivan hienoja naisia löytyy,vaikka entisistä misseistä Riitta Väisänen.On mielestäni aivan mahtava persoona ja sinut itsensä kanssa.
Missikisoja en ole milloinkaan tv.stä katsonut enkä osaa sanoa yhtään kymmenen viimeisen missin nimeä.Eureka; onkos Lola kymmenen viimeisen joukossa,tuli vaan just mieleen?
Sitten ainakin kohdallani,ei ole kysymys minun "huolimisesta" vaan realistina tiedän sen etten kelpaisi "huolijaksi".Mutta eiköhän heiile jonopäin löydy halukkaita "huolijoitakin".viimeaikoina. Hänhän alkaa jo näyttää "oikealta" naiselta, eikä vaateripustimelta. Hyvin syönyt ja juonut perheenäiti! :)
- Juntti
Vanas* kirjoitti:
viimeaikoina. Hänhän alkaa jo näyttää "oikealta" naiselta, eikä vaateripustimelta. Hyvin syönyt ja juonut perheenäiti! :)
Oppisikohan ajamaan traktoria?
- Vanas*
Juntti kirjoitti:
Oppisikohan ajamaan traktoria?
pirtin puolelle piirakoita lämmittämään. Ei kai ex-missistä millään saa koulutettua hyvää "monitaitomammaa". Sinun on hommattava eri tavara ulko- ja siäsäkäyttöön. ;)
kunnonnainen kirjoitti:
ei meitä kunnon naisia moni huolisikaan. Kaikki vain haluavat niitä missejä...
kunnon nainen, mutta kun ei löydy kunnon miehelle sellaista.
- seven
millainen on "kunnon nainen"?
Jokainen nainen uskoo olevansa kunnon nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481