Siis sitä aattelin kun lueskelin näitä sivuja niin naisille tarjotaan hierontaa, niin hierooko joku mies miestäkin? Siis niinku runkkaamalla lopuksi mällit pihalle?
Onko hierontaa m/m
18
475
Vastaukset
- bihieroja
Moi kyllä hierotaan ja vaikka vähän imujakin jos hierottavalle sopii👍
- Nahaton
Kyllä täältäkin löytyisi,mistäin olet,ikä? Itse Hki 52v
Kutsu kylään?
- Happyendin
On kyllä parasta
- 43pksmies
Mua kyllä sais hieroa, selkä on ikikipeä. Ja eikait se haittais jos runkkais lopuksi mua jos olisin sillain että kulli seisois.
- bihieroja
Olishan se kivaa kuskin sais hyväillä kädellä boksereitten päältä samalla kun hieron ja ei haittaa vaikka vähän maistat terskanpäästä😊 42 188 84 18/5.5
- Waldemaar
Wau, hierontaa kaipaankin jopa alkoi pakottaa.
- puuhapeter
Komea mitta pojalla kyllä sieltä varmaan liukasta olisi tulossa, proteiinimakua
- puuhapeter
On jätkällä mallin mitat ja laatuspeguu varmaa juoksuttaa koko ajan.
- Kiinnostais
Onko 015 alueella tälläista palvelua?
- bihieroja
09 area saa tätä herkkua👍 Myös 014 joskus kun kyläilen.
- Gummimies
Olen 014-alueella. Miten sinut tavoitan? Voisit hieroa käydessäsi.
- puuhapeter
Ihan sul varmaa siel jo kovana taas kiim tippaa pukkaa ja komeet pallit heiluu ja kutistuu kun
alkaa kovon kovaa olla varsi ja herkkää Jyväskylässä voin hieroa. [email protected]
- bihieroja
Gummimies laita spostos niin sovitaan siellä.Voit kertoa samalla itsestäsi ja toiveista👍
- Gummimies
Täällä vähän hankala lähettää. Mun kik olis runk54. Voit korvata gmailissa tuon runkin tapsalla.
- Gummimies
Käytä wippies.comia gmailin sijasta. Toivottavasti viesteistäni löytyy oikea posti.
- Gummimies
014-alueelta etsin mieshierojaa miehelle.
05 alue ja satunnaisesti muuallekin. Laita text [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663