Millaisia pentuja/koiria teilä on kennel Paukapäästä? Oottako olleet tyytyväisiä esim ohjeistukseen ja kommunikaatioon?
Kennel Paukapää
29
7094
Vastaukset
- Narttuliini
Mulla muutaman vuoden ikäinen narttu tuosta kennelistä. Koira ok,kauppatilanne sekavahko... Paljon koiria häkeissä tässä paikassa
- LapparipentuHarkinnassa
Onko siis kuinka iso kenneli? Pennutetaanko ihan työkseen koiria?
- Surusilimä
En tykkää! Huono kohtelu...
- Tuttaa
Lapinkoirakasvattajia on niin monta, että on vara valita. Tämä kenneli on yksi niistä, josta en ottaisi ensimmäisenä koiraa. Reiluja ja asiantunteviakin kasvattajia löytyy, jotka tekevät muutakin kuin samaa yhdistelmää omilla koirillaan vuodesta toiseen ja kertovat avoimesti jos on jotain esim. sairauksia jossain ilmennyt. Koirat varmaan sinällään ok, mutta miettisin tarkkaan. Soita ja käy paikanpäällä tutustumassa koiriin ja kasvattajaan, niin saat paremmin kuvan heistä.
Sammaa mieltä kanssasi. Kovin ihmetyttää kun samoilla yhistelmillä toistuvasti pentuja!Vois käyttää asiantuntemusta toisilta kasvattajilta jos itse ei osaa kuin toistaa valintoja... Ja tunnetusti kohta tämäkin kommentti poistetaan...
- Rusettiliini
Ihan ok kenneli! Oon ollu tyytyväinen koiraani. Ainuastaan yhteistyökumppani kennel Hauska ei oo hyvä! Pilaa Paukapäänkin maineen!
- Opsista
Omasta mielestä asiatonta koiran kohtelua näyttelypaikalla. Tää vaan mun mielipide. Onkohan koiria koskaan harjattukkaan?
- AivanLiikaa
Kasvattaja voisi kertoa pääsevätkö koirat häkeistään päivittäin reippailulle kun niitä on niin paljon?
- Eukko_iistä
Minulla ei koiraa sieltä ole mutta olen tutustunut pitäjiin, jotka vaikuttavat oikein mukavilta. Ainakin kuvissa koirat hyvin hoidetun oloisia, muusta en osaa sanoa.
Mutta en tykkää haukkujista. Jokainen joka pentua suunnittelee, käyköön kylässä paikassa josta miettii ja tehköön siitä johtopäätelmät. Nykyään netissä voi syyttää ja haukkua ihmisiä miten vain haluaa, oli totta tai ei.- pahastaolostakotulee
Tuo on lisääntymään päin.Haukutaan netissä nykyään kaikki kasvattajat, mikäköhän on taka ajatuksena?
- minelan
Eukko-iistä Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen täysin kyllästynyt näihin kasvattajien parjaamisen. Epäkohdista kertominen on mielesttäni sallittua, niistä pitääkin puhua.
Enitn huomiota näyttävät saanaan kennel Hauska ja Paukapään sekä suuri joukko tanskandoggien kasvattajista. En tunne enkä ole koskaan tavannut ketään ko. kasvattajista, mutta en voi uskoa kaikkia kertomianne juttuja todeksi.
Toivoisinkin, että pelkkään ilkeyten perustuva kirjoittelu loppuisi.
Hyvää mieltä kaikille, toivoo kennel Minelan.
- robottiykskakskolme
On taas älyvapaiden Akkojen kerho koolla. Tarkoitan näitä jotka poskiaan paukuttaa.
- Lappistyttö
Kauniit ja hyvin hoidetut koirat tässä kennelissä! Suosittelen lämmöllä! Onneksi lopetti yhteistyön toisen kennelin kanssa jossa koirien kohtelu huonoa! Paukapään kennelissä koiria ei esim potkita!
- jovainiin
paukapää kenneli on kuin kukko tunkiolla....
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231