tossa se tuli et onko näin?? eli ovat seurustelun alussa ujoja ja vähä puheisia, arkoja...??
Vastaukset 5
- Violator
Minulla ainakin kestää aikansa ennen kuin juttu lähtee tytön kanssa kulkemaan. Muista ei hirveästi ole kokemusta, kun en sattuneesta syystä tapaile muita pohjanmaalaisia miehiä :D
- pohojalainen
Mutta kun meno alkaa niin heikompaa hirvittää.
Etelän pojilla olisi paljon opittavaa pohjalaisilta miehiltä. - pohojanmaalainen
Jos ei tiedä oikein naisesta tai siis ymmärrä mitä se oikein haluaa eipä siinä mitään itsekkään tehdä ja jos tietää ja vihreää valoa tulee niin täysillä menen suhteeseen.
- judyt
tosin asun melkeen lapisa jos tornio on lappia?? mie en oo kyllä tosiaanka hiljanen enkä kovin ujokaan ja vielä vähemmän arka mie näytän aina omat tunteet ja tuon omat asiat esill jos joku alkaa kusemaan seurustelun alussa pitää ollakki vähän arka mutta ei vähän puheinen puheen avulla opitaan tuntemaan ja tekojan avulla näytetään mitä osataa ja kuitenka välitetään
Mieheni on pohjanmaalta. Hän on kyllä puhelias ja ulospäin suuntautunut. Samoin hänen serkkupoika ja on myös pohjanmaalta.
Tiedän myös pari miestä jotka ovat hitaita ja vähäpuheisia.
Taitaa sielläkin olla miehiä joka lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381541
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5391361Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581184Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172822Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va239775- 58766
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26665- 53651
- 49647
- 74573