Lähipiiristäni tiedän jopa kuusi miespuuolista homoparia ja jokaikisessä on selkeä miehekäs ja naisellinen osapuoli. Ymmärrän kyllä, että naisellinen osapuoli haluaa miehekkään miehen, mutta mikä on miehekkäillä homoilla ideana? Miksi he ottavat naisellisen miehen kun mahdollista olisi ottaa aito nainen? Onko kyseessä se, ettei saada naista, jolloin joudutaan tyytymään vähän sinne päin olevaan naiselliseen mieheen? Vai olenko ihan väärillä jäljillä?
P.S. En ole mitenkään suvaitsematon tai mitään, mutta ihmetyttää vain.
Miksi homopareissa on aina selkeä mies ja nainen?
43
2981
Vastaukset
- Naisellinenmieseriasia
Luulen, että joitakin miehekkäitä homoja viehättää naisellisuus miehessä. Itse olen vähän naisellinen homo, mutta ymmärrän kyllä, jos naisellisuus viehättää, sillä itsekin voisin kuvitella pitäväni naisellisesta miehestä, jos vaan ei ole liian naisellinen minun makuuni. Jotkut naiselliset miehet ovat mielestäni jopa tosi söpöjä ja hyvännäköisiä.
- 100prosenttinenhomo
"Miksi he ottavat naisellisen miehen kun mahdollista olisi ottaa aito nainen? "
"Onko kyseessä se, ettei saada naista, jolloin joudutaan tyytymään vähän sinne päin olevaan naiselliseen mieheen? "
Ensinnäkin oletko joku 8 vuotias kakara kun et näytä edes sitä tietävän mikä on homoseksuaali? Ensinnäkään homo ei ota aitoa naista koska homoa ei naiset kiinnosta tippaakaan. Ja kyseessä ei ole se etteikö saada naista vaan se ettei huolita naista, koska homo olla on ehtoton nolla toleranssi naisiin. Ja naisellinen mies ja nainen ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa.
Mutta mitä sitten yleensäkkin tulee tuohon miehiseen ja naiselliseen homoon, niin kyllä molemmilla täytyy olla rajansa. En itsekkään perustaisi mistään huulia maalailevasta ja kynsiä lakkaavasta neiti homosta, mutta toisaalta en myöskään mistään karvanaamasta tai möhömahastakaan. Vaan kyllä poikaystävän täytyy olla miehinen mutta nuori ja sellainen joka huolehtii ulkonäöstään.- Anonyymi
Miksi odotat että 8v lapsi ymmärtäisi mihen ja naisen eron homo eroottisessa kanssa käymosessä?
- bear.is.the.best
Saamattomilla, ihannemiestä koskaan saamattomilla, järjettömät kriteerit toiselle tekevillä 100% Ikisinkuilla on aikaa anal-ysoida toisten parisuhteita.
EiYmmärräEi/GoStraight, ei se vaihtamalla parane sunkaan ajattelukyky, naisellinen oot ;D- Erikoista_
Keitä ovat mainitsemasi EiYmmärräEi ja GoStraight? Viittaatko kenties minuun? Tiedoksesi vain, että minä en ole koskaan ennen käynyt tällä palstalla. Ja minä hyväksyn homot, mutta kiinnostaa vaan tuo taustalla oleva kaipuu heterosuhteen rooleihin.
Homot tuntuvat jostain syystä olevan herkkänahkaisia tämän asian suhteen. ei hirveesti paranna käsitystä homoista... - bear.is.the.best
Erikoista_ kirjoitti:
Keitä ovat mainitsemasi EiYmmärräEi ja GoStraight? Viittaatko kenties minuun? Tiedoksesi vain, että minä en ole koskaan ennen käynyt tällä palstalla. Ja minä hyväksyn homot, mutta kiinnostaa vaan tuo taustalla oleva kaipuu heterosuhteen rooleihin.
Homot tuntuvat jostain syystä olevan herkkänahkaisia tämän asian suhteen. ei hirveesti paranna käsitystä homoista...Seliseliseli. Täällä ei kukaan kaipaa heterosuhteita tai heterosuhteisiin NAISTEN kanssa, se on teidän heteroiden ongelma, ei homojen, joten ei sitä osaa kaivata, onko toinen alla vai päällä, jos vaan toinen siitä tykkää.
Ei kyse ole herkkänahkaisuudesta, sulle ei vaan jaksa selittää, kun sun lähtökohta käsittelee asiaa, joka ei homolle koskaan edes ole miettimisen väärti. Jokaisessa on kummankin sukupuolen piirteitä ja kaikki saavat leikkiä nukeilla ja ajaa kauhakuormaajalla, jos vaan kiinnostaa. Sinäkin.
Kerro meille seuraavaksi, miten vaikkapa skotlantilainen homo erottaa miehekkään ja naisellisen homon, kun kaikilla perusmiehilläkin on kiltti. - RomanttinenKarhu
bear.is.the.best kirjoitti:
Seliseliseli. Täällä ei kukaan kaipaa heterosuhteita tai heterosuhteisiin NAISTEN kanssa, se on teidän heteroiden ongelma, ei homojen, joten ei sitä osaa kaivata, onko toinen alla vai päällä, jos vaan toinen siitä tykkää.
Ei kyse ole herkkänahkaisuudesta, sulle ei vaan jaksa selittää, kun sun lähtökohta käsittelee asiaa, joka ei homolle koskaan edes ole miettimisen väärti. Jokaisessa on kummankin sukupuolen piirteitä ja kaikki saavat leikkiä nukeilla ja ajaa kauhakuormaajalla, jos vaan kiinnostaa. Sinäkin.
Kerro meille seuraavaksi, miten vaikkapa skotlantilainen homo erottaa miehekkään ja naisellisen homon, kun kaikilla perusmiehilläkin on kiltti.Yllättäen komppaan bearia tässä asiassa!
- RomanttinenKarhu
Noh, mulla ei mikään ala siitä, että oon jostain sun kans samaa mieltä. Mulla tarvii mitään vastustaa, kun en erityisemmin pidä sua niin ihanana kuin sä itse pidät. Toki en tunne sua sen ihmeemmin, mutta tää nyt näiden sun kirjotusten perusteella...
- Anonyymi
Erikoista_ kirjoitti:
Homot tuntuvat jostain syystä olevan herkkänahkaisia tämän asian suhteen. ei hirveesti paranna käsitystä homoista...Miten niin heterosuhteiden roolijako ?
Kun kaksi miestä asuu yhdessä niin kotityöt tehdään yhdessä yleensä
Samoin kun heterosuhteissakin nykyään, ei siis ole mitenkään miesten ja naisten töitä
Ja jos on jotain raskaita töitä huushollissa niin ne tekee se jolla on voimaa enemmän
Ihmettelen mistä kiinnostus riittää homoja analysoimaan , joka viikko aina joku on asialla.
Heidän parisuhteensa on ihan samanlainen kun heteroillakin siis tehdään kodin työt yhdessä ja ollaan päivät töissä lapset koulussa tai tarhassa .
Mutta aina on joku jonka päähän ei mahdu asia kumminkaan , iän ikäisiä kyselyjä ja herjoja vieläkin vaikka eletään vuotta 2023 , eikä tiedetä että homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa. Ei siis mitään erikoista.
ihminen joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ei ole mitenkään kiinnostunut toisten elämisestä homona tai heterona ainoastaan ihmisenä
. Kun asia on niin että kyse on ihmisistä jotka haluavat elää elämänsä yhdessä oli puoliso samaa sukupuolta tai ei .
Ihmiset pitäisi hyväksyä ainoastaan ihmisinä ja se mikä seksuaalinen suuntaus heillä on ei saisi vaikuttaa siihen että hyväksytään.
Ja mitä on muka miehekkyys ja naisellisuus olevinaan. Itse olen vaihtanut aina renkaat omaan autooni esim ja vielä miehenkin autoon , kun ei oikein itse osannut tai viitsinyt.
Mutta hän laittoi hyvää ruokaa, parempaa kun minä ja kuulutaan heteroihin .
Niin että se jolla on noin kova kiinnostus homojen elämään niin miksi ei kysele heiltä itseltään asiaa kun kerran tuntee heidät , niin voisi sada selvityksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin heterosuhteiden roolijako ?
Kun kaksi miestä asuu yhdessä niin kotityöt tehdään yhdessä yleensä
Samoin kun heterosuhteissakin nykyään, ei siis ole mitenkään miesten ja naisten töitä
Ja jos on jotain raskaita töitä huushollissa niin ne tekee se jolla on voimaa enemmän
Ihmettelen mistä kiinnostus riittää homoja analysoimaan , joka viikko aina joku on asialla.
Heidän parisuhteensa on ihan samanlainen kun heteroillakin siis tehdään kodin työt yhdessä ja ollaan päivät töissä lapset koulussa tai tarhassa .
Mutta aina on joku jonka päähän ei mahdu asia kumminkaan , iän ikäisiä kyselyjä ja herjoja vieläkin vaikka eletään vuotta 2023 , eikä tiedetä että homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa. Ei siis mitään erikoista.
ihminen joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ei ole mitenkään kiinnostunut toisten elämisestä homona tai heterona ainoastaan ihmisenä
. Kun asia on niin että kyse on ihmisistä jotka haluavat elää elämänsä yhdessä oli puoliso samaa sukupuolta tai ei .
Ihmiset pitäisi hyväksyä ainoastaan ihmisinä ja se mikä seksuaalinen suuntaus heillä on ei saisi vaikuttaa siihen että hyväksytään.
Ja mitä on muka miehekkyys ja naisellisuus olevinaan. Itse olen vaihtanut aina renkaat omaan autooni esim ja vielä miehenkin autoon , kun ei oikein itse osannut tai viitsinyt.
Mutta hän laittoi hyvää ruokaa, parempaa kun minä ja kuulutaan heteroihin .
Niin että se jolla on noin kova kiinnostus homojen elämään niin miksi ei kysele heiltä itseltään asiaa kun kerran tuntee heidät , niin voisi sada selvityksenJos kaksi naista on kimpassa onko toisen pakko olla se mies suhteessa vai olisiko helpompaa että toinen olisikin se "mies" ihan oikeasti mies?
Jos se menee pitkäksi niin oliko ihan yes että molemmat olisikin miehiä?
- RomanttinenKarhu
Siis ei nyt oikeesti... Onko heterot noin tyhmiä vai onko ihan tarkoitus vaan provota ja levittää heterouden ilosanomaa homopalstalla ? Yllättäen oon 100%:n vinkujan kanssa samaa mieltä, että aloittajalla ei ole mitään hajuakaan mikä on homoseksuaali, kun ei edes tiedä sitä, ettei homo voi olla naisesta kiinnostunut romanttisesti eikä liioin panomielessä. Tai että naismainen mies ei ole sama asia kuin nainen
Bearin olettamuskaan ei liene kovin kaukaa haettua, kun yhtäkkiä palstalle eksyy yksi ihmettelemään homojen rakkautta, yksi pommittaa ettei rakkautta voi saada kuin naiselta ja nyt vielä yks joka ihmettelee miten miehekkäät homot parin valitsee. Ja kellään näistä ei ole mitään homoja vastaan, mutta kuitenkin... voisi olla sama pallinaama tai lauma idiootteja.
Jos aloittaja nyt aidosti on kiinnostunu aiheesta, niin kannattaisko kysyä siltä lähipiiriltä, miksi asiat on niin kuin on. Mutta sen voin sanoa, että mettään rytisee ja pahasti olettamuksies kanssa. Mä en esimerkiksi voi sietää naisellisia miehiä, enkä ole sellainen itsekkään. Mulla ei ole mitään "kaipuuta heterosuhteen rooleihin", vaan ainoastaan rakastajan ja rakastetun rooliin homosuhteessa. Jokainen valitsee kumppaninsa oman mieltymyksen mukaan. Se, että olet nyt lähipiirissä vain ja ainoastaan nähny miehekkään naismaisen kanssa ei tarkoita sitä, että joka homo niistä tyttöilijöistä pitää.
Ihmettelet homojen herkkänahkaisuutta asian suhteen, mutta kuitenkin tuo ihmettelysi "miksei miehekäs homo ota naista" antaa ymmärtää, että sun mielestä homon kannattais nyt kuitenkin ottaa se nainen. Ja kuten sanottua, se on heterojen ja biseksuaalien hommaa...ei homojen. Ei se kuule mairittelevaa kuvaa anna huteroistakaan, kun tullaan homopalstalle ihmettelemään vaikka mitä turhaa ja tyhmää(jos nyt voi heteroista puhua niistä, jotka täällä ramppaa). Perkele kokeilkaa niin tiedätte, saatana! Ilmeisesti aloittelijaakin kiinnostais tyttöily ja nyt jotenkin arasti kyselee, et oisko se ihan ok. Mun ystäväpiirin heteroja ei kyllä vois vähempää kiinnostaa miten homot touhuaa. Yksi on arasti kysellyt, mutta on avoimesti sanonut olevansa utelias miehiä kohtaan. Ei tosi heteroja homot kiinnosta millään muotoa, seksuaalisesti epävarmat kyselee... niin se vaan menee.- bear.is.the.best
Mä kysyin eräässä toisessa keskustelussa "heterolta" kumminpäin sitä naisen klittaa pitäisi nuolla pitkittäin vai poikittain? Koska kuuluuhan se homonkin yleissivistykseen tietää, mitä heteromiehet sängyssä touhuaa... Lesbolta ei tulisi mieleenkään kysyä tuollaista epäkorrektia...
Ilmeisesti se vastailija ei ole vielä saanut heteropalstalta tyydyttävää vastausta ;D tai ensikosketus naisiin on vielä vuosien päässä tulossa, koska ko. heteroaivoille on loogista, että ensin täytyy saada selville homojen sänkypuuhat ;D - EpäromanttinenKarhu
Onpas ristiriitaista....ensin väität ettet kaipaa heterrosuhteen rooleja, mutta sitten kuitenkin sanot kaipaavasi rakastajan(mies) ja rakastetun(nainen) roolijakoa. Pohjimmiltaan homosuhteet, joissa päästään irtopanoa pidemmälle, perustuvat heteroseksuaaliseen dynamiikkaan ja sukupuolirooleihin (homomies ja "homorouva"). Siinä ei toki ole mmitään pahaa.
- RomanttinenKarhu
EpäromanttinenKarhu kirjoitti:
Onpas ristiriitaista....ensin väität ettet kaipaa heterrosuhteen rooleja, mutta sitten kuitenkin sanot kaipaavasi rakastajan(mies) ja rakastetun(nainen) roolijakoa. Pohjimmiltaan homosuhteet, joissa päästään irtopanoa pidemmälle, perustuvat heteroseksuaaliseen dynamiikkaan ja sukupuolirooleihin (homomies ja "homorouva"). Siinä ei toki ole mmitään pahaa.
Mistä helvetistä sä repäsit ton "sanot kaipaavasi rakastajan(mies) ja rakastetun(nainen) roolijakoa"? En ole niin edes sanonut missään. Väität siis tosissasi ettei mies voi rakastaa miestä? Että toisen pitää olla väkisin se "akka" suhteessa? Ei vittu mikä pälli! Sano sä mitä haluat, mutta mun suhteeni eivät ole perustuneet, eivätkä tule perustumaan moiseen dynamiikkaan. Ja todellakin se olisi hieman vaikeeta, kun en perusta "homorouvista" enkä myöskään itse ole sellainen.
- EpäromanttinenKarhu
RomanttinenKarhu, sanoit aiemmassa viestissäsi että sinulla "ei ole mitään kaipuutaheteroparisuhteen rooleihin vaan ainoastaan rakastajan ja rakastetun rooleihin homosuhteeasa".Ja usko tai älä, mutta rakastaja ja rakastetun roolit ovat hyvin sukupuolittuneita. Olepa itsellesi rehellinen: Tunnetko yhtään heteroparia jossa ei olisi selkeää mies-rakastaja ja nainen-rakastettu roolijakoa? Todennäköisesti et. Kaikissa tilanteissa jako ei ilmene kovin selkeästi, mutta se ei poista sen olemassaoloa.
Miksiköhän tämä aihe tuntuu olevan tabu homojen keskuudessa? IhIhankuin olisi jotain salattavaa. - RomanttinenKarhu
RomanttinenKarhu, sanoit aiemmassa viestissäsi että sinulla "ei ole mitään kaipuutaheteroparisuhteen rooleihin vaan ainoastaan rakastajan ja rakastetun rooleihin homosuhteeasa".Ja usko tai älä, mutta rakastaja ja rakastetun roolit ovat hyvin sukupuolittuneita. Olepa itsellesi rehellinen: Tunnetko yhtään heteroparia jossa ei olisi selkeää mies-rakastaja ja nainen-rakastettu roolijakoa? Todennäköisesti et. Kaikissa tilanteissa jako ei ilmene kovin selkeästi, mutta se ei poista sen olemassaoloa.
Miksiköhän tämä aihe tuntuu olevan tabu homojen keskuudessa? IhIhankuin olisi jotain salattavaa.Huoh... siis sä todella yrität väittää, että esim. mä elän jossain valheessa kun miehisenä miehenä tykkään miehisistä miehistä? Että mun tai kumppanin pitäisi olla se akka anyway? Sitä mä nyt tässä haen takaa, että mä en kaipaa sitä "akkaa" rinnalleni millään muotoa. En halua suhdetta, jossa toinen on "roolitettu" naiseksi.
Tuo sun väite, että rakastajan ja rakastetun roolit on sukupuolittuneita on absurdi. Silloinhan kukaan ei voisi olla kuin jompaa kumpaa. Itse kyllä haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi ja se on kyllä tullut koettuakin (lienee sun näkemyksen mukaan harhaa). Ja niin varmaan moni muukin mies haluaa samaa, ilman että aletaan puhumaan "naismaisuudesta". Kuten sä nyt yrität sanoa, että jos mies haluaa tulla rakastetuksi, niin hän olisi silloin se "nainen" suhteessa. Vai yritätkö väittää, että tosimies ei sitä rakkautta kaipaa? Tai, että jos heteromies kokee tulleensa rakastetuksi, niin hänessä on jotain vikaa? Itse en ymmärrä, miten mikään suhde voisi toimia niin, että toinen vaan rakastaa ja toinen tulee rakastetuksi ilman, että se ei toimisi myös toisinkin päin. Aika paskaa logiikkaa, ilman minkään näköistä toimivuutta ja järjen häivää. Voit toki uskoa noin jos haluat.
Mulle aihe ei ole tabu. Mulle on yks hailee jos joku tykkää "naismaisista" tai "tyttöillä". Mutta mun pirtaan ne asiat eivät vaan sovi. Ja se taas näköjään ei passaa sulle mitenkään, vaan asiaa pitää yrittää väännellä ja käännellä oman mielen mukaan. - EpäromanttinenKarhu
RomanttinenKarhu kirjoitti:
Huoh... siis sä todella yrität väittää, että esim. mä elän jossain valheessa kun miehisenä miehenä tykkään miehisistä miehistä? Että mun tai kumppanin pitäisi olla se akka anyway? Sitä mä nyt tässä haen takaa, että mä en kaipaa sitä "akkaa" rinnalleni millään muotoa. En halua suhdetta, jossa toinen on "roolitettu" naiseksi.
Tuo sun väite, että rakastajan ja rakastetun roolit on sukupuolittuneita on absurdi. Silloinhan kukaan ei voisi olla kuin jompaa kumpaa. Itse kyllä haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi ja se on kyllä tullut koettuakin (lienee sun näkemyksen mukaan harhaa). Ja niin varmaan moni muukin mies haluaa samaa, ilman että aletaan puhumaan "naismaisuudesta". Kuten sä nyt yrität sanoa, että jos mies haluaa tulla rakastetuksi, niin hän olisi silloin se "nainen" suhteessa. Vai yritätkö väittää, että tosimies ei sitä rakkautta kaipaa? Tai, että jos heteromies kokee tulleensa rakastetuksi, niin hänessä on jotain vikaa? Itse en ymmärrä, miten mikään suhde voisi toimia niin, että toinen vaan rakastaa ja toinen tulee rakastetuksi ilman, että se ei toimisi myös toisinkin päin. Aika paskaa logiikkaa, ilman minkään näköistä toimivuutta ja järjen häivää. Voit toki uskoa noin jos haluat.
Mulle aihe ei ole tabu. Mulle on yks hailee jos joku tykkää "naismaisista" tai "tyttöillä". Mutta mun pirtaan ne asiat eivät vaan sovi. Ja se taas näköjään ei passaa sulle mitenkään, vaan asiaa pitää yrittää väännellä ja käännellä oman mielen mukaan.Kyllähän suhde toimii hyvinkin niin, että mies on nimenomaan rakastaja. Kunhan nainen antaa jotain vastinetta. Normaalisti Mies antaa naiselleen huolenpitoa, suojelua ja rakkautta. Nainen taas antaa vastineeksi pillua.
Ja vielä kysyn, silloin kun olet bottomina tai muuten passiivisena rakastettavana, etkö tunne oloasi yhtään epämiehekkääksi/naiselliseksi? - RomanttinenKarhu
Kyllähän suhde toimii hyvinkin niin, että mies on nimenomaan rakastaja. Kunhan nainen antaa jotain vastinetta. Normaalisti Mies antaa naiselleen huolenpitoa, suojelua ja rakkautta. Nainen taas antaa vastineeksi pillua.
Ja vielä kysyn, silloin kun olet bottomina tai muuten passiivisena rakastettavana, etkö tunne oloasi yhtään epämiehekkääksi/naiselliseksi?No miks helvetissä pitäis tuntee itsensä vähemmän mieheksi? Niitä naisellisia tuntemuksia ei oo kyllä tupsahtanu. Kyllä ainoo mitä sitä tuntee on nautinto, eikä mikään muu (jos se siis tuntuu hyvältä). Olisi se vaan versana outo kokemus olla välillä stud ja välillä bitch... joo ei kuulu mun ajatus maailmaan. Mies miehenä, thats it.
On se vaan kumma toi heterojen tapa ajatella... kun teen niin ja näin, niin saan pillua. Millään muulla ei näköjään ole merkitystä. Eli sieltä tuli taas yks "panomies" tyrkyttämään hienoja ideologioitaan. Kaikki yksinkertaistetaan koskemaan pillua... ei saatana!
- ottaanäistäselvää
Luulisi että maskuliininen lesbo olisi kuumaa kamaa miespuoliselle homolle.
- bear.is.the.best
Sun täytyy olla blondi ;D
Luulisi, että...
"hetero" ennemmin viettäisi aikaa, rakastelisi ja tekisi lapsia sen jumaloimansa naisensa kuin vänk(k)äisi netissä homon kanssa. Eräiden täytyy ilmeisesti TODELLA tykätä homoista :P tai vän(k)käämisestä.
Pohjimmiltaan kun näistä kyselyistä paistaa läpi kuinka joku "hetero" haluaisi homosuhteeseen, mutta ei oikein tiedä, miten toimia, mitä odotetaan tai millainen mies edes kelpaa homolle. Ja ei, maskuliininen (tai feminiininen) lesbo ei ole millään muotoa seksuaalisesti kiihottava homomiehelle, saati homomies (edes feminiininen) kiihottaisi lainkaan toisesta NAISESTA tykkäävää.
Mutta saahan sitä luulotella ja haaveilla: yllättävän moni androgyynien hahmojen kansoittamaa animea toljottava heterojonne elättelee fantasiaa maskuliinisesta lesbodomina-ss-frauleinistä jolle alistua ja ottaa strap-onia peffaan, koska (kimittävällä nasaaliäänellä lausuttuna): "siinä-ei-ole-mitään-homoa. Sehän on silti nainen, eikö vaan?" Ja siis samalla jonnelogiikalla maskuliinista lesboahan (tytöistä tykkäävänä) kiinnostaa erittäin paljon sekstailla peräkamariheteromiesten kanssa, PAAAALJON enemmän kuin lesbotyttö ;PPP
Moni heteromies, joka makaa lahnana selällään sängyssä ja vaimo ratsastaa, kokee olevansa siinä suhteessa "top" vaikka onkin näin äkkipäätä katsottuna ilmiselvä "bottom" ;D Selitä aviossa oleva palstalla trollaava heteromies minulle tämä!
Samoin kerro, miten yllättävän moni heteromies suureen ääneen inhoaa meikkaavia naisellisia miehiä ja menee sitten viivana homoilemaan ladyboyn kanssa Thaimaassa... Tai olettaa kaikkien homojen haluavan hänet nimenomaan vaimonsa alusasuissa, lonksuvissa korkokengissä ja naiseksi pukeutuneena. Ota SIITÄ sitten selvää!
;D
- ihmetelyävaan
Nää kysymykset vaa ihmetyttää vuodesta toiseen ihmisiä. Aloittaja osoittaa suurta ymmärtämättömyyttä asioista mutta saattaa kysyä vilpittömästi. Kysyä toki voi aina. Mutta ei noihin asioihin ole selvää vastausta. Homo on homo, toiset on naisellisia ja toiset miehekkäitä. Toiset homot haluaa sitä ja toiset homot tätä. Näin ne asiat vaan menee. Ei niitä kannata liikaa pohtia.
- RomanttinenKarhu
Noinhan se asia juuri on. Mutta, mutta... joillekkin tuo pohtiminen on jotenkin pakonomaista. Pakko on sanoa miten asiat omasta mielestä on ja sitten väittää että se juurikin on näin. Heterot ovat sellasii ja homot tollasii... pakko olla joku pienen pieni ruutu jokaiselle ja muuta ei voi olla. Vaikka ihmisiä olisi kuinka paljon ja siitä individualismista jaksetaan jauhaa, niin siitä huolimatta on aivan pakko aatella, että tietty ihmisryhmä käyttäytyy ja tekee juuri samalla tavalla ja ne halutkin on pakko olla samankaltaisia. Eihän tällä planeetalla ole yksilöitä... ehei.
Suoraa ja oikeaa vastausta ei ole. mutta siitä huolimatta tiettyjä asioita halutaan tietää. Mutta se, että heteroita kiinnostaa homojen käyttäytyminen suhteessa ja sängyssä on enemmän kuin arveluttavaa. Jokseenkin tuo pohtiminen alkaa vaikuttamaan jo provoilulta. Ei oikeasti noin tyhmiä voi ihmetellä. Vilpittömästi voi kysyä, tottakai, mutta kuitenkin kaikki nämä viimeaikaiset ihmettelyt ja kyselyt täällä herättää kysymyksen: miksi hetero haluaa tietää??? Itsekkin olen aika utelias, muttei mua kiinnosta paskaakaan muiden seksit yms. jutut, vaan ainoastaan mitä itselle vastaan tulee. - ihmetelyävaan
Ihan hyvä pointti. Huvittaa välillä kun ihmetellään miksi heteroja kiinnostaa homojen touhut mutta homoja ei kiinnosta heteroiden jutut. Ihminen on luontaisesti utelias siksi heteroita on aina ihmetyttänyt ja tulee varmasti jossain määrin aina ihmetyttämään seksuaalivähemmistöt. Tummaihoisen ihonväriä itsessään ei ihmetellä niin paljon kuin homojen seksuaalikäyttäytymistä. Vähän sama kun uudessa tilanteessa tapaisit ensi kerran HIV-positiivisen ihmisen niin luultavasti eka tunnereaktiosi olisi vahva.
- bear.is.the.best
ihmetelyävaan kirjoitti:
Ihan hyvä pointti. Huvittaa välillä kun ihmetellään miksi heteroja kiinnostaa homojen touhut mutta homoja ei kiinnosta heteroiden jutut. Ihminen on luontaisesti utelias siksi heteroita on aina ihmetyttänyt ja tulee varmasti jossain määrin aina ihmetyttämään seksuaalivähemmistöt. Tummaihoisen ihonväriä itsessään ei ihmetellä niin paljon kuin homojen seksuaalikäyttäytymistä. Vähän sama kun uudessa tilanteessa tapaisit ensi kerran HIV-positiivisen ihmisen niin luultavasti eka tunnereaktiosi olisi vahva.
"Vähän sama kun uudessa tilanteessa tapaisit ensi kerran HIV-positiivisen ihmisen niin luultavasti eka tunnereaktiosi olisi vahva."
Nyt käsi sydämelle ja rehellinen vastaus nimenomaan palstaa innolla lukevilta heteroilta.
Osaisitko suhtautua tähän ihmiseen ilman ennakkoluuloja hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan? Yllättyisitkö, jos HIV-positiivinen olisikin 100% hetero? Vai miellätkö hänet joka tapauksessa homoksi?
HUOM! Siis REHELLINEN vastaus.
Jos et tänne voi kertoa, niin mieti edes. - ihmetelyävaan
Ja lisätäkseni vielä et en linkittäny tota HIV:tä homouteen, vaan ylipäätänsä siihen ensireaktioon kohdatessasi. HIV aiheuttaisi varmasti monelle enemmän ennakkoluuloja kuin homous.
- Anonyymi
ihmetelyävaan kirjoitti:
Ja lisätäkseni vielä et en linkittäny tota HIV:tä homouteen, vaan ylipäätänsä siihen ensireaktioon kohdatessasi. HIV aiheuttaisi varmasti monelle enemmän ennakkoluuloja kuin homous.
HIV ei tartukaan kun käyttää tarpeeksi paljon voiteluaineita ja suojausta.
- Anonyymi
Kyllä mä ymmärrän aloittajaa. Kautta aikojen tätä asiaa on ihmetelty, sekä homoissa että lesboissa. Tottakai ihmetyttää, että koska homouden tai lesbouden ymmärtäminen omalla kohdalla on ainakin vielä joitakin vuosia sitten ollut suuri kriisi ja mullistus nuoren mielessä, jopa suuren häpeän aihe, aikoinaan jopa rikollista, ja sitten tämän asian ymmärrettyään top-homo alkaa suhteeseen tyttöilevän glitter-btm-homon kanssa ja panee tätä, ei koskaan toisin päin. Tottakai moni pohtii miksi näin, kun toinen voisi suurinpiirtein olla nainen. Ja lesboilla sama, feminiininen nainen ottaa kumppaniksi butchin, joka pukeutuu mieheksi ja panee sua sträppärillä, ja sukupuolenkorjausprosessi siintää mielessä, silti tämä nainen on lesbo eli rakastaa nimenomaan naisia.
- Anonyymi
Eikä kyse todellakaan ole siitä, että mulla olisi jotain tätä ilmiötä vastaan, mutta se vaan on kiinnostava ja olisi mielenkiintoista tietää miksi, mutta vastaukset ovat aina luokkaa ole hiljaa, hetero.
- Anonyymi
Jos olet tänäkin aamuna gay-kaverisi mielestä mukavin mies, älä kysele kenenkään muun mielipidettä.
- Anonyymi
Kaveri tiesi, että hauis antaa parhaat muodot istumatta. Ostin Itiksestä
magneettikorviksen, kun kauppias siitä kertoi.
- Anonyymi
Aito nainen ei kilpaile alistumisessa.
- Anonyymi
Väitän vastaan.
Minä olen ns.karhu mutta en lihava, vaan iso mies. Yksikään ei ulkonäöstäni tai käytöksestäni keksisi että olen umpihomo.
Ja olen kotona niin umpibottom kuin olla voi.
Mieheni on järkyttävän laiha, pitkä, hieman neitimäinen ja satumaisen hyvin varustettu.
Ja kotona SUPER-TOP.
Meidän suhteemme alkoi puhtaasti seksuaalisena. Ilman mitään tunteita. Tapasimme ensikertaa TomTom Talkin kautta, ja ensimmäinen vuosi meni autossa paneskellen.
Kunnes 4 vuoden säännöllisen panemisen jälkeen, huomattiin että yhdessä asuminen voi olla kivaa.
Mutta vaikka hän on top, ei hän pidä minua vaimonaan, vaan miehenään. Tasaveroisesti. - Anonyymi
Meitä on erilaisia minä olen miehekäs mutta silti haluan olla naisen asemassa
kaikin tavoin alistuvana jne ja myös käyttää naisten alusasuja t, 65v bottom - Anonyymi
Hyvää syntymäpäivää 13.1
https://www.youtube.com/watch?v=9_gnEP-RWdg
Have nice day - Anonyymi
Kuka sen määrittelee että siinä on se selkeä mies ja kuka on se nainen jos molemmat on miehiä? onko se sitten bisse joka saa kalua pyrstöön vai on se molempien miesten yhteinen halu,pitääkö se olla jokin domi juttu? eikö se voi olla molempien yhteinen halu tai kokeilu mikä tuntuu molemmille hyvältä.
tuitui varmaan sanoo et homo hakee vain panoa ja omaa vautintoo
have nice day - Anonyymi
Miksi heteroita kiinostaa kaikki mitä homot keskenään puuhastelee, haluaako ne jotain oppia ja mihin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768