Osaako kukaan neuvoa pystyykö esim Omaha beachille yms. muille nähtävyyksille tekemään matkaa omatoimisesti ilman opastettua kierrosta? Vai onko välimatkat liian pitkiä ilman autoa? Junalla olisi tarkoitus mennä ensin Bayex iin mut miten siitä sitten eteenpäin?
Omatoimimatka Normandian rannoille
3
1213
Vastaukset
- PointeDuHoc
Onhan ne Normandian maihinnousupaikat laajalla alueella. Googlemaps voit katsella etäisyyksiä. Mikset vuokraisi autoa Bayeux tai jo Pariisista, jos sinne lentäen saavut. Omatoimisesti itse katselin paikat, auton vuokrasin jo CDG:ltä. Satasen molemmin puolin saa vuokrattua auton 3-4 vuorokaudeksi viikonloppuna CDG:ltä.
- Käynyt
Vaihtoehdot ovat joko opastettu kierros tai vuokra-auto. Selvittelin asia kolmisen vuotta sitten.
- Ranskamielessäminulla
Me oltiin France Toursin opastetulla päivän bussimatkalla Normandiassa ja Omaha beachilla. Paljon kerkesi nähdä silläkin reissulla ja toinen reissu sama firma. Mount st Michelinin luostariin. Susittelen, firma vasemmalla rannalla ihan Seinen vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006