Omatoimimatka Normandian rannoille

Tötterman100

Osaako kukaan neuvoa pystyykö esim Omaha beachille yms. muille nähtävyyksille tekemään matkaa omatoimisesti ilman opastettua kierrosta? Vai onko välimatkat liian pitkiä ilman autoa? Junalla olisi tarkoitus mennä ensin Bayex iin mut miten siitä sitten eteenpäin?

3

1399

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PointeDuHoc

Onhan ne Normandian maihinnousupaikat laajalla alueella. Googlemaps voit katsella etäisyyksiä. Mikset vuokraisi autoa Bayeux tai jo Pariisista, jos sinne lentäen saavut. Omatoimisesti itse katselin paikat, auton vuokrasin jo CDG:ltä. Satasen molemmin puolin saa vuokrattua auton 3-4 vuorokaudeksi viikonloppuna CDG:ltä.

• Käynyt

Vaihtoehdot ovat joko opastettu kierros tai vuokra-auto. Selvittelin asia kolmisen vuotta sitten.

• Ranskamielessäminulla

Me oltiin France Toursin opastetulla päivän bussimatkalla Normandiassa ja Omaha beachilla. Paljon kerkesi nähdä silläkin reissulla ja toinen reissu sama firma. Mount st Michelinin luostariin. Susittelen, firma vasemmalla rannalla ihan Seinen vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe