Löytyykö minulle mies joka olisi minulle se oikea vielä?
Olen kulkenut ja kulkenut mutta uskon että vielä joku päivä meidän katseemme kohtaa.
Jos niin mitä näet hänestä? Minun Raha/talous mitä näkyy?
Zonette sinulle
2
85
Vastaukset
- tiedoksivain
"Kasniin" lopetti viime pe vastaamisen.
- Zonette
Raha asiat tässä nousi ensimäisenä esille,sinua vaivaa ne nyt koska ne nousi voimaakaasti esille.En tiedä kuinka vanha olet?Mutta uusien taitojen oppiminen vie sinua eteen päin.Opiskelu tässä myös nousi esiin ja nämä taidot vievät sinut pitkälle tulevaisuuteen.Myös uusi työpaikka täällä näkyy.Pieni mahdollisuus voittaa rahaa lotossa tai sitä tulee yllätyksenä jostakin.Jonkin asian suhteen suunan vaihdos on tarpeen elämäsi kannalta.Onko sinulla ollut tässä suhde joka loppu kipinän puuteeseen ja rakkaus lopahti.Jotenkin näkyy että tämä kipinä syttyy uudelleen ja suhde saa uuden käänteen elämälle.Zonette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723