... kuinka yksi ihminen pysyy mielessä
... vaikka yksipuolisenakin
... se nainen on elämääkin suurempi asia.
On se ihmeen hullua
25
2022
Vastaukset
- beibi-
Jotain tällaistako:
Mitä sä teet
Kun katsot mua se ohi ei mee
Toisin kun muut katseet
Joita niin pelkään
Suhteet ei muutu paremmaks
Oli niitä takana tuhat tai kaks
Mä kävin yhä uhkarohkeemmaks
Ja rakastuin yli rautamuurin
Ja kun tuli kohtaa
Vihdoin ilman siitä tulee kuumaa
Tää on meille kiellettyä huumaa
Tää on voima kaikkein suurin
Pyyhi pelko pois- paybi
Tuhat suhdetta 😯😃
- kuumaaelämää
paybi kirjoitti:
Tuhat suhdetta 😯😃
Melki 20v. Aikana melki joka weekendille uus panosuhde. 😂😥
Jotain viiden vuoden tietämillä siitä on aikaa, mutta loputon ikävä sitä miestä kohtaan vaan jatkuu.
Miksi? Kai se oli ja olisi vieläkin se suurin asia elämässäni, mutta kun,,,- goodmemories
Eiköhän noita jokaisella joka on elänyt oo elämässä ollut suhteita jotka on kolauttanut paljon enemmän kuin muut ,mutta beibi ne on elettyä elämää ja nyt on nyt. Kannattaa elää tätä päivää eikä menneisyyttä ja yrittää tehdä siitä mahdollisimman hyvä.
- Jyrki_h
Ai mulla ei oo. Mulla on kaikkein tärkeimpii ne jotka oon tuntenut kauiten..uusiin ihmisiin tutustuminen vie vuosia
- Lovepeaceandjoy
Aika monelle on niin käynyt. Eräälle pitkälle miehelle ihanaa elämää. Monta vuotta mielessä, nykyisen vähemmän. Näin tänään. En tietenkään haaveile tai edes kuvittele mitään, mutta tykkään edelleen. En käy edes täällä enää, mut nyt tuli vaan mieleen.
- eiunohduei
onko hän kadonnut maan päältä? kyllä minäkin mietin sinua. lähes päivittäin..
- Aikatäsmää
Samaa ajatellut. On vähän outoakin muistaa toista jokainen päivä jo viiden vuoden ajan, enkä itse edes tuntenut häntä kovin hyvin.
- Taasmielessä
Seurustelitteko?
- syksyyyn
seksisuhde..
- yööökk
seksi ilman tunteita on turhaa
- eiunohdu
syksyyyn kirjoitti:
seksisuhde..
piti olla vain yhden illan juttu. iltoja oliki sitte enemmän ku yks... ootko yrittäny ottaa yhteyttä?
- Tarvitsen
syksyyyn kirjoitti:
seksisuhde..
pientä vinkkiä vaikka etunimien alkukirjainten muodossa?
- Minulla
Tarvitsen kirjoitti:
pientä vinkkiä vaikka etunimien alkukirjainten muodossa?
J mielessä
- kadonnuut
eiunohdu kirjoitti:
piti olla vain yhden illan juttu. iltoja oliki sitte enemmän ku yks... ootko yrittäny ottaa yhteyttä?
olen, ei vastausta
- loppuikunkananlentoäkkiä
eiunohdu kirjoitti:
joo ei jäänyt yhteen kertaan eikä kahteenkaan
- niineisatu
Miksi suhteilla, miksi avata itseään jollekin toiselle ajatuksiaan ja sisimpiä tunteitaan, pelkojaan, miksi päästää lähelle ketään. Oppia kenenkään tapoja. Varmaan eri asia, jos on muistot hyvästä suhteesta, mutta muutoin rakkaus on liian satuttavaa ja ainakin itse herkkänä ihmisenä ja monista asioista vahvasti tuntevana ihmisenä en halua sellaista. Voit antaa ohjeita tuntea vähempi, mutta ihmiset on erilaisia eikä ketn pidä siltä osin muuttaa. Parempi suojata itsensä kunnolla.
- Nonameski
Koska ilman itsensä alttiiksi laittamista sekä pettymykselle että onnelle elämä on paljon ohuempaa. Ihmiset ovat eniten katuneet kuolinvuoteellaan rohkeuden puutetta toteuttaa unelmiaan. Moni pelkää onnea. Vanha totuus että vain sellaista voi menettää joka itselle on arvokasta. Suojamuurin sisällä on yksinäistä.
- jotenkin_näin_se_meni
"Viisitoista kesää mä häntä rakastin....
kohteli tunteitani niinkuin pakastin...." - sateenkeskeltä
Tärkeälle,
Hyvää huomenta ja oot sä mielessä
tänäänkin...
<3- niinärsyttäväää
joka helvetin päivä mielessä..
- eirumiakukaanmuista
taisi olla harvinaisen kaunis nainen...
- Naisenkarmaonvarma
Se on rakkautta jonka kadotit!
- Sanat_sanomattomat
Niin on. Mistä tiedät että on yksipuolista?
Kyllä minäkin jutustelin puhelimessa niitä näitä kevyesti. Jos tavattaisiin, ehkä sitten olisi syytä jo kakistaa ulos että kyllä, silloin ja vieläkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807