Amore Amore Amore

HänOnJumalolento

13

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oottäydellinen

      Minä sinua vaan...

      Kaunis, täydellinen kultaseni

    • HänOnJumalolento

      Unelmoin ja haaveilen sinusta edelleen.

      En ole koskaan levitellyt juoruja sinusta, mutta naiset halusivat sotkea asiat välillämme.

      Se yksi nuorempi nainen tuli kerran päissään töihin ja teki minulle paljastuksia sinusta.

      Lisäksi yksi vanhempi nainen puhui sinusta julkeita asioita.

      Sun eksä käski mua jättämään teidät rauhaan ja sanoi että rakastaa sua, vaikka tiedän että te ette edes asu yhdessä.

      Haaveilen susta silti edelleen.

      Tämä on vain välivaihe, ja tällä on oma hyvä tarkoitus. Sen on tarkoitus suojella meitä molempia, koska eräs täysin ulkopuolinen kaheli äijä on katkera.
      Siksi välillemme on asetettu esteitä, mutta ne sulavat ois kun tietty aika on kulunut.

      Joskus aika tuntuu vain pitkältä odottaa.

      Mutta jos se on tarkoitus niin me tavataan vielä. Ainakin itse toivoisin niin.

    • oottäydellinen

      Sinut tahtoisin löytää ihana nainen, sitä toivon eniten maailmassa <3 Oot säkenöivän kaunis, söpö ja ihana, kaikki sinussa on täydellistä. Sua kaipaan ja sun lähelle tahdon.

    • HänInJumalolento

      Olet niin ihana mies.
      Olet niin kultainen ja tärkeä.
      Olet niin pehmeä ja aito.
      Olet niin ihana ja herkkä.
      Olet niin rohkea ja vahva.
      Olet kuin herkkupala.
      Olet kuin suklaakaramelli.
      Vartalosi on perfekti ja
      äänesi Jumalan sulo sointuja laulaa.
      Silmiäsi kimaltelevat kilpaa auringon paisteessa .Tuoksusi minut huumaa.
      Olet niin hyvännäköinen ja ihana mies.
      Sisäisesti ja ulkoisesti.
      Aarre kultainen, jota etsin päivin ja öin.
      Ikävöin ja ajattelen mielessäni,
      kuinka haaveissani sinua haluaisin koskea. Halaisin ooskellani poskeasi ja pitäisin sinua lähelläni kuin pientä vauvaa.
      Haaveilen ja unelmoin susta ihanuus.
      Etsin niin kauan kunnes löydän.

    • Oottäydellinen

      Sinä ihanuus olet jumalaisen kaunis ja ihana kaikessa. Sut tahdon löytää. Sun vieressäs tahdon vaan olla ja siihen jäädä. Ihaniin silmiisi voisin katsoa tuntikaudet. Oot aina upea, tyylikäs ja hotti. Niin söpö että lähelläsi alkaa huimata.

      • eripersoonaeripalstalla

        täällä imelää ällötystä, toisaalla tyrkky akka änkee elämään johon ei koskaan tuu pääsemään ym ym. hassunhauskaa :))


      • OletPaljonParempi

        Mulla olis paljon tilaa sulle ja sun kaltaiselle ihanalle ja todella hyvännäköiselle miehelle, jolla on olemassa tunteet ja herkkyys, eikä häpeä sitä näytää, tilaa olis paljon mun sydämessä kodissa ja koko elämässä.

        Toisinaan tulee hetkiä, kun tuntuu, että olen niin vittuuntunut tähän nykyiseen mieheen, joka elämässäni kulkee mukana vain olosuhteiden pakosta. Jos en tuntisi sääliä häntä kohtaan, niin olisin jo ajat sitten antanut potkut perseelle ja sanonut hänelle, että menehän siitä, ja järjestä itse oman elämäsi asiat kuntoon. Mutta kun tiedän, että hän ei kuitenkaan selviä vielä. Se on vähän sama, kuin lapsiakin potkittaessa maailmalle kotoa, niin tyhjän repun kanssa ei pitäisi ketään lähettää, vaikka melko tyhjän repun kanssa olen itsekkin joskus joutunut lähtemään.

        Vastuuntuntoisena ihmisenä en voi kuitenkaan sairasta ja vajaakuntoista henkilöä heittää oman onnensa nojaan, tietyt asiat haluan hänen kohdallaan hoitaa kuntoon, ennenkuin lähetän eteenpäin. Tiedän, ja minua niin paljon ärsyttää, kun tuntuu, että monet naiset ovat niin täynnä sitä omaa lihavaa egoansa, että eivät suhteissa näe muita kuin itsensä. Eräskin pullukka bambiino on minua oikein hoputtanut jättämään nykyisen miehen nopeammin, mutta tiedän, että hän on juuri sellainen ylilihava hemmo, jolla ei ole minkäänlaista itsekuria vastustaa kermaleivoksia, eikä edes huomaa omaa pyöreyttänsä. Se tekee minut oikein vihaiseksi, kun tiedän, että hän on juuri sellainen, että jos vaikka mies tarvitsisi hammashoitoa, niin hän ei välitä, vain hänelle on ihan sama, jos mies menettää kaikki hampaansa ja eikä saisi edes tekohampaita, vaan pääasia on se, että tämä lihava hemmopeppu pääsisi itse ryppyleikkaukseen, ja kaikki ihmiset jotka on hänen ympärillään palvelevat häntä jollain tavalla.

        Kaikkeni olen tämän nykyisen mieheni hyväkseen tehnyt ja tuntuu, että miehen paskiainen on vain jatkuvasti löysä ja veltto eikä tee eikä yritä mitään edes itsensä hyväksi ja mitään häneltä on ihan turha edes odottaa vastapalveluksena. Enemmän tämä on ollut kuin liikesuhde tms. mutta olenpahan ainakin jonkun eteen jotain hyvää saanut aikaiseksi, vaikka en ole koskaan mitään saanut itselleni. Ainoastaan paskan haistatukset olen saanut. Eihän sille mitään voi, jos jotkut ovat niin yksinkertaisia ja avuttomia, ettei heiltä voi mitään odottaa. Onhan se ymmärrettävä.


      • HänOnJumalainenMies

        Se huimaus tulee yliluonnollisista voimista ja ainakin itse toivoisin, että hyvästä. Sitä on tapahtunut joskus mulle itsellekin kotona, kun olin oikein huolissani jonkun asian vuoksi, niin voima paino mut maahan polvirukoukseen ja hävisi sitten, mutta samalla ymmärsin hengessä, ettei mun tarvitse huolehtia niin paljon asioista. Liiallinen huolehtiminenkin on sairautta. Sama voima on vaikuttanut yhdessä mun tuttavassa, kun mä rukoilin ja hänen hampaat alkoivat parantua saman tien. Tämä on hieman käsittämätöntä ja hieman pelottavaakin. Se voi olla myös vastauksena sun rukouksiin ja toivomuksiin. Mä lähtisin heti sun kanssa tapaamiselle, eikä mikään voi sitä estää, koska tiedän, että mun nykyiselläkin on salasuhteita vaikka hän on niin paljon yrittänyt niitä salailla multa, mutta jotenkin ne vain aina joskus tulevat ilmi, vaikka hän ei tiedä, että olen saanut selville jotain, kun olin tarpeeksi oveyJos olet se, jota ajattelen, niin yhtä hyvin mekin voitais tavata salaa ainakin alussa ja jos kaikki menee hyvin, niin joskus myöhemmin vähemmin salaa.


      • erehdyimme
        HänOnJumalainenMies kirjoitti:

        Se huimaus tulee yliluonnollisista voimista ja ainakin itse toivoisin, että hyvästä. Sitä on tapahtunut joskus mulle itsellekin kotona, kun olin oikein huolissani jonkun asian vuoksi, niin voima paino mut maahan polvirukoukseen ja hävisi sitten, mutta samalla ymmärsin hengessä, ettei mun tarvitse huolehtia niin paljon asioista. Liiallinen huolehtiminenkin on sairautta. Sama voima on vaikuttanut yhdessä mun tuttavassa, kun mä rukoilin ja hänen hampaat alkoivat parantua saman tien. Tämä on hieman käsittämätöntä ja hieman pelottavaakin. Se voi olla myös vastauksena sun rukouksiin ja toivomuksiin. Mä lähtisin heti sun kanssa tapaamiselle, eikä mikään voi sitä estää, koska tiedän, että mun nykyiselläkin on salasuhteita vaikka hän on niin paljon yrittänyt niitä salailla multa, mutta jotenkin ne vain aina joskus tulevat ilmi, vaikka hän ei tiedä, että olen saanut selville jotain, kun olin tarpeeksi oveyJos olet se, jota ajattelen, niin yhtä hyvin mekin voitais tavata salaa ainakin alussa ja jos kaikki menee hyvin, niin joskus myöhemmin vähemmin salaa.

        Kaivattuni on sinkku ja noin 30-vuotias tumma nainen. Erehdyimme luulemaan toisiamme kaivatuiksemme.


      • VoimiaEtsintäänSulle
        erehdyimme kirjoitti:

        Kaivattuni on sinkku ja noin 30-vuotias tumma nainen. Erehdyimme luulemaan toisiamme kaivatuiksemme.

        Niin, sitä minäkin olen epäillyt jo jonkin aikaa, mutta ei sille mitään voi. Se on aikamoista sattuman kauppaa, jos täältä löytää sen oikean kaivattunsa. Tuntuu vain, että jotenkin sun kannattais yrittää kohdata häntä ihan normaalissa elämässä, ei hän varmasti täällä ole koskaan ollut.

        Minun kaivattuni on taas tummemman puoleinen n. 52 v. mies. Minulla on valmis mielikuva hänestä, jollen kohtaa tai löydä kaivattuani koskaan, löydän ja otan jonkun toisen hänen tilalle. Hänen tyyppisiä on muitakin, joten se on aina lohduttavaa. Etsin sellaista herkkää ja tuntevaa miestä, joka osaa myös kirjoittaa kauniita runoja ja lauluja. Hänellä on melko tummat lyhyet paksut hiukset, joissa on hieman kiharoita. Vartaloltaan hoikka tai normaali. Hän on osana aarrekarttaani, ja olen varma siitä, että hän vielä tulee osaksi elämääni.

        Minusta on vain mukava "haihatella" ja viettää aikaa täällä aina silloin tällöin. Lukea ihmisten erilaisia juttuja ja kokemuksia. Samalla toimii eräänlaisena kanavana purkaa omia ajatuksia.

        Toivon sulle kaikkea parasta, ja toivottavasti vielä joskus löydät juuri sen, jota oikeasti kaipaat.


    • Ettäminäsinuavaan

      Ootko koskaan laskenut monta niitä sinua vaan on ? Menee huumorin puolelle vastaajalla.

    • Wautsi_

      Sullahan hei mies onkin pitkä nettisuhde täällä, ilmankos tua muualla onkin sitten toinen ääni kellosaa . Toivottavasti saat aloittajan itelles.

    • hiukan_huvittaa

      Jumalolento? Typerää nostaa ketään noin jalustalle.Lapsellista palvomista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe