Jos saisin valita

kualasuu

Jos saisin valita, ottaisin kyllä Elinan.
Millä perusteella, sitä en kerro.
Suosikkina pidän numero 9:ää.

9

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juntti

      Jos puhut misseistä en huolisi heistä ketään,KUNNON NAINEN se olla pitää!

      • kunnonnainen

        ei meitä kunnon naisia moni huolisikaan. Kaikki vain haluavat niitä missejä...


      • Missikisaan osallistuvaa pidä mitenkään poissulkevana asiana/"huoliminen".Heistäkin aivan hienoja naisia löytyy,vaikka entisistä misseistä Riitta Väisänen.On mielestäni aivan mahtava persoona ja sinut itsensä kanssa.

        Missikisoja en ole milloinkaan tv.stä katsonut enkä osaa sanoa yhtään kymmenen viimeisen missin nimeä.Eureka; onkos Lola kymmenen viimeisen joukossa,tuli vaan just mieleen?

        Sitten ainakin kohdallani,ei ole kysymys minun "huolimisesta" vaan realistina tiedän sen etten kelpaisi "huolijaksi".Mutta eiköhän heiile jonopäin löydy halukkaita "huolijoitakin".


      • Juntti
        emw34 kirjoitti:

        Missikisaan osallistuvaa pidä mitenkään poissulkevana asiana/"huoliminen".Heistäkin aivan hienoja naisia löytyy,vaikka entisistä misseistä Riitta Väisänen.On mielestäni aivan mahtava persoona ja sinut itsensä kanssa.

        Missikisoja en ole milloinkaan tv.stä katsonut enkä osaa sanoa yhtään kymmenen viimeisen missin nimeä.Eureka; onkos Lola kymmenen viimeisen joukossa,tuli vaan just mieleen?

        Sitten ainakin kohdallani,ei ole kysymys minun "huolimisesta" vaan realistina tiedän sen etten kelpaisi "huolijaksi".Mutta eiköhän heiile jonopäin löydy halukkaita "huolijoitakin".

        En valitse naista ulkonäön vaan älykkyyden ja huumorintajun perusteella,naiseni pitää myös viihtyä ulkoilmassa ja traktorin ja moottoriveneen ratissa,tuskin moni näistä "tradenomeista" olisi siis vaihtoehto minulle!
        Miksi muuten kauppakoulua käyvä on nykyään "tradenomiopiskelija"?


      • Vanas*
        emw34 kirjoitti:

        Missikisaan osallistuvaa pidä mitenkään poissulkevana asiana/"huoliminen".Heistäkin aivan hienoja naisia löytyy,vaikka entisistä misseistä Riitta Väisänen.On mielestäni aivan mahtava persoona ja sinut itsensä kanssa.

        Missikisoja en ole milloinkaan tv.stä katsonut enkä osaa sanoa yhtään kymmenen viimeisen missin nimeä.Eureka; onkos Lola kymmenen viimeisen joukossa,tuli vaan just mieleen?

        Sitten ainakin kohdallani,ei ole kysymys minun "huolimisesta" vaan realistina tiedän sen etten kelpaisi "huolijaksi".Mutta eiköhän heiile jonopäin löydy halukkaita "huolijoitakin".

        viimeaikoina. Hänhän alkaa jo näyttää "oikealta" naiselta, eikä vaateripustimelta. Hyvin syönyt ja juonut perheenäiti! :)


      • Juntti
        Vanas* kirjoitti:

        viimeaikoina. Hänhän alkaa jo näyttää "oikealta" naiselta, eikä vaateripustimelta. Hyvin syönyt ja juonut perheenäiti! :)

        Oppisikohan ajamaan traktoria?


      • Vanas*
        Juntti kirjoitti:

        Oppisikohan ajamaan traktoria?

        pirtin puolelle piirakoita lämmittämään. Ei kai ex-missistä millään saa koulutettua hyvää "monitaitomammaa". Sinun on hommattava eri tavara ulko- ja siäsäkäyttöön. ;)


      • kunnonnainen kirjoitti:

        ei meitä kunnon naisia moni huolisikaan. Kaikki vain haluavat niitä missejä...

        kunnon nainen, mutta kun ei löydy kunnon miehelle sellaista.


      • seven

        millainen on "kunnon nainen"?

        Jokainen nainen uskoo olevansa kunnon nainen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe