Milloin saan töitä, onko ensin pätkätöitä . Milloin ja missä vakkaripaikka?
Kasniin sinulle
7
97
Vastaukset
Et koskaan, ei ja et koskaan ja ei missään.
Syy on tyhmyytesi, josta osoituksena sokkona vastauksia vetävälle sokealle näkijälle.
Kasniin muuten lopetti vastaamisen, kun kysyjät älysivät hänet huijariksi.- SeSokeeNäkijä
He-ma.
Slyttaa jo toisten synfaaminen tyhmäks. Mikä luulet itse olevasi dorga?
Se et Kasniin slyttas näkemiset ei tarkoita sitä, et sä dyyggaat tilalle dorgine juttuinesi. Koita nyt singraa veks sivustolta tai älä ainaskaa vastaa muihin kuin sulle esitettyihin froogiksiin. SeSokeeNäkijä kirjoitti:
He-ma.
Slyttaa jo toisten synfaaminen tyhmäks. Mikä luulet itse olevasi dorga?
Se et Kasniin slyttas näkemiset ei tarkoita sitä, et sä dyyggaat tilalle dorgine juttuinesi. Koita nyt singraa veks sivustolta tai älä ainaskaa vastaa muihin kuin sulle esitettyihin froogiksiin.Eikö katsomiseni kelpaa.
Keskustelupalstalla on tapana keskustella asioista ja ideoista ei niiden esittäjistä. Ymmärrän maalaisuutesi, joten ota tämä ihan ystävällisenä neuvona.- SeSokeeNäkijä
he-ma
Sinä se juntti olet. Tässä ei todellakaan keskustella asioista, vaan jengi frogaa näkijältä ei sulta. Voi niitä näkijöiden skrivaamisii bluggaa, mutta vastata voi se henkilö jolle viesti on tarkoitettu. Tässä se et ole sinä, et kysyjä etkä näkijä.
Ihan vaan neuvoksi sulle dorga. SeSokeeNäkijä kirjoitti:
he-ma
Sinä se juntti olet. Tässä ei todellakaan keskustella asioista, vaan jengi frogaa näkijältä ei sulta. Voi niitä näkijöiden skrivaamisii bluggaa, mutta vastata voi se henkilö jolle viesti on tarkoitettu. Tässä se et ole sinä, et kysyjä etkä näkijä.
Ihan vaan neuvoksi sulle dorga.Katsos maalaisystäväni, näkemisen tuloksenhan näkee vasta sitten kun näkee.
Vuosikymmenien kokemuksella siiderivalaiden tarkkailusta voin sanoa melkoisella varmuudella osuvani oikeaan.
Sinulla sensijaan lienee oma lehmä ojassa.- SeSokeeNäkijä
he-ma kirjoitti:
Katsos maalaisystäväni, näkemisen tuloksenhan näkee vasta sitten kun näkee.
Vuosikymmenien kokemuksella siiderivalaiden tarkkailusta voin sanoa melkoisella varmuudella osuvani oikeaan.
Sinulla sensijaan lienee oma lehmä ojassa.he-ma
Ei todellakaan oo mitään omaa lehmää ojassa. Sit toiseks, mä oon gammeli starbu Hakisen hörniltä, huomattavasti suo vanhempi, enkä mikään janari. Mitä siiderivalaita se sinäkin oot muka hitannu siel korvessa? Et mitään. Taidat kilju huurussa sotkee sikalan karjut siiderivalaiks.
- huomasitko
kasniin lopetti viime perjantaina vastaamisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982