Minkä takia club 8 on kiinni ?
Ravintola kiinni ?
9
543
Vastaukset
- paskaonruskeaa
Eurajoki paska paikka!
- konkkatuli
Se meni konkurssiin,
- Ohuphovuh
No onko ihme.
- PeriksiantamatonMies
Pää tuli vetävän käteen. Ainoastaan sorahommat kannattaa Eurajoella kun voi myydä asiakkaalle lapulla soraa ja laskuttaa toimittamattomat sorat. Samaan aikaan voi myydä punnituslapulla mainitun soran pimeästi eteenpäin. Rahan tuloa ei voi estää. Arkipäivää Eurajoella.
- 1955
Yksi syy nuorilla ei mania.Paikkaa myös huonosti mainostettu ja käpänen paikka kunta jossa ei kannata tollanen yrittäminen.
- Eorjokelainen
Paikan pitäjät ei nyt vaikuttaneet kovin ammattitaitoisilta. Rahaa oli ilmeisesti heittää haisemaan, koska kyllähän nimekkäitä artisteja oli ja paljon. Mutta pariin otteeseen paikan päällä käyneenä pitää todeta, että siellä oli melkoisen amatöörimäinen henkilökunta, ainakin tiskin takana. eivät osaneet tehdä drinkkejä ja eivät paljon ravintola-alan ammattilaisilta edes vaikuttaneet.
Ja eikös porukka pidä faktana, että tää kaikki oli muutenkin jonkin sortin hämärä bisnestä, rahanpesuu tai jotain.
- Ihmepuuhastelua
Se ravintolan pitäjä mitään pahaa tehnyt. Mutta rakennuksen omistajan puuhastelut aiheuttivat ison loven vuokralaiselle.
- ihmetteleväpuuhailija
mitä se omistaja sitten puuhasteli?
- Ihmeidenkatselija
Täytyykö ehkä katsella etelään päin niin ehkä selviäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445840
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253606Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222835- 472518
- 302011
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2641867Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt501816Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä211657- 331600
- 281560