Zonette katsotko minulle

IloaOnneakinElämääni

Minun rakkausasiat tuonne puolen vuoden päähän? Haaveilen lomamatkasta etelän lämpöön. Nyt syksyllä sekä ensi keväänä olisi hyvä hetki matkustaa. Joudunko lähtemään näille matkoilla yksin? Olisi ihanaa jos tapahtuisi yllättävä käänne <3

6

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zonette

Ailahtelevien tekiöiden tarkka hallinta johtaa onistuneeseen lopputulokseen ja sopusointuinen kumppani löytyy puolen vuoden aikana.Seesteisyys palautuu myrskyisän vaiheen jälkeen.Sinä olet ollu vähän ahdistunut ja unettomat yöt myös vaivaavat.Oleko myös sairastellut?Sinua odottaa uudet mahdollisuudet kaikissa asioissa äläkä päästä niitä käsistäsi irti,pohja kosketus on pian ohi ja voit nauttia elämästä. En näe sinulle matkaa mutta hauskaa hyvien ystävien seurassa jossa viihdyt.Muuttoakin tässä näkyy olevan edessä.Zonette

• IloaOnneakinElämääni

Hei ja kiitos. Tulipa iloisia yllätyksiä. Muuttoakin tässä näkyy olevan edessä. ja mies? Ei ole ollut mielessä. Tuo muutto kysynkin mitä näet siihen lisää? Olen ollut tosiaan levoton ja yöunet ovat häiriintyneet. Minulla on yksi tentti ja se tressaa. Se on saatava läpi koska se haittaa työntekoa (jos ei ole läpäisty)? Mitä näkyy siihen?

• IloaOnneakinElämääni

Tuo miesasiakin tulee ihan yllätyksenä koska tällä hetkellä en häntä tunne. Minkälaisena hänet sinulle näytetään?

• IloaOnneakinElämääni

Sitten kun kerkiät katsoa Zonette nostan sinulle

• IloaOnneakinElämääni

...nostan sinulle

• IloaOnneakinElämääni

nostan vielä... hyvin näit unettomat yöni sekä stressin mistä jo vastauksen annoinkin se tentti on syynä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5457
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe