En jaksa enää.
En jaksa hakea apua, en mitään.
Jumala on hyljännyt minut kokonaan.
Tää riutuminen saa jo riittää. Ei ole elämisen arvoista tällainen.
En jaksa valitella tännekään mitään, koska se ei auta mitään.
Odottelenkin, että pääsisin pois. Ainoa rukoukseni on se!
Minulla ei ole eväitä tätä elämää varten.
Minulle ei myöskään siunaus kuulu.
Olisikin kaikille helpompi, ettei
Minua olisi enää täällä.
Ei mulla ole täällä
Tehtävää.
Elämä
Lopu
Jo.
En jaksa enää!
6
261
Vastaukset
- pitkäänhellari
Anteeksi että en ole lestadiolainen ja yritän lohduttaa sinua. Jumala ei ole sinua hylännyt.
Luota tähän sananpaikkaan.
Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat; . mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy. Jesaja 40. 29. - 31.Turhaa toivoa annat mielikuvitusjumalalta.
Mielenterveystoimistossa jeesaavat ihan oikeasti. Paikkakunnan oma löytyy netistä hakemalla.
- Usko_vain
kaikki syntisi anteeksi niin hyvin käy.
- klpo
"Joka Jeesukseen turvautuu, sitä JEESUS ei heitä ulos!" Uuden Testamentin mukAN
NAUTTI AANUISIN YKSI MONIVITAMIINI PORETABLETTI VEDEN KANSSA! https://www.youtube.com/watch?v=-3kHZPjz654
Katsotko tämän elokuvan, jos osaat englantia.- Raudansahalainen
Tuo oli sekavin elokuva mikä olen koskaan katsonut. Vaikka en ole koskaan harkitsenut itsemurha, se alkoi tuntua mahdollisuutena katsottua tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511