Olisi mukava saada asiakkaiden kokemuksia ko. urakoitsijasta? Ei taida olla kovinkaan tunnettu kun ei juurikaan kukaan ole tietoinen firmasta.
Millainen urakoitsija Soneval Oy Taipalsaarelta?
4
398
Vastaukset
- talooncom
Taitaa urakoida enimmäkseen syrjäseuduilla. Yrittäjä ei ole mikään rakennusalan asiantuntija, rakentaa enimmäkseen puheillaan. Työntekijät tuntuu vaihtuvan jatkuvasti.
- parempivältellä
Joitain ammattilaisia ei saa samale työmaale , kun selän kääntää niin tuo kuulem laittaa omia virheitä ja mokia toisten syyks ja jopa omien työntekijöidensä kontolle.
- Justniiettä
Myös meillä huomattiin sama, juttua tuli pirusti mutta ei tarjousta.
Miksikö, syytä en tiedä. Hommat teki toinen.
Ainahan voi sanoa ei kiitos jos ei urakka tai tuntityö kiinnosta. Ei asia minua haittaa, mutta menihän siinäkin kahden viisaan miehen aikaa lähes tunti hukkaan.
Tiedoksi vaan.
Kuka teettää oikeasti heillä töitä olisin rahan kassa tarkkana onko kaikki työt niin kuin pitää.- Ettäjustnii
......juu, ja oikea JATKUVA valvonta sekä laskujen ja tavaran laskutuksen kanssa tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848