Kennel Paukapää

LapparipentuHarkinnassa

Millaisia pentuja/koiria teilä on kennel Paukapäästä? Oottako olleet tyytyväisiä esim ohjeistukseen ja kommunikaatioon?

27

7894

Vastaukset

• Narttuliini

Mulla muutaman vuoden ikäinen narttu tuosta kennelistä. Koira ok,kauppatilanne sekavahko... Paljon koiria häkeissä tässä paikassa

• Tuttaa

Lapinkoirakasvattajia on niin monta, että on vara valita. Tämä kenneli on yksi niistä, josta en ottaisi ensimmäisenä koiraa. Reiluja ja asiantunteviakin kasvattajia löytyy, jotka tekevät muutakin kuin samaa yhdistelmää omilla koirillaan vuodesta toiseen ja kertovat avoimesti jos on jotain esim. sairauksia jossain ilmennyt. Koirat varmaan sinällään ok, mutta miettisin tarkkaan. Soita ja käy paikanpäällä tutustumassa koiriin ja kasvattajaan, niin saat paremmin kuvan heistä.

• Sammaa mieltä kanssasi. Kovin ihmetyttää kun samoilla yhistelmillä toistuvasti pentuja!Vois käyttää asiantuntemusta toisilta kasvattajilta jos itse ei osaa kuin toistaa valintoja... Ja tunnetusti kohta tämäkin kommentti poistetaan...

• Rusettiliini

Ihan ok kenneli! Oon ollu tyytyväinen koiraani. Ainuastaan yhteistyökumppani kennel Hauska ei oo hyvä! Pilaa Paukapäänkin maineen!

• Opsista

Omasta mielestä asiatonta koiran kohtelua näyttelypaikalla. Tää vaan mun mielipide. Onkohan koiria koskaan harjattukkaan?

• AivanLiikaa

Kasvattaja voisi kertoa pääsevätkö koirat häkeistään päivittäin reippailulle kun niitä on niin paljon?

• Eukko_iistä

Minulla ei koiraa sieltä ole mutta olen tutustunut pitäjiin, jotka vaikuttavat oikein mukavilta. Ainakin kuvissa koirat hyvin hoidetun oloisia, muusta en osaa sanoa.

Mutta en tykkää haukkujista. Jokainen joka pentua suunnittelee, käyköön kylässä paikassa josta miettii ja tehköön siitä johtopäätelmät. Nykyään netissä voi syyttää ja haukkua ihmisiä miten vain haluaa, oli totta tai ei.

• pahastaolostakotulee

Tuo on lisääntymään päin.Haukutaan netissä nykyään kaikki kasvattajat, mikäköhän on taka ajatuksena?

• minelan

Eukko-iistä Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen täysin kyllästynyt näihin kasvattajien parjaamisen. Epäkohdista kertominen on mielesttäni sallittua, niistä pitääkin puhua.

Enitn huomiota näyttävät saanaan kennel Hauska ja Paukapään sekä suuri joukko tanskandoggien kasvattajista. En tunne enkä ole koskaan tavannut ketään ko. kasvattajista, mutta en voi uskoa kaikkia kertomianne juttuja todeksi.
        Toivoisinkin, että pelkkään ilkeyten perustuva kirjoittelu loppuisi.
        Hyvää mieltä kaikille, toivoo kennel Minelan.

• robottiykskakskolme

On taas älyvapaiden Akkojen kerho koolla. Tarkoitan näitä jotka poskiaan paukuttaa.

• Lappistyttö

Kauniit ja hyvin hoidetut koirat tässä kennelissä! Suosittelen lämmöllä! Onneksi lopetti yhteistyön toisen kennelin kanssa jossa koirien kohtelu huonoa! Paukapään kennelissä koiria ei esim potkita!

• jovainiin

paukapää kenneli on kuin kukko tunkiolla....

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2358
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2018
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      1997
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1708
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1632
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      158
      1341
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      190
      1294
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1176
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      992
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe