ihmisistä kokemuksen perusteella

73vmies

ihmiset on saatanoita ja perkeleitä

sen on elämä minulle opettanut

36

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ON myös hyviä ihmisiä, luulen kuitenkin hyvin harvassa.

    • Mikä kirosana itse olet?

      • 73vmies

        olen saatan ja tai perkele


    • Mistä olet huonot kokemuksesi hankkinut?

      • 73vmies

        kokemuksesta
        mua on ivattu ja pilkattu paljon elämäni aikana


      • Vaimoihminen

        Teitä väärinymmärrettyjä miespoloisia on paljon. Tässäkin ketjussa!
        Ei katteeks käy.


      • Asenneratkaiseee

        Tai voihan se olla niinkin että "miespoloiset" ovat itse ymmärtäneet jotain perin pohjin väärin elämästä ja maailmasta.


    • 9xx

      Ilkeät ja kateelliset eivät näe toisissa mitään käyttökelpoista on se ihminen tai eläin.
      Tämä xx9 yksi niistä, aloituskin hänen ikioma.

      • 73vmies

        arviontisi pitää paikkansa


      • 666ww

        Varsinkin varttuneet ikääntyneet henkilöt halutessaan todellisia änkyröitä.


    • Oletpa itseesi hyvin pettynyt mies.

      • 73vmies

        niin olen


    • etSilviisii

      Voi sinua aloituksen tekijä ! Minähän olen noita kaikkia mainitsemiasi . Haluan myös olla juuri tuontyylin painajainen . Tunnen sinut hyvin sinäkin pidät minust .

    • mielipiteeni-vain

      Ihmisessä lie monta eri puolta; niin suurta hyvyyttä kuin jotain huonoakin. Tuntuu pahalta, että sinulla on tällainen kokemus kanssakulkijoista. Ehkä voisi olla sinulla parempi olla, jos antaisit vain anteeksi - ihminen on erehtyväinen.
      Hyvää jatkoa sinulle hyvä ystävä.

      • 73vMminäkin

        Missä sitä hyvyyttä on?
        En minä vain muista kohdanneeni. Ihmisistä. Muutamasta eläimestä olen - kissasta mm. Ja siasta.


    • Snaijaatkohan

      Mutta muistathan kuitenkin, että kokemus on vain ja ainoastaan sinun, joten se kertoo myös ainoastaan ja vain sinusta. Ei kenestäkään muusta mitään. Eikä niillä muilla ole sinun kannaltasi mitään väliä, joten sinä olet sellainen, kuin omat ajatuksesi ovat ...

      • 73vmies

        vain oma kokemus elämästä , toiset pitäköön omat mielipiteensä


      • Yleistäminenontyperää

        Tietysti kokemuksesi on omasi mutta oletko ikinä koskaan miettinyt ja ajatellut, josko se onkin väärä. Itsekin tiedän ikäviä ihmisiä mutta en oleta koko ihmissukukunnan olevan sellaisia.


      • 73vmies

        en tunne kaikkii tässä maaolmassa,puhun vaa niistä ihmisistä , joiden kanssa olen ollut tekemisissä


      • Elämänkaariajattelua

        Olla tekemisissä ei välttämättä tarkoita ihmisten perinpohjaista tuntemista. Ja ihmisten käytöksille löytyy aina joku syy koska jokainen, kuten sinäkin, on oman elämäntarinansa muokkaama 'summa'.


    • 3336g

      Esimerkiksi vanhusten & ikääntyneiden kanssa paljon tekemisessä olevat esim hoitajat tietävät vallan hyvin ikäihmisten olevan monasti hankalia hoidettavia. On kylmä pian liian kuuma, koskaan ei hyvä. Esimerkki oli lievemmästä päästä.

      • Tosinuijaahommaa

        "Hankalia"? Sillä sanallako kuvailisit vanhaa ihmistä, joka lyö, puree, potkii, sylkee, kiroilee ja haukkuu hoitajaa huoraksi? Eikä suostu minkäänlaiseen hoitotoimenpiteeseen omaehtoisesti.

        Vaikka se ei olekaan pahinta vaan ne pomopässit, esimiehet jotka kehtaavat puhua itsemääräämisoikeudesta samaan hengenvetoon kun em. lainen tyyppi esim. pestään väkisin. Kun joskus on pakko ...


      • Himmelsauge

        Puhut asiaa. Kaikki jotka ovat tekemisissä näiden asioiden kanssa tietävät miten vaikeaa on vastahakoista vanhusta hoitaa. Nuoret eivät valitse koulutuksessaan vanhustenhoitolinjaa. Vanha ihminen hoitajana dikkaa paremmin vanhaa hoidettavaa, jos joku yleensä ymmärtää, vaikea vanhus kun ei ajattele loogisesti.
        Ihminen on ajoittain perkele ja enkeli sekä kaikkea siltä väliltä, syntymästä kuolemaan. 😌 ✨🌛


      • Ikäonvainnumero

        Vaikka onkin jo ikää vaikka muille jakaa, niin kaikki vanhusten iäkkäämmätkään hoitajat eivät silti ole vanhoja. Eivätkä varsinkaan jos jaksavat vielä olla työelämässä hoitamassa niitä vaikeita(kin) tapauksia.


    • tosihankalia

      Sama se on eräiden nuorten kanssa jotka vastustaa poliisia virkatehtävissä.

      • Vainalkuja

        Niiih, mutku eivätkö lapset ja nuoret toimi sen kasvatuksen ja ohjeistuksen mukaan jotka he ovat vanhemmiltaan ja yhteiskunnalta saaneet. Heitä ei oikein voi syyttää siitä että oma ajattelu ei ole ehtinyt vielä tavoittaa laajempia ja korkeampia merkityksiä maailman menosta.


    • reppuriika

      No on ikävää, jos tuollainen kokemus on ihmisyydestä. Eikö ole ollut yhtään sielunkumppania ja ystävää?

    • isoäiti_

      Ketjun aloittaja on varmaan hyvin herkkä ja tunteva ihminen, jolla olisi paljon kerrottavaa.
      Kuuntelijanaan haluaisin olla....

      Runoilija Pentti Saarikosken sanat kirposivat mieleeni 73v miehen sanoista.

      Murhe on minun iloni,
      onnettomuus on onneni,
      köyhyys rikkauteni,
      yksinäisyys ystäväni,
      kyynel kylmä rakkaimpani,
      pimeys valo elämän.

      • 73vmies

        jaa a osaa kaveri kirjoittaa


      • Hän asui loppuaikoina lähellä minun vene paikkaa. Purjeveneellä olimme hyvin paljon koko perhe. En tiennyt hänen asumista vasta vuosien jälkeen.


    • kökköTraktori

      Itseensä ja elämäänsä tylsistynyt ihminen on ongelmajätettä ihan oikeasti . Antakaa heidän muhia omassa "liemessään"

      • 73vmies

        kommenttisi pitää paikkansa


    • Itsesäälin.valtaamat

      Myötätuntoa ja sääliä ruikuttavat ikämiehet ovat väsyttäviä.

      • Hukkaankomeni

        Totta, mutta heillä ei ole muita keinoja eikä voimia uuden opetteluun.


    • isoäiti_

      Eilen epäilin aloittajan mielipidettä, mutta nyt ketjua läpi kahlatessani tulin toisiin aatoksiin. Miksi miksi??

    • YK444

      Totta puhuen elämässä on skeidaa vääntäviä ikäviä ihmisiä. Tosin on vastavuoroisesti todella ihania rakastettavia ihmisiä joita olen saanut kohdata vuosien varrella ja elää heidä kanssaan arkea sekä juhlaa. Heitä muistellen uutta oppien.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4663
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2430
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1961
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      45
      1954
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1744
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      182
      1375
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1214
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      141
      953
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      945
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe