23.11. syntyneitä paikalla? Luojan kiitos, se oli ihana päivä, kun jousimieheksi ehdin syntyä. Tunnen olevani jousimies täydellisesti, lähes kaikki piirteet sopivat itseeni ja olen ylpeä tähtimerkistäni!!! Suunnaton vapuden kaipuu ja matkustelun tarve valtaa minua yhtenään, mutta hieman on jänyt vähemmälle kun on neitsytmies miehenä...you know...;)
Pistäkääs nyt kaikki 23.11 syntyneet viestiä tänne, sillä onhan se NIIIN HYVÄ PÄIVÄ!!!!
23.11
suitsait
3
1068
Vastaukset
- FloathingDarkness
on rasittavaa olla syntynyt 23.11 kun se on niin loppu vuodesta. mutta minulleppas juuri kerrottiin että on vielä 13 horoskooppi merkki nimittäin käärmeen kantaja vaikka siitä ei kuulema paljon puhutakkaan.. se vaikuttaa vain viiteen päivää 22.11 - 26.11 eli voisin pitää itseäni käärmeen kantajana xD
ps. onko tyhmää?? - juu oon
Mä oon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2423085Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 1041238
- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952