Hyvikse ja pahikset?
Palsta kuvastaa oikeaa mailmaa?
Kyllä palsta on pieni mailma!
Paltalla on pahiksia jotka ova terroristeja toi terroriti tässä yhteydessä on kovin livä ilmaisu!
Koska joka on täälä pahis on sitä myskin live elämässä.
Joka täyttää elämäänsä pahoilla asioilla muttuu pahaksi ihmiseksi.
Väkivalta elokuvat tulisi kieltää lain voimmalla, myskin väkivalta pelit!
Älkää päästäkö pahuutta sydämmeen!
Taru vai totta
4
118
Vastaukset
- palstauniversumi
Mäkään en ymmärrä joidenkin ajatusta, että täällä olisivat "kaikki", ihan Kiinaa myöden tänne kirjauduttaisiin, ahhaha. Täällä ei ole kuin häviävän pieni osa suomalaisista. Kukaan normaali ihminen ei ainakaan pesiydy tänne vuosiksi trollailemaan. Kai nämä suuruudenhullut ajatukset "kaikista" kuvastavat jonkinlaista toivetta olematta silti totta.
- Pahuutta
Tarkoitin ylinsä mykin koko nettiä vaikken laittanutkaan niin.
Kyllä kiinalaisetkin ovat netissä, niillä vaan on se on vain sensuroitu. - palstauniversumi
Pahuutta kirjoitti:
Tarkoitin ylinsä mykin koko nettiä vaikken laittanutkaan niin.
Kyllä kiinalaisetkin ovat netissä, niillä vaan on se on vain sensuroitu.Luulisin ymmärtäneeni mitä tarkoitit. Vastaukseni käsittelee kohtaa "kyllä palsta on pieni maailma".
Jos tämän palstan, tai minkään mitä netistä löytää, mieltää ainoaksi maailmakseen, kannattaa varmasti hakuetua johonkin toisaalle, kuin täältä napattuihin : Tää on varmasti mulle kirjoituksiin.
Pitää osata ottaa oma elämä haltuun, eikä uskoa turhiin unelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727