Tänä vuonna hondan myynti sakkaa ja pahasti. Ei mulla muuta.
Hondan myynti sakkaa
76
2866
Vastaukset
- huminahonda
Nyt on tullut jopa neli ovinen honda markkinoille, mahtava biili?
- taidanluopua
Hinnat jo sitä luokkaa,että on valinnanvara runsautta.. Vaikka olisikin hintansa fäärtti!
- orwelsslave
Korealaiset myyvät hyvin. Koreassa on raskaat tuontitullit ulkomaisille autoille. Meidän pitäisi tehdä bilateraalinen sopimus Korean kanssa. Jos ostamme auton sieltä, pitää ostaa meiltä samalla summalla puutavaraa tai muuta. Lopetetaan älytön tuontikauppa, kauppataseemme ei kestä tätä Sipilän hölmöyttä.
- Paikallista_valmistusta
Siksi nämä korealaisetkin valmistetaan EU:n alueella.
- qwerty6666
Kauppa kyllä käy mutta eivät saa autoja maahan. Muu maailma, varsinkin USA imee kaikki tehtailta valmistuvat autot eikä niitä riitä tänne pohjan perukoille.
- heti_ajoon
Höpöhöpö qwert6666!
Kaikkia Hondan tuontiohjelmassa olevia autoja löytyy kymmenestänittäin heti ajoon. Ei tarvitse edes tilata. Edes Toyotia ei löydy niin paljon varastoista.
Uudet Hondat vaan eivät kelpaa vaativille ostajille kun mallisto on mitä on ja hinnat kuin paremmissakin autoissa. - qwerty6666
Et ilmeisesti tiedä Hondan tilanteesta mitään. Minulla on ollut Hondan tilaus sisällä 3.3.2017 asti ja vieläkin autoa odotellaan. Saattaa tulla syyskuussa tai sitten ei, maahantuojalta ei ole tullut varmaa vastausta saapuko auto milloin maahan. Odotus jatkuu mutta hyvää kannattaa odottaa.
- heti_ajoon
qwerty6666 kirjoitti:
Et ilmeisesti tiedä Hondan tilanteesta mitään. Minulla on ollut Hondan tilaus sisällä 3.3.2017 asti ja vieläkin autoa odotellaan. Saattaa tulla syyskuussa tai sitten ei, maahantuojalta ei ole tullut varmaa vastausta saapuko auto milloin maahan. Odotus jatkuu mutta hyvää kannattaa odottaa.
Ja sinäkö tiedät? Not!
Kuka tahansa voi vaivattomasti todeta saman kuin minä: Eri mallisia uusia Hondia on tarjolla kymmenittäin heti ajoon riippumatta siitä mitä sinun tilaamallesi autolle kuuluu. Taikasana on autotalli.com. Toyotiakaan ei ole tarjolla heti ajoon niin paljon, vaikka sitä myydään moninkertainen määrä.
Toki Hondiakin voi tilata haluamillaan väreillä ja varusteilla jolloin toimitusajat ovat pitkiä, mutta ei sen takia, että tehtaalla olisi toimitusvaikeuksia runsaan kysynnän takia. Kun autoja roudataan Japanista tänne, ei niitä kuljeteta yksitellen erkoiskuljetuksella, vaan laivalasteittain tuhansia samalla kertaa. Kuorma lähtee Eurooppaan vasta kun tilauksia on laivalastillinen. Autosi voi odottaa valmistuttuaan kuljtusta viikkojakin. Suomen menekki Hondia on niin vähäinen ettei niistä kerry laivalastillista kuin kerran-pari vuodessa. - CivicTourer
heti_ajoon kirjoitti:
Ja sinäkö tiedät? Not!
Kuka tahansa voi vaivattomasti todeta saman kuin minä: Eri mallisia uusia Hondia on tarjolla kymmenittäin heti ajoon riippumatta siitä mitä sinun tilaamallesi autolle kuuluu. Taikasana on autotalli.com. Toyotiakaan ei ole tarjolla heti ajoon niin paljon, vaikka sitä myydään moninkertainen määrä.
Toki Hondiakin voi tilata haluamillaan väreillä ja varusteilla jolloin toimitusajat ovat pitkiä, mutta ei sen takia, että tehtaalla olisi toimitusvaikeuksia runsaan kysynnän takia. Kun autoja roudataan Japanista tänne, ei niitä kuljeteta yksitellen erkoiskuljetuksella, vaan laivalasteittain tuhansia samalla kertaa. Kuorma lähtee Eurooppaan vasta kun tilauksia on laivalastillinen. Autosi voi odottaa valmistuttuaan kuljtusta viikkojakin. Suomen menekki Hondia on niin vähäinen ettei niistä kerry laivalastillista kuin kerran-pari vuodessa.Niin, että laiva Japanista 1-2 kertaa vuodessa :-) Sieltä taisi viimeksi tulla enää Accordit, nykyään laivat tulevat lähempää ja kerran viikossa.
- Valeuutisia
USA:ssa myytävät Hondat kasataan USA:ssa. Sikäläinen vapaakauppa on melko yksipuolista, presidentin tulkinnasta huolimatta.
- Uutta_pukkaa
qwerty6666 kirjoitti:
Kun tarpeeksi odotat, saat mallisarjan viimeisiä. Vähän ennen uuden julkaisua.
- 190tkm
Onhan ne vähän kalliita, vaikka laatu on kohdallaan.
- hintakova
Mitkähän suoritusarvot? Ensin ilmoitettiin 0-100 8.2. Nyt jo 8.6! Taitaa mennä yli yhdeksän todellisuudessa. Liian pieni pata. Konit hukkuu. Ei edellistä
Civikiä kummosempi..- jztiinsa
Ja autolehdet kellottavat 7.6.
- voislukea
jztiinsa kirjoitti:
Ja autolehdet kellottavat 7.6.
Ja mikä lehti?
- jztiinsa
En nyt löytänyt sitä josta täällä palstalla jo aiemmin mainittiin, mutta Car and Driver kellotti heidän 'instrumented test:issä' 0-60 mph tasan seitsemään sekuntiin (62 mph on siis 100 km/h, joten alle 7.6 olisi mennyt tuossa testissä). Kyseessä oli siis 5D manuaali.
"C/D TEST RESULTS:
Zero to 60 mph: 7.0 sec"
Sitä en tiedä miksi Honda järjestelmällisesti ilmoittaa Civicille hitaampia kiihtyvyyksiä kuin mihin sillä pääsee.
Eivätkä ajo-ominaisuudetkaan ole Car and Driverin mukaan huonot: "Ja pito! Miltä kuulostaa 0.93 g:tä ympyräradalla ja 160 jalan pysähtymismatka 70 mph:sta? Pysähtymismatka on sama ja G-voima vain 0.01 g:tä huonompi kuin BMW 340i:llä jossa oli Michelin Pilot Super Sport renkaat." - enkineerit
Jos tehdään simppeli laskelma että 96.8 km/h meni siis 7.0 sekunnissa jolloin100 km/h:sta jäi puuttumaan vielä 3,2 %, tuleeko siitä siis tasaisella kiihtyvyydellä 7,2 s/100 km/h (7,224 s)?
Vai 'kiihtyykö kiihtyminen' kun 100 km/h lähestyy ja loppu menee itse asiassa nopeammin? Insinöörit? - niijuztii
jztiinsa kirjoitti:
En nyt löytänyt sitä josta täällä palstalla jo aiemmin mainittiin, mutta Car and Driver kellotti heidän 'instrumented test:issä' 0-60 mph tasan seitsemään sekuntiin (62 mph on siis 100 km/h, joten alle 7.6 olisi mennyt tuossa testissä). Kyseessä oli siis 5D manuaali.
"C/D TEST RESULTS:
Zero to 60 mph: 7.0 sec"
Sitä en tiedä miksi Honda järjestelmällisesti ilmoittaa Civicille hitaampia kiihtyvyyksiä kuin mihin sillä pääsee.
Eivätkä ajo-ominaisuudetkaan ole Car and Driverin mukaan huonot: "Ja pito! Miltä kuulostaa 0.93 g:tä ympyräradalla ja 160 jalan pysähtymismatka 70 mph:sta? Pysähtymismatka on sama ja G-voima vain 0.01 g:tä huonompi kuin BMW 340i:llä jossa oli Michelin Pilot Super Sport renkaat."Tuo pysähtyminen oli huippua myös Tekniikan Maailman testissä. Samoin väistökoe sujui mainiostai. Itse asiassa jo edellinen Civic oli 20 perheautosta nopein Teknikens Världin väistökokeessa ja tämä uusihan on vielä siitä parannettu.
- juztiinat
Cars on Autobahn:in testissä 0-100 km/h meni 7.6 sekuntia myös. 0-200 taisi olla joku 29 sekuntia.
https://www.youtube.com/watch?v=X7sgHNo59yo
Vaikuttaa että meiltä taviksilta taitaa mennä tuo 7.6 sekuntia, vaikka esim. Edmunds sai 2016 Civic sedanin kiihtymään 6.7 sekuntiin (eli varmaan karvan alle 7 sekuntia 0-100 km/h): "In our instrumented testing, the turbocharged Civic went from zero to 60 mph in 6.7 seconds"
- laatuhuonontunut
Minulla jo kolmas Honda.
- Tykkään.niistä
No, ne on hyviä. Edellisellä Accordilla ajoin 360 tkm:iin. Tuli sitten vähän ruostetta a vaihdoin. Tietty: Hondaan.
- vikojajaruostetta
Tykkään.niistä kirjoitti:
No, ne on hyviä. Edellisellä Accordilla ajoin 360 tkm:iin. Tuli sitten vähän ruostetta a vaihdoin. Tietty: Hondaan.
Kuten kerroin. Laatu huonontunut
- 160tkm
vikojajaruostetta kirjoitti:
Kuten kerroin. Laatu huonontunut
Nooo...oooh, mitenkäs sinä olet todennut noin niin kuin omakohtaisesti laadun? Onko mittarissa paljon enemmän, kuin tuo 360 tkm? Vai ihanko Essolta kuulit keskustelua?
- eiessopuheita
160tkm kirjoitti:
Nooo...oooh, mitenkäs sinä olet todennut noin niin kuin omakohtaisesti laadun? Onko mittarissa paljon enemmän, kuin tuo 360 tkm? Vai ihanko Essolta kuulit keskustelua?
Utena jo vikoja. Mittaristo ei kestänyt pakasta. Tietokoneongelmia jarruissa, vai jarruongelmia, ei selvinnyt. Ikkunanostin vaihdettu. Noin aluksi ja omakohtasta. Edeliset Hondat oli viattomia!
- eiapuacrvstä
Euroopan CR-V esitellään Frankfurtissa ja tulee vasta ensi vuonna. Myös hybridinä. Saas nähdä kuinka hybridi myy.
- Sakatkoot_muut
Minun kohdallani tuskin sakkaa: uusi auto tulossa tässä kuussa.
- sekinhuonontunut
Ruostesuojaa se..
- Sakatkoot_muut
sekinhuonontunut kirjoitti:
Ruostesuojaa se..
Homma hoidossa.
- kauhistus11
Varokaa tilaamasta puolalaista laihispilleriä Kankusta duo! Huiputusta vaan ja kalliisti! Muista!
- kyllä.kelpaa
Sakkaa missä sakkaa. Jenkeissä myydyin henkilöautomalli tänä vuonna on Honda Civic eikä Accordkaan ole menestynyt huonosti. Ihan sama mitä Suomessa myydään. Ei kaikkien tarvitse ostaa Tojoja, onneksi.
http://www.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html?mod=djemAutos - vsnhemmissa
Kulkupuoli sentään vielä kohalkaan..
- undemmissa
Kulkupuolesta sen verran että tuo "Juztiinat" mainitsema Edmundsin vuoden 2016 Civic sedanilla kellottama 6.7 sekuntia 0-60 mph on tehty 174 hv versiolla tuosta 1.5 turbosta, eikä tällä uudella 182 hv euroversiolla. Kummallista. Samasta koneestahan on sitten myös 190 hv versio CR-V:ssä.
- sakkaa.mitä.sakkaa
Myyntilukuja USAsta tammi-elokuu 2017. Civic alkuvuoden eniten myyty sedan.
Honda Civic 248 928
Honda CR-V 249 977
Honda Accord 221 013
http://carsalesbase.com/us-sales-august-2017-models/ - Eururu
Suomessa honda kyntää syvällä. Ihmiset eivät ole kiinnostuneita hondasta.
- mullelaatua
Eivät, vaan Nissanista ja Skodasta! Buahahahaa....
- KunSeNaapurikinOsti
Eli tarkoitatko, että ihmisten pitäisi olla kiinnostuneita täsmälleen samoista asioísta (ja samoista kuin sinä)? Haluatko itse olla ihan samanlainen, kuin muut? Ajaa ihan samanlaisella autolla, kuin pomosi tai naapurisi? Saako edes väri olla erilainen? Ei?
- Apinaakoijataan
Onneksi kaikki ei osta Hondaa. Minulla on Honda ja nautin siitä, kun joka kulmalla ei tule samanlaista vastaan. Ajellessani naureskelen saksalaisille vikapesille ja toisaalta säälin niiden omistajia.
- KukinTyylillään
Apinaakoijataan kirjoitti:
Onneksi kaikki ei osta Hondaa. Minulla on Honda ja nautin siitä, kun joka kulmalla ei tule samanlaista vastaan. Ajellessani naureskelen saksalaisille vikapesille ja toisaalta säälin niiden omistajia.
Samat sanat, paitsi kohdasta "...naureskelen saksalaisille vikapesille ja toisaalta säälin..." -kohdasta eteenpäin. Minua ei toisten autovalinnat liikuta ja säälin puolelle ei heitä.
- Selaatu
Mullakin merkki vaihtuu..
- HuuKears
Voi kyynel...
- Eururu
Nyt ei ole kiva olla honda kauppias. Tuote ei myy vaikka mitä kylkiäisiä keksisi antaa.
- näkökysymys
Honda on hylännyt klassiset muodot ja alkanut valmistaa rikkaimurin tai muuten omituisen näköisiä ajokkeja. Ei ihme jos ei kelpaa.
- MennäänköKimpassa
Niinpä; klassiset Toyota, Skoda ja VW myyvät, kuin häkä. Miksi erottua muista?
- Kelpaa.mulle
Ehkä ne vaan ovat hyviä?? ;0)
- 3d3w223121111
Samaa mieltä, olin vähän kattellut uutta jazz nykyisen jazz tilalle mutta se uuden jazz perä pitäisi piristää jollain korisarjalla tai jotain. Takasiipi joka muistellen on lisävarastelistalla on jo vähän edes jotain peittämään sitä epäonnistunutta perää ei sekään vielä riitä.
Hondat on ollu hiton laadukkaita autoja aina. Ennen ne tosin ruostui käsiin ja saattaa toki edelleenkin.
- Exhondisti
Ostin tänä vuonna Toyota Hybridin.
Jotenkin pimennossa tuo Honda. En edes muistanut merkin olemassaoloa.
Minulla on ollut kyllä kaksikin Hondaa aiemmin, viime vuosituhannella. Niistä jäi tuotteina laadukas kuva. Hyvin tehtyjä, mutta huonohkot ajoominaisuudet Suomen olosuhteisiin. Eivät loistaneet talviliukkailla eivätkä kevätroutaisilla teillä.
Vehosta maahantuojana ja myyjänä minulla on kielteinen kuva. Hinnoittelee tuotteensa ja huoltopalvelunsa pilviin. - t5645t4t54t54t45
Farkku civikki on aika pöljän näköinen ja sedan vielä pöljemmän näköinen, siellä on jipponin muotoili insinööri päässyt loistamaan ja ikää on tuskin 20 vuotta enemmää. Myy ehkä japanissa nuorille..
Uuden mallin honda jazz perä on totaalisen epäonnistunut, vanhan mallinen on vielä asiallisen pyöreä mutta uusi mallia näyttää joltain mopoauton perältä heh.. Muuten ulkonäkö ok pikkuautolle.
Perä on autoille hankalin usein, sen olen usein todennut ja siellä mokaillaan paljon kuten uusi e mersukin joka näyttää nyt vähän halppis autolta takaapäin kun takavalot tehtiin liian pieniksi. E coupe on taas onnistuneempi. Kuten uuden corvetten perä on pilattu aivan älyttömällä takasiivella, suorituskyky on mennyt tyylikkyyden edelle.
Accord oli jopa tyylikäs jossain vaiheessa mutta sen tuontihan loppui eurooppaan ja onko uusi
accord enää tyylikäs..- erf45g46y7i7888
Samaa mieltä, 1.8 l civik viistoperä on parhaimman näköinen uudemmista hondista.
Jazz uusin malli on melkein sieltä jostain mutta se edeltä malli taas paljon paremman näköinen eli onko se vuodesta 2008 alkaen johonkin..
Harmi että honda ei jaksa oikein kilpailussa, muilta aasian merkeiltä tulee niin paljon uusia malleja että ei kyllä mikään ihme että joku putoaa joukosta. hondissa on ollu sitä japski laatua, kestävät pitkään, pieni kulutus.. - Kukunsa_mallakin
Minä taas tykkäsin tästä edellisen mallin Civicistä faceliftin jälkeen. Myös farkkuna. Erityisesti valkoisena. Etukulmasta ei edes tajua ensin että se on farmari. Myös tämän nykyisen mallin sedan on tyylikäs. Toivottavasti noita edellisen mallin Civicejä ehdittiin ostaa riittävästi, että on sitten käytettyjä tarjolla kun tulee auton vaihto ajankohtaiseksi.
- Krkfkekek
Hondan myynti matelee. Maahantuoja, nyt tarttis tehrä jotain.
- tyerytreyte
Oletko hondamyyjä vai mikä siinä nyt niin kaihertaa? Pääasia että Hondia kuitenkin saa kaupasta.
- sehinta
Uusi cedani ihan hyvän näkönen ulkoa ja sisältä.
- Arisalo
Euroopassa hondan myynti sakkaa todella pahasti.
www.acea.be- Stallari
Apua! Mää en kestä!
- Guur
Alla accord vm 2011. Ostaisin heti uuden samanlaisen jos olisi myynnissä. Parempaa autoa tuskin on olemassakaan, näissä ns normaalihintaisissa vehkeissä. Tekniikka pelaa kun kello, mittarissa 370tkm ja ajonautinto kohdallaan. Motarilla menee kuin juna.
- Kfkfkrk
Honda on epäonnistunut tuottamaan autoja jotka puhuttelevat ihmisiä. Siksi laskee myynti.
- Sakkaapa
VAGgineista sen sijaan puhetta riittää ihan oikeudessa asti.
- KohdallaniEiSakannut
Iste ostin uuden Hondan. Tuosta puhuttelusta en niinkään tiedä...
- Jfjfjrj
Ei mie en kestä tätä sakkausta. Ku ei myy nii ei myy!
- gg454534
Auton ulkonäkö tärkein asia millä autoa myydään, sitä ihmiset aina katsoo että se auto miellyttää silmää! Tässä ei ole kyse edes siitä onko auto vanha vai uusia, vanha autokin voi olla niin tyylikäs että se hieno ns ikuisesti.
- HyväJaErilainen
Niin, onhan se joillekin kovin tärkeää, että automerkki ja -malli on myyntitilaston kärjessä ja auto on samanlainen, kuin naapurillakin. Itse olen puolestani oikein hyvilläni, ettei omaa merkkiä siellä tavis-listalla näy.
Minun kohdalla "sakkaa", jos joutuisin ajamaan taviksella.- Toinvainhuoltoon
Se on katos mukava nähdä naapuriakin välillä, vaikkakin merkkiliikkeen marmorilla, kinastelemassa tuhansien eurojen remonteista. Siinä sitten jonotetaan omaa vuoroa ja juodaan kuppi kahvia, mutta tietenkään ei puhuta mitään oman auton ongelmista, koska niissähän ei koskaan ole mitään vikaa:)
- atkerkki
Jahans. Hondan myynti odotetusti helmikuussa todella matalalla tasolla. Taitaa tulla pohjakosketus tänäkin vuonna hondan myyntiin. Kuka näitä dingeli dangegli autoja oikeastaan edes ostaa, häh.
- Saanitsevalita
Minä. Ja amerikkalaiset. Esim. Civic USA:n ykkönen luokassaan. 2017 viimeisellä neljänneksellä 377 000 autoa myyty. Suomalaiset ostaa tyytyväisinä Skodaa ja Arkijuustoa ja se on niille ihan oikein.
- OikeinVäärin
Mutta jospa he ostavat auton ihan vaan itselleen ilman, että kuuntelisivat toisia/sinua???
- Saanitsevalita
Niinhän ne ostavat. Ja sitä Arkijuustoa. Ihan niin kuin itse haluavat.
- ValitsenTässäMinäkin
Saanitsevalita kirjoitti:
Niinhän ne ostavat. Ja sitä Arkijuustoa. Ihan niin kuin itse haluavat.
Haittaakos muitten Arkijuuston tai Hondan osto sinua? Onko se jotenkin sinulta pois, jos ostavatkin? Joku syyhän sinullakin on, kun täällä asiasta illistelet. Onko sinulla huono itsetunto, tulehtuneet ihmissuhteet, pieni...
- Saanitsevalita
Minusta ihmiset saavat vapaasti ostaa Skodia tai Arkijuustoa. Se ei ole minulta pois, päin vastoin. Samoin minä saan ajella Hondallani, eikö?
- Arkijuusto
Saanitsevalita kirjoitti:
Minusta ihmiset saavat vapaasti ostaa Skodia tai Arkijuustoa. Se ei ole minulta pois, päin vastoin. Samoin minä saan ajella Hondallani, eikö?
Koetko olevasi enemmän "amerikkalainen" ostaessasi Hondan? Ikäänkuin ei-suomalainen? Ja tuo "...se on niille ihan oikein..." jäi hiukan arveluttamaan, että mitäköhän tarkoitit?
- LaatuaJapanista
En pidä amerikkalaisia erityisen älykkäinä, mutta hyviä autoja he tuntuvat ostavan. Varmaan ajattelevat suomalaisista samoin, jos yhtään ovat seuranneet, mitä kertakäyttö merkkejä täällä myydään "bremiumina".
- MeitäOnMoneksi
LaatuaJapanista kirjoitti:
En pidä amerikkalaisia erityisen älykkäinä, mutta hyviä autoja he tuntuvat ostavan. Varmaan ajattelevat suomalaisista samoin, jos yhtään ovat seuranneet, mitä kertakäyttö merkkejä täällä myydään "bremiumina".
Tuo "hyvän auton" määrittely lienee melkoisen vaikeaa puuhaa. Joku arvostaa laatua, joku taloudellisuutta, joku sitä, että auto mahtuu pienenpieneen autotalliin. On koirankuljettajia, isoja lapsiperheitä, hurjia kiihtyvyyksiä haluavia jne.
Eiköhän suoda jokaiselle se kunkin oma "premiuminsa", mitä se oikeastaan sitten tarkoittaneenkaan... - Gmgkgkgkgkgkgmg
MeitäOnMoneksi kirjoitti:
Tuo "hyvän auton" määrittely lienee melkoisen vaikeaa puuhaa. Joku arvostaa laatua, joku taloudellisuutta, joku sitä, että auto mahtuu pienenpieneen autotalliin. On koirankuljettajia, isoja lapsiperheitä, hurjia kiihtyvyyksiä haluavia jne.
Eiköhän suoda jokaiselle se kunkin oma "premiuminsa", mitä se oikeastaan sitten tarkoittaneenkaan...Totta kyllä.
Mutta sitten taas kun katsoo miten suomalaiset autoillaan ajavat ja millaisia suomalaiset kuskit ovat, niin kaikki urheiluominaisuuksilla auton mainostaminen on pelkkää mielikuva-bullshittiä. Oikeasti suomalainen käyttää autoaan liikkumiseen pisteiden välillä, eikä siinä mitään kisakireyttä tarvita, eikä käytetä.
No toki on se joku max 5% kuskeista, jotka oikeasti revittelevät. Eikä heidänkään pitäisi.
Myönnän kyllä, että kulttuurimme lapsena minäkin aikoinaan arvostin tuota ”urheilullisuutta”, mutta silkkaa bullshittiähän se oikeasti on liikenteessä.
- Atkerkki
Muhahahaahhshshshshshshshshshsssss. Kohta lähtee varpusparvi. Pyllyyn hymyä. Muhahahahshshshshshshshsssss.
- Nipponkippon
Honda teki joku vuosi sitten ns kevythybridejä. Olisi pitänyt jatkaa niiden kehittämistä niin eivät olisi pudonneet Toyotan kelkasta niin pahasti. Tojollahan on hybridit saanut pidettyä myynnin aika hyvänä. Tarjoaahan Honda nyt uusiin Civiceihin turbokonetta, mutta ei näytä oikein innostavan ostajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841