Kennel Paukapää

LapparipentuHarkinnassa

Millaisia pentuja/koiria teilä on kennel Paukapäästä? Oottako olleet tyytyväisiä esim ohjeistukseen ja kommunikaatioon?

29

6357

Äänestä

    Vastaukset

    • Narttuliini

      Mulla muutaman vuoden ikäinen narttu tuosta kennelistä. Koira ok,kauppatilanne sekavahko... Paljon koiria häkeissä tässä paikassa

      • LapparipentuHarkinnassa

        Onko siis kuinka iso kenneli? Pennutetaanko ihan työkseen koiria?


    • Surusilimä

      En tykkää! Huono kohtelu...

    • Tuttaa

      Lapinkoirakasvattajia on niin monta, että on vara valita. Tämä kenneli on yksi niistä, josta en ottaisi ensimmäisenä koiraa. Reiluja ja asiantunteviakin kasvattajia löytyy, jotka tekevät muutakin kuin samaa yhdistelmää omilla koirillaan vuodesta toiseen ja kertovat avoimesti jos on jotain esim. sairauksia jossain ilmennyt. Koirat varmaan sinällään ok, mutta miettisin tarkkaan. Soita ja käy paikanpäällä tutustumassa koiriin ja kasvattajaan, niin saat paremmin kuvan heistä.

      • Sammaa mieltä kanssasi. Kovin ihmetyttää kun samoilla yhistelmillä toistuvasti pentuja!Vois käyttää asiantuntemusta toisilta kasvattajilta jos itse ei osaa kuin toistaa valintoja... Ja tunnetusti kohta tämäkin kommentti poistetaan...


      • Rusettiliini

        Ihan ok kenneli! Oon ollu tyytyväinen koiraani. Ainuastaan yhteistyökumppani kennel Hauska ei oo hyvä! Pilaa Paukapäänkin maineen!


    • Opsista

      Omasta mielestä asiatonta koiran kohtelua näyttelypaikalla. Tää vaan mun mielipide. Onkohan koiria koskaan harjattukkaan?

    • AivanLiikaa

      Kasvattaja voisi kertoa pääsevätkö koirat häkeistään päivittäin reippailulle kun niitä on niin paljon?

    • Eukko_iistä

      Minulla ei koiraa sieltä ole mutta olen tutustunut pitäjiin, jotka vaikuttavat oikein mukavilta. Ainakin kuvissa koirat hyvin hoidetun oloisia, muusta en osaa sanoa.

      Mutta en tykkää haukkujista. Jokainen joka pentua suunnittelee, käyköön kylässä paikassa josta miettii ja tehköön siitä johtopäätelmät. Nykyään netissä voi syyttää ja haukkua ihmisiä miten vain haluaa, oli totta tai ei.

      • pahastaolostakotulee

        Tuo on lisääntymään päin.Haukutaan netissä nykyään kaikki kasvattajat, mikäköhän on taka ajatuksena?


      • minelan

        Eukko-iistä Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen täysin kyllästynyt näihin kasvattajien parjaamisen. Epäkohdista kertominen on mielesttäni sallittua, niistä pitääkin puhua.

        Enitn huomiota näyttävät saanaan kennel Hauska ja Paukapään sekä suuri joukko tanskandoggien kasvattajista. En tunne enkä ole koskaan tavannut ketään ko. kasvattajista, mutta en voi uskoa kaikkia kertomianne juttuja todeksi.
        Toivoisinkin, että pelkkään ilkeyten perustuva kirjoittelu loppuisi.
        Hyvää mieltä kaikille, toivoo kennel Minelan.


    • robottiykskakskolme

      On taas älyvapaiden Akkojen kerho koolla. Tarkoitan näitä jotka poskiaan paukuttaa.

    • Lappistyttö

      Kauniit ja hyvin hoidetut koirat tässä kennelissä! Suosittelen lämmöllä! Onneksi lopetti yhteistyön toisen kennelin kanssa jossa koirien kohtelu huonoa! Paukapään kennelissä koiria ei esim potkita!

    • jovainiin

      paukapää kenneli on kuin kukko tunkiolla....

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe