Kyllä juttu on niin että täälä kerääntyy katkerat ihmiset!
Kyllä juttu on
8
173
Vastaukset
Olen huomannut ihan saman.
Katkeruusko siihen tarvitaan, että tänne eksyy? No mites minä saan kehitettyä katkeruuden itseeni että voin tänne naputella juttuja, tai edes jutun juurta?
Hupiakka kirjoitti:
Ei kaikki ole, niin kuin et varmaan sinäkään. Osa tuntuu olevan hyvinkin.
Ainakin ne jotka jatkuvasti solvaavat toisia. Mistä se kaikki katkeruus ja viha on heihin pesiytynyt? Vaikeita yhtälöitä, ja ovat henkisen avun tarpeessa, mutta ei heitä voi täällä auttaa.
Hyvähän se, että jossain saavat purkaa. Tosin voisivat välillä miettiä mitä toisille kirjoittavat. Välillä on todella loukkaavaa tekstiä.
Hupiakka kirjoitti:
Hyvähän se, että jossain saavat purkaa. Tosin voisivat välillä miettiä mitä toisille kirjoittavat. Välillä on todella loukkaavaa tekstiä.
Mitähän niiden live-elämä pitää sisällään? Täällä aivan ventovieraille nakkelevat suorastaan törkeyksiä, varmaan nauttimalla siitä että "saimpas sanoa", mutta livessä pelkäävät omaa varjoaankin.
Ihmisen pään sisälle on vaikea nähdä. Osalla varmasti huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Mutta sehän ei tarkoita, että kaikki olisimme samanlaisia. Jos joku on kohdellut huonosti, niin ei se tarkoita muiden tekevän niin.
- katkeratsinkut
Juuri eilen ajattelin samaa että jos täältä otettaisiin galluppi tuloksia siitä esim. mitä miehet ajattelee naisista niin olisi aivan toiset tulokset kuin jos otettaisiin oikeasta live-elämästä gallup samasta asiasta.Täällä sinkut palstalla on niin katkeroituneita ihmisiä jotka näkee kaiken negatiivisena. Naiset ovat heidän mielestään lompakkoloisia ym.vastaavaa.Minusta nykyajan naiset ovat hyvin toimeentulevia,siihen he eivät miestä tarvitse.Ihmetyttää varsinkin heidän yh-äitiä kohtaan tuntema katkeruus.Kukaan ei varmasti yh-äidiksi halua jos ei huono elämäntilanne siihen aja.Yleisesti ottaen voisivat ihmiset olla suvaitsevampia toisiaan kohtaan eikä kaivaa aina maata toisen alta.Onko vahingonilo ainoa tunne josta saadaan jotakin irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737