Hymy hyytyi totaalisesti

Sain tällaisen s-posti viestin.

Viljo Kilkka <[email protected]>
"Mitä tulee poissaolosta vahvistuskeskusteluun
Hyvä

Näen järjestelmämme, että olet puuttunut vahvistuskeskustelusta viime viikolla 22.8.2017

Pidämme tätä ymmärrettävänä, koska prosessi tapahtuu huomattavasti nopeammin, jos olisit tavannut.

Jotta voisimme jatkaa prosessia ja maksaa rahaa pankkiisi, tee seuraavasti:
Luo uusi tili" ??????Tilin saldo: Tilin saldo: ???,joka oli oikea käyttötililtäni??"

Kuinka tämä on mahdollista? Koskaan en ikinä ole osallistunut mihinkään "vahvistuskeskusteluun", koska en yleensä avaa noita roskaposteja.

Jossain siis tiedetään tilini saldo? Onneksi tililtäni ei ole viety mitään, mutta ei tarvitse tuodakkaan.

33

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppiaojankautta

      Roskapostia se on.
      Ålä välitä tuollaisista. Ne ovat täyttä humpuukia ja rahojesi kalastelua. Suomen kielikin on aivan avutonta. Tilisi tiedot ovat salassa mikäli on kyse pankkitilistäsi.

      Jos taas kyse on jostain pelitilistä tms. niin saldotiedoilla ei liene väliä. Tuskin siellä miljoonia onkaan. Voithan aina varalta siirtää sellaisen tilin saldon takaisin ja turvaan.

      Jos olet osallistunut johonkin kilpailuun tai kirjautunut jollekin humpuukisivulle, niin ei he kuitenkaan pääse tilitietoihisi käsiksi.

      Käytä aina jotain humpuukiosoitetta jos jonnekin pitää kirjautua. Oikeita henkilötietoja eikä osoitteita tai puhelinnumeroita pidä antaa minnekään.

      • void.voi

        "Suomen kielikin on aivan avutonta"

        mitä oppiaojankautta 1.9.2017 17:40 suomen kielessä oli vikaa. oli jopa ääää-kirjaimetkin


    • captcöpenick

      Minnlle joku tuntematon rahoitusyhtiö tai liike ilmoittaa että olet tallettanut tilillemme jo yli 1700 €. Sinun pitää vaan aktivoida tilisi.
      Toinenkin yrittäjä on tullut. Ne ilmoittavat että yli 2000€ on tilillä. Voit menettää rahasi ellet toimi nopeasti. Aivan outoja toimijoita minulle.

      • pankkirouva

        Ilmoita että siirtää rahat tilille : 1244 3244 7678 ja pikaisesti korkoineen.
        Muussa tapauksessa suomalainen vouti tulee asialle.


      • Kyllä minä roskapostin tiedän ja kaikki postini meneekin spämmiin, jonka joskus tyhjennä kertapainalluksella, sillä siinä on valikossa "tyhjennä kansio".

        Nytkin on jo 33 tarjousta lainasta tai pelirahasta, unohtamatta SAS-matkalippua ja huoltoaseman ilmaisia bensoja. Ei kiinnosta, mutta annan nyt postin täyttyä, koska ei ole mitään kirjoitettavaa itsellä ja viestejä en odota keltään.

        En tiedä, miksi haksahdin avaamaan viestin "maksusi on hyväksytty" ja sitä kyllä ihmettelen, että käyttötilini summa oli oikein centilleen?

        Katselin vanhoja viestejä ja Viljo Kilkka ei ole lähettänyt aijemmin mitään viestiä.


      • maisterisiivooja
        Kristiina23 kirjoitti:

        Kyllä minä roskapostin tiedän ja kaikki postini meneekin spämmiin, jonka joskus tyhjennä kertapainalluksella, sillä siinä on valikossa "tyhjennä kansio".

        Nytkin on jo 33 tarjousta lainasta tai pelirahasta, unohtamatta SAS-matkalippua ja huoltoaseman ilmaisia bensoja. Ei kiinnosta, mutta annan nyt postin täyttyä, koska ei ole mitään kirjoitettavaa itsellä ja viestejä en odota keltään.

        En tiedä, miksi haksahdin avaamaan viestin "maksusi on hyväksytty" ja sitä kyllä ihmettelen, että käyttötilini summa oli oikein centilleen?

        Katselin vanhoja viestejä ja Viljo Kilkka ei ole lähettänyt aijemmin mitään viestiä.

        Olitkohan mahdollisesti "Kilkan" tai jonkun muun ulkomaalaisen kilkuttelijan kanssa jossain romanttisessa lavatanssitilaisuudessa, josta päädyitte ihan vahingossa yhteisille jatkoille sinne jonnekin. Kilkka sitten availi arkistojasi kun itse nukuit onnellisena ja tiedottomana ja löysi pankkiautomaatin kuitin ja saldotietosi. Näin ne elokuun kuutamot vaikuttavat meihin naisiin usein.

        Muussa tapauksessa on enemmän mahdollista voittaa lotossa 7 oikein kuin arvata jonkun pankkitilin saldo centilleen.

        Tarkkaile elintapojasi!


      • pientäseon
        Kristiina23 kirjoitti:

        Kyllä minä roskapostin tiedän ja kaikki postini meneekin spämmiin, jonka joskus tyhjennä kertapainalluksella, sillä siinä on valikossa "tyhjennä kansio".

        Nytkin on jo 33 tarjousta lainasta tai pelirahasta, unohtamatta SAS-matkalippua ja huoltoaseman ilmaisia bensoja. Ei kiinnosta, mutta annan nyt postin täyttyä, koska ei ole mitään kirjoitettavaa itsellä ja viestejä en odota keltään.

        En tiedä, miksi haksahdin avaamaan viestin "maksusi on hyväksytty" ja sitä kyllä ihmettelen, että käyttötilini summa oli oikein centilleen?

        Katselin vanhoja viestejä ja Viljo Kilkka ei ole lähettänyt aijemmin mitään viestiä.

        Ei tietysti vaikeata jos tilin loppusumma on tasan: 0:00€


      • ............että käyttötilini summa oli oikein centilleen?..........

        jos näin, nii kyllä kysyisin asiaa pankista, ei sitä kenenkään pitäisi tietää.
        tai tietää, jos nostat automaateista rahaa ja otat kuitin ja heität sen pois.


      • 5645
        Nig-Ari kirjoitti:

        ............että käyttötilini summa oli oikein centilleen?..........

        jos näin, nii kyllä kysyisin asiaa pankista, ei sitä kenenkään pitäisi tietää.
        tai tietää, jos nostat automaateista rahaa ja otat kuitin ja heität sen pois.

        Olen joskus 15 v sitten nostaessa käteistä ottanut tositteen. Silloin ei siinä muistaakseni ollut saldoa, vain nostosumma.
        Onko tosiaan saldo nykyisin? Senhän näkee näytöltä.


      • joku.näitä.tilaa
        5645 kirjoitti:

        Olen joskus 15 v sitten nostaessa käteistä ottanut tositteen. Silloin ei siinä muistaakseni ollut saldoa, vain nostosumma.
        Onko tosiaan saldo nykyisin? Senhän näkee näytöltä.

        Minulle sanoi ATKammattilainen että sähköpostisi "vuotaa". Jtkuvasti nimissäni tilataan lainahakemuksia, mieluummin 20.000 tai 50.000 €.


    • joka.viikko.minulle.tule

      Nettikiusaaja voi myydä sähköpostiosoitteesi jollekin ulkomaiselle toimijalle.
      https://yle.fi/uutiset/3-9818942?origin=rss

      Tämä mahdollisuus tulee mieleen kun parissa viikossa sain 3600 roskapostiviestiä. Useimmat englanninkielisiä.
      Näppäilen ne roskapostikansioon avaamatta. Verkossa kalastellaan sähköpostiosoitteita lupaamalla palauttaa omia rahojasi.

      Lehdissä näkee näitäkin tapauksia. Kaikki ikäihmiset eivät pysty mieltämään noita kalasteluyrityksiä rikolliseksi huijaustoimnnaksi.

    • Salanikki

      Todennäköistä on, että laitteessa, jolla käyt pankin verkkosivulla, on vakoiluohjelma, joka ottaa kuvakaappauksen havaittuaan pankkiyhteytesi.
      Sama ohjelma tekee ehkä samoin huomattuaan sähköpostiyhteyden ellei sitä ole muuten otettu selville.

      On tärkeä, että käyttää pankkia, jossa tilisiirto ulospäin vaatii vaihtuvan salasanan.
      Tämä ei kuitenkaan estä man in the middle attack -hyökkäystä.

      Vakoiluohjelman on voinut saada esim. jonkin lisäohjelman asentamisessa. Se on voinut olla vaikka sääennuste, musiikkiohjelma tai mikä vaan. S-postin liitteenäkin on voinut saada.
      Lisäohjelmissa täytyy olla huolellinen ja asentaa vain tunnettuja, hyväksihavaittuja ohjelmia.

      Laitteen palauttaminen tehdasasetuksiin auttanee asiaan. On olematon mahdollisuus, että laitteen valmistaja olisi sijoittanut tällaisen ohjelman.

      Viestin huono suomi on viite, että tekijä on ulkomainen eikä lähipiiristä ellei tuota käytetä harhautuksena. Postin header-tiedoista voi selvitä jotain.

      • knrtti

        "On tärkeä, että käyttää pankkia, jossa tilisiirto ulospäin vaatii vaihtuvan salasanan.
        Tämä ei kuitenkaan estä man in the middle attack -hyökkäystä."

        Mistä mies välissä saa sen vaihtuvan salasanan, suorittaakseen tilisiirron ??


      • knrtti kirjoitti:

        "On tärkeä, että käyttää pankkia, jossa tilisiirto ulospäin vaatii vaihtuvan salasanan.
        Tämä ei kuitenkaan estä man in the middle attack -hyökkäystä."

        Mistä mies välissä saa sen vaihtuvan salasanan, suorittaakseen tilisiirron ??

        "Mistä mies välissä saa sen vaihtuvan salasanan, suorittaakseen tilisiirron ??"

        Onkohan poistettu viesti sisältänyt epäilyn, että minun tileilläni käy joku mies ja ilmeisesti taas joku härskisti kirjoitettu, kuten tuolla yllä, että;

        "Olitkohan mahdollisesti "Kilkan" tai jonkun muun ulkomaalaisen kilkuttelijan kanssa jossain romanttisessa lavatanssitilaisuudessa, josta päädyitte ihan vahingossa yhteisille jatkoille sinne jonnekin. Kilkka sitten availi arkistojasi kun itse nukuit onnellisena ja tiedottomana ja löysi pankkiautomaatin kuitin ja saldotietosi. Näin ne elokuun kuutamot vaikuttavat meihin naisiin usein."

        Uskomatonta on tämä netin arvailu, epäily ja irvailu. Vaikka toisaalta totisinta totta, että löytyy noita huijattaviakin usein, mutta paras on kuitenkin tuon valepoliisin kiinni saaminen, vaikka siinäkin oli yleinen mielipide, että kiiniottajat saavat tuomion ja valepoliisi saa korvauksen vapaudenriistosta.

        Onhan tämä hupaisaa keskustelua, siis mielipiteiden vaihtoa ja ehkä Ruunekin pitäisi tästä, vai osataanko me oikein kirjoittaa? Ruune pyytää, että kirjoittakaa ja kun minä yritän huumorillani, ehkä omanlaatuisella, niin jopa sieltä tulee tuomari, että sulje koneesi?

        Minun kaikki vaatimattomat laskuni menee suoraan tililtä, ilman, että minun tarvitsee tehdä niille mitään, paitsi tietenkin, jos haluan tehdä jotain yllätys tilisiirtoja, kuten laitoin lapsenlapselleni 100,-€ ylimääräistä, koska hän halusi jonkun "ihanan takin".

        Onhan minulla tunnusluku taulukko vaihtuvana, koska kuinka minä muutoin pääsisin tilini saldoa tarkastamaan?

        Käteistä tarvitsen harvoin ja sen voin nostaa kaupan kassalta, sillä en edes muista tunnuslukuja johonkin Ottomattiin, vai mitä ne nykyisin ovat?


      • Salanikki
        knrtti kirjoitti:

        "On tärkeä, että käyttää pankkia, jossa tilisiirto ulospäin vaatii vaihtuvan salasanan.
        Tämä ei kuitenkaan estä man in the middle attack -hyökkäystä."

        Mistä mies välissä saa sen vaihtuvan salasanan, suorittaakseen tilisiirron ??

        Kirjoitin jutun tuosta, mutta pyyhkäsin pois, kun joku kuitenkin luulisi, että jotenkin neuvon.
        Tiedän vain sen mitä tietoturva-asiantuntijat ovat kirjoittaneet.

        ”””Mistä mies välissä saa sen vaihtuvan salasanan, suorittaakseen tilisiirron ??”””

        Lyhyt vastaus:
        –-- Liikenne kuitenkin osittain päästetään läpi, kun esimerkiksi palvelin kysyy salasanaa käyttäjältä. ----
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mies_välissä_-hyökkäys

        ***

        Kerran hain uuteen koneeseen Googlella yhteyttä kröhm... erääseen pankkiin, niin Google antoi ensimmäisenä tuloksen, joka olisi vienyt jonnekin aivan muualle. Hienoinen ero osoitteessa paljasti sen.
        Hyvin tarkkana tulee olla ja käyttää aikaisemmin oikeaksi todettua kirjanmerkkiä. Varmistaa sekin.


      • hnox
        Salanikki kirjoitti:

        Kirjoitin jutun tuosta, mutta pyyhkäsin pois, kun joku kuitenkin luulisi, että jotenkin neuvon.
        Tiedän vain sen mitä tietoturva-asiantuntijat ovat kirjoittaneet.

        ”””Mistä mies välissä saa sen vaihtuvan salasanan, suorittaakseen tilisiirron ??”””

        Lyhyt vastaus:
        –-- Liikenne kuitenkin osittain päästetään läpi, kun esimerkiksi palvelin kysyy salasanaa käyttäjältä. ----
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mies_välissä_-hyökkäys

        ***

        Kerran hain uuteen koneeseen Googlella yhteyttä kröhm... erääseen pankkiin, niin Google antoi ensimmäisenä tuloksen, joka olisi vienyt jonnekin aivan muualle. Hienoinen ero osoitteessa paljasti sen.
        Hyvin tarkkana tulee olla ja käyttää aikaisemmin oikeaksi todettua kirjanmerkkiä. Varmistaa sekin.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mies_välissä_-hyökkäys
        Lue viimeinen kappale oikein ajatuksella.


      • Salanikki
        hnox kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mies_välissä_-hyökkäys
        Lue viimeinen kappale oikein ajatuksella.

        Mitä siitä?
        Viimeinen kappale kuvaa miten todennus toimii pankkiyhteydessä. Mm. suojattu yhteys ja salasanat.

        Tietääkseni pankit käyttävät salauksessa edelleen SSL-yhteyttä, joka on korkattu jo kymmenisen vuotta sitten ja se sanotaankin Wikissä siinä yläpuolella.

        Kuten sanoin aikaisemmin, "Mies välissä" päästää todennusta tarvitsevat kohtiot so. tunnusluvun ja vahvistuskoodin läpi omalta koneeltaan ja asiakas kuvittelee olevansa yhteydessä vain pankkiin
        –-- Liikenne kuitenkin osittain päästetään läpi, kun esimerkiksi palvelin kysyy salasanaa käyttäjältä. ----

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013071017248826_uu.shtml
        ***

        Klikkaa osoitteen edessä oleva hässäkkää, niin lisätietoa salauksesta. Sitä kehutaan hyväksi. OK
        https://www.nordea.fi/

        Samannäköinen https-salausalku tässä osoitteessa, mutta selaimeni ilmoittaa, että salausta on yritetty, mutta siinä on epäonnistuttu. Ts. osoite voidaan saada näyttämään salatulta vaikka se ei sitä ole
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14982815/hymy-hyytyi-totaalisesti

        EOC


    • kalasteluviesti

      Ihmisen täytyy olla pahasti dementoitunut tai epätoivon partaalla kun antaa tilinumeronsa siinä toivossa että joku taho lähettäisi tilille rahaa.
      Kyseessä tietenkin sähköpostihuijarit.
      Minulle maksettavan parhaan tilin saldo olisi ollut yli 11.000 €. Lehdissä lukee että rahat oli viety vanhuksen tilistä viimeistä euroa myöten.

      • Olkaa huoletta, sillä ei koneellani ole mitään vakoiluohjelmaa ja ei se tilini saldokaan täsmännyt oikeesti.

        Minä en anna tilinumeroani netissä, enkä missään muuallakaan. Valepoliisikaan ei pääse asuntooni, sillä oma lapsenikin saa asioida vaan ovelta.


      • nhgbbh
        Kristiina23 kirjoitti:

        Olkaa huoletta, sillä ei koneellani ole mitään vakoiluohjelmaa ja ei se tilini saldokaan täsmännyt oikeesti.

        Minä en anna tilinumeroani netissä, enkä missään muuallakaan. Valepoliisikaan ei pääse asuntooni, sillä oma lapsenikin saa asioida vaan ovelta.

        Alussa sanoit:
        ---- Tilin saldo: ???,joka oli oikea käyttötililtäni??" ----

        Nyt sanot:
        ---- Olkaa huoletta, sillä ei koneellani ole mitään vakoiluohjelmaa ja ei se tilini saldokaan täsmännyt oikeesti. ----
        Kyllä meidän täytyy nyt huolestua sinun tilasta.


      • nhgbbh kirjoitti:

        Alussa sanoit:
        ---- Tilin saldo: ???,joka oli oikea käyttötililtäni??" ----

        Nyt sanot:
        ---- Olkaa huoletta, sillä ei koneellani ole mitään vakoiluohjelmaa ja ei se tilini saldokaan täsmännyt oikeesti. ----
        Kyllä meidän täytyy nyt huolestua sinun tilasta.

        Oikein onkin huolestua, koska edes tilini saldoa en tarkalleen muistanut ulkoa, kuin tuhannet oli vain mielessä ja lapsetkin on heitteille jätetty, mutta älkää niinpaljon huolestuko, että kotiini tulisitte! ;))


    • säälittävätapaus

      Et siis päästä omaa lastasi kynnyksen sisäpuolelle ! Jo on surkeasti asiasi, kun et voi luottaa omaan lapseenkaan edes.

      • Sanos`muuta. Mene ihmeessä tekemään lastensuojeluilmoitus, kuinka lapsia kohdellaan ja myös lapsenlapsia.


      • outoatouhua
        Kristiina23 kirjoitti:

        Sanos`muuta. Mene ihmeessä tekemään lastensuojeluilmoitus, kuinka lapsia kohdellaan ja myös lapsenlapsia.

        Sinusta tässä pitää ilmoitus tehdä, lapset karttaa eikä suostu tulemaan huusholliisi. Onneksi sinulla on ne leipäjonot joista saat ruokasi.


      • outoatouhua kirjoitti:

        Sinusta tässä pitää ilmoitus tehdä, lapset karttaa eikä suostu tulemaan huusholliisi. Onneksi sinulla on ne leipäjonot joista saat ruokasi.

        "Sinusta tässä pitää ilmoitus tehdä,"
        Tietenkin minusta se täytyisi tehdä, että ottavat lapset huostaan!D Nyt kun en pääse leipäjonoon, kun auto on korjaamolla, niin lapseni tuo minulle ruokaa tuohon ovenrakoon. Tuo hän muutenkin, jos en itse viitsi hakea sieltä.

        On joillakin murheet ja ne ei tunnu loppuvan, mutta minulla on tänään synttärit ja olen huoleton, kuin hevoseton poika. (siis autoton tyttö)D


      • huhhhuhh
        Kristiina23 kirjoitti:

        "Sinusta tässä pitää ilmoitus tehdä,"
        Tietenkin minusta se täytyisi tehdä, että ottavat lapset huostaan!D Nyt kun en pääse leipäjonoon, kun auto on korjaamolla, niin lapseni tuo minulle ruokaa tuohon ovenrakoon. Tuo hän muutenkin, jos en itse viitsi hakea sieltä.

        On joillakin murheet ja ne ei tunnu loppuvan, mutta minulla on tänään synttärit ja olen huoleton, kuin hevoseton poika. (siis autoton tyttö)D

        Sekavat on puheet Kristiinalla nyt. Pistä läppärisi kiinni jotta rauhoitut.


      • huhhhuhh kirjoitti:

        Sekavat on puheet Kristiinalla nyt. Pistä läppärisi kiinni jotta rauhoitut.

        Minulla ei ole läppäriä, vaan tavallinen pöytäkone.

        Tuohon kehoitukseesi, että pistä se kone kiinni, että rauhoitut, sanoisin kuin se muinoinen pultsari poliisille, kun poliisi kehoitti pistämään sepalluksen kiinni ja lakata kusemasta, niin ukko vastasi, että sepalluksen voin laittaa kiini, mutta kusemasta en lakkaa!D

        Taidankin lähteä naapureita naurattamaan.


      • elävänleski.eetu

        En minä mitenkään erikoisen rujo poika ollut syntyessäni. Kuitenkin ilkeämieliset ihmiset kertoivat että äitini tuuditti pitkällä tikulla minua ovenraosta.
        Meidän kylällä ei kukaan päässyt opiskelemaan ylioppilaaksi asti. Olen elättänyt itseni hanttitöillä.
        Säästäväisenä sällinä hankin jopa kuplavolkkarin. Jos käyn ajokoulun, voin päästä trukkikuskiksi, varastotöihin, luvattiin. Näin kävikin.

        Ikävä kyllä plastiikkakirurgiset hoidot karkasivat käsistä niin etten voinut tilata ulkonäkökorjausleikkausta.
        Minuu loukkasi pahasti kun kun nuorempi velikin huomautteli kauneusleikkauksesta.
        Olen päässyt niin vanhaksi etten enää havittele pääseväni ulkonäköleikkaukseen. Vaimoehdokkaalle oli riittävää etten ollut juoppo tai ihan tyhjätasku.
        Komea ja kookas vaimon naapurin poikamies hänet sitten hurmasikin. Jostain syystä hänellä ei ollut ajokorttia. Olisin kelvannut heille kyytipojaksi.

        Ei ilman vaan ihan bensapalkalla ja kahvitkin vielä kyytdin päätyttyä. Vaimon uutta miestä jurppi etten ollut eduista kiinnostunut.


    • ghfgjhfjf

      Kerro lis''!!

      • vai.hungaromedia

        Mistähän Viljo klikkailee,sano.


    • resetinkäyttäjä

      Mikähän näitä modeemiongelmia aiheuttanee? Eilenillalla se toimi aivan moitteetomasti. Laitteet jäivät kuntoon.
      Kun aamulla olisin mennyt verkkopankkiin maksamaan erääntyneen laskun, modeemissa paloi punainen valo. Operaattorin sälli neuvoi että paina se resetnappula pohjaan ja pidä sitä siellä 20 sekuntia.
      Hämärässä tilassa en löytänyt sitä pitkään aikaan ennenkun hain varastosta valonheittäjän. Ihan outo koko resetnappula. Tulitun päällä se mininappula painui ja modeemi käynnistyi.


      Mikähän tuollasia vikoja mahtaa aiheuttaa, Ehkä syynä se korkeapaineen aikeuttama kelisää-ilmiö. Siitä uutisissa kerrottiin.

      • Eräs otsikko s-postissa;
        "Vatoitus! Nykyisset talletuksesi häviävät 2 päivän kuluttua.

        ma 14:01"

        Pohjalta paranee nämä s-postit, mutta nyt en edes kurkkaa, mitä pelokkeita on tulossa lisää. Siis nyt ei tiliäni tuplata, vaan viedään kaikki talletukseni!D Hui kamalaa, kun peloittaa.D Oli siellä muitakin tosi tökeröitä houkutuksia.


      • vakidelettäjä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe