Nyt on hirvelle ja peuralle niin paljon kaatolupia että eipä sinne paskaturkeille paljoa purtavaa jää. Sudet voisivat opetella myös syömään marjoja sillä muuten on nälkäkuolema kinnas-aihioille luvassa.
Susille koitti laihdutuskuuri ha haha haaaaa
4
189
Vastaukset
- SusisurmiaYli60prossaa
Tekee susi itse lajitoverilleen,
eli syöhän sudet sentään toisiaan. - hehhehh
Metsästäjät ovatkin jo pilanneet kanalintukannat. Seuraavaksi sitten varmaan metsäpeurat jäävät historian kirjoihin metsästäjien pilaamana.
Kukapa se viimeiseksi sitten nauraakaan/itkee.- tipihukkuu
Veikkaampa, että aloittaja tarkoitti valkohäntäkaurista, jota ennen sanottiin valkohäntäpeuraksi. Nykymuotoinen metsänhoito on ollut turmiollisin kanalinnuille, valtavine suo-ojineen mm.
- suurempiajattelija
Taitaa koittaa metsästäjille laihdutuskuuri. Ei kanalintuja, ei metsäpeuroja, pieni ilo tietenkin se, että saa pippelinsä vierelle jotain suurta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693