Saturnuksenkatu ja riitely...

ÖisinOllaanHiljaa

Ihan vain tiedoksi, Saturnuksenkadun asunnoissa asujat... perheriitanne kuuluvat sanasta sanaan muihin asuntoihin. Tiedän rapun josta kuuluu, mutta sitähän tähän ei saa laittaa. Tässä muutama päivä sitten taas hirveä meteli keskellä yötä.

Muutama vuosi sitten muistaakseni oli yhden aikaan yöllä kanssa niin kova riita, että kuului joku hylly kaatuvan.

Miksei voi vain elää ihmisiksi, ja jos perhe-elämä niin risoo, niin ottaa vaikka lomaa ja lähteä vaikka kävelylle, säästyy irtain omaisuuskin kun ei tule tuhottua.

Liekö riitelijät edes tajua huutamisensa kuuluvan niin hyvin muihin asuntoihin?

8

656

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Löysin tän googletellessani mimmoinen alue on. Myös paikallisten mielipiteitä olisi mielenkiintoista tietää. Millainen alue on? Yksin asuvalle, lapsettomalle? Ei lemmikkiä.

• Anonyymi00002

Riihimäellä ei saa ikinä mennä eikä varsinkaan asua radan itäpuolella. 2000 luvun alussa opetettiin jo pitkin Etelä-Suomea jos joku puhui Riihimäelle muuttamisesta.
        Ja kyllä, siel asuu ihmisiä jne mutta itse en pidä sitä puolta missään arvossa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Riihimäellä ei saa ikinä mennä eikä varsinkaan asua radan itäpuolella. 2000 luvun alussa opetettiin jo pitkin Etelä-Suomea jos joku puhui Riihimäelle muuttamisesta.

Minä en pidä sinua missään arvossa myöskään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

rankka paikka, asuin Peltsissä 7 vuotta- opetti paljon

• Anonyymi00004

Kulttuuri eroja, Vuohineuvokset ovat kiihkeitä !

• Anonyymi00005

Köyhät ja yksinkertaiset ihmiset, eivät osaa käsitellä elämänsä asioita

• Anonyymi00006

vakava juttu, voipi tulla murhia - jos riitely ei lopu, niin soita poliisi ja valita isännöitsijälle

• Anonyymi00008

Pitää ymmärtää hottentotteja sekä camel-drivereita, heillä on erilainen kulttuuri !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1562
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      934
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      668
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      612
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80