Kasniin katsoisitko?

Nainenhukassa_

Minua kiinnostaisi tietää tuleeko minusta ja kaipaamastani tummahiuksisesta miehestä mitään. Olen kaivannut häntä jo kohta pari vuotta ja en saa millään häntä mielestäni. On hyvin mahdollista, että tunteeni ovat yksipuoliset ja hän ei kaipaa minua ja sen takia haluaisin tietää voiko meistä tulla mitään tulevaisuudessa.

10

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmää kysyä mistään mitään tietämättömältä, sokealta näkijältä.

      Mutta tässä ohje:

      - minihame, ei pikkareita, ehkä stayupit jos tarpeen
      - avonainen pusero päälle, tissit esiin nostavilla tissiliiveillä jos tarpeen (navan alapuolella roikkuvat tekevät huonon vaikutuksen)
      - piikkikorkokengät

      Sitten vaan kiinni mieheen. Useimmat lankeavat.

    • SeSokeeNäkijä

      Hepatiitti- masturboija
      Tsiigasin boltsista sun olemustas. Ei helvetti mikä näky. Sua luudais hanee kaikki gimmat maailmassa, puhumattakaan niistä siel juupajoella. Slyyttaa nyt se kiljun dogaaminen tai älä ainakaa duunaa sitä Talvivaaran vodasta.
      Boltsis näkyy hirvee kärpäsparvi ympärilläs, joita ihmettelet. Vaihda nyt ne sukat, jotka on ollu sun klabbeissa kuukauden, sama juttu kalsareille, nehän on ihan keltaset edestä ja ruskeet takaa. Ei tartte funtsaa, et miten päin ne puetaan vaik tuskin sä riisut niitä muuten kun skeidalle mennessä, pari kertaa unohtunut sekin. Et kai sä funtsaa olevas hevonen, vai miks sä goisaat stiflat klabbeissa.
      Tsiigaa nyt ekaks omaa olemustas ennen kuin tuut neuvoo muita, lisäks sulta ei oo froogattu mitää, joten singraa veks sivustolta.

    • Kasniin

      Oho, täällä palstallahan on oikein kunnon mätsit menossa näin perjantain kunniaksi! (tarkoittaen kahta edellistä viestikommenttia) No se on ihan hienoa lukea verbaalista tykitystä, mikäs siinä, maailman mahtuu kyllä. Nauran vatsa kippuralla noille suolaisille kommenteille eli huumorintajua piisaa.

      Sitten keskitytään kysyjään:

      Kysymystäsi koskien minulle jäi epäselväksi onko tarkoittamasi ihminen sellainen johon
      a) olet ollut yhteydessä 2 vuoden aikana
      b) et ole ollut missään yhteydessä (kerran ohimennen korkeintaan) 2 vuoden aikana

      osaan vastata paremmin kun tuo tarkennetaan.
      Palaan siis tähän kysymykseesi kun ehtinen ja jos kysymyksesi jää muiden kysyjien alle niin nosta se että löydän, ok

      • Nainenhukassa_

        En tunne häntä miestä, joten en ole ollut häneen yhteydessä. Olen vain ollut hänen lähellään ja ollaan katsottu pitkänkin aikaa toisiamme. Pari sanaa joskus vaihettiin, mutta en sitä yhteydenpidoksi kutsuisi.


    • Kasniin

      Kiva kohtaamisenne on ollut sinulle merkityksellisempi kuin tälle henkilölle. Toki on hieno unelmoida välillä kaikenlaista, sitä ei kukaan kiellä.
      Sinun haikailusi kyllä päättyy kun tarkennat katsettasi lähipiiriin josta tullee löytymään sinullekin oma partneri aikanaan.

      • Nainenhukassa_

        Lähipiiriin? Mitä lähipiiriä tarkoitat? Kaipaako hän mies minua edes vähän?


      • Nainenhukassa_ kirjoitti:

        Lähipiiriin? Mitä lähipiiriä tarkoitat? Kaipaako hän mies minua edes vähän?

        Lue uudelleen nuo ohjeeni tuolta ylhäältä. Kerro sitten kuinka kävi. Normimies iskee kiinni kuin eläin.


      • SeSokeeNäkijä

        Bluggaa sä mun ohjeet dorga.


    • ProGayOulu_Juha_Väisänen

      Toivottavasti ei ole kyse minusta! Minä tykkään vain kulleista syvällä tiukassa femmereiässäni... <3

    • tulikotämänytselväksi

      Tunteesi ovat yksipuoliset,
      eli olet koristellut kohtaamista ja tehnyt mielessäsi tuon satunniasen kohtaamisen isoksi jutuksi vaikka sinun on hyvä katsella ympärillesi ja alkaa elää ilman teinihaikailuja tyyliin sekattomuasillaikivasti. Mies olisi tullut juttelemaan kunnolla muutamaa sanaa enenpi tai pyytänyt puhelinnumerosi jos olisi ollut kiinnostunut suhteesta kanssasi.
      Hakeudu uusien ihmisten pariin niin et jumita päiväunelmien ja haaveilujen parissa vaan alat elää väkevästi ja rohkeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe