Minun rakkausasiat tuonne puolen vuoden päähän? Haaveilen lomamatkasta etelän lämpöön. Nyt syksyllä sekä ensi keväänä olisi hyvä hetki matkustaa. Joudunko lähtemään näille matkoilla yksin? Olisi ihanaa jos tapahtuisi yllättävä käänne <3
Zonette katsotko minulle
6
170
Vastaukset
- Zonette
Ailahtelevien tekiöiden tarkka hallinta johtaa onistuneeseen lopputulokseen ja sopusointuinen kumppani löytyy puolen vuoden aikana.Seesteisyys palautuu myrskyisän vaiheen jälkeen.Sinä olet ollu vähän ahdistunut ja unettomat yöt myös vaivaavat.Oleko myös sairastellut?Sinua odottaa uudet mahdollisuudet kaikissa asioissa äläkä päästä niitä käsistäsi irti,pohja kosketus on pian ohi ja voit nauttia elämästä. En näe sinulle matkaa mutta hauskaa hyvien ystävien seurassa jossa viihdyt.Muuttoakin tässä näkyy olevan edessä.Zonette
- IloaOnneakinElämääni
Hei ja kiitos. Tulipa iloisia yllätyksiä. Muuttoakin tässä näkyy olevan edessä. ja mies? Ei ole ollut mielessä. Tuo muutto kysynkin mitä näet siihen lisää? Olen ollut tosiaan levoton ja yöunet ovat häiriintyneet. Minulla on yksi tentti ja se tressaa. Se on saatava läpi koska se haittaa työntekoa (jos ei ole läpäisty)? Mitä näkyy siihen?
- IloaOnneakinElämääni
Tuo miesasiakin tulee ihan yllätyksenä koska tällä hetkellä en häntä tunne. Minkälaisena hänet sinulle näytetään?
- IloaOnneakinElämääni
Sitten kun kerkiät katsoa Zonette nostan sinulle
- IloaOnneakinElämääni
...nostan sinulle
- IloaOnneakinElämääni
nostan vielä... hyvin näit unettomat yöni sekä stressin mistä jo vastauksen annoinkin se tentti on syynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152