Iloa syksyyn!

Yritetään selvitä syksystä ja saada ajan kulumaan mukavasti. Onko rekatuilla ja muilla suunnitelmia syksyksi? Itse käyn kuntoutumassa, aion ehkä polkea kuntopyörällä ja askartelen mm. joululahjoja..😃

40

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahinta on että tunnen olevani syyllinen siihen millainen meidän elämä on ja mietin että olisinko voinut jotain tehdä ja estää se mikä muutti meidän elämää kokonaan....

Pahinta on myös se etten voi tänne kirjoittaa siitä.... Koska saisin vain vittuilua....

Haluan edes pala vanhasta elämästä pitää itselläni ja onneksi on edes hyvät muistot....

Kittie oli oikeassa keväällä ku pohti miksei minua täällä näy ja toivoi ettei mitää kamalaa ole tapahtunut... Ja jos minua ei täällä näy ni kittielle sellaiset terveiset ettei johdu hänestä vaan silloin minun elämä on ni kurjaa etten halua jutella kenenkään kanssa vaan haluan olla täysin yksin ja nukkua ja unohtaa edes sen ajan kun nukun nykyisyttä

Ja nukkua vaan. Ja olla pikkuisen kanssa kahden joka kuuntelee minua ja tarvitsee minua ja odottaa kotona ku olen töissä. Sen takia jaksan nousta ylös sillä se rakastaa minua ja olen sen emäntä.

Joten minun syksyn suunnitelma on hyväksyä nykyinen tilanne ja unohtaa hyvät ja ihanat asiat joita tykkäsimme tehdä mutta emme voi enää tehdä... Puhun monikossa koska vaikka asunkin yksin pikkuisen kanssa joka minua rakastaa ni muuttunut tilanne koskee muitakin ihmisiä joita minun lähellä on...

Onneksi minulla on toi pikkuinen joka tarvii minua ja rakastaa minua ja kun itken ni lohduttaa omalla tavallaan..

Jos ei fiilis parannu syksyn ja talven aikana niin ehkä on suuria muutosten aika ja minun aika sitten lähteä vähäksi aikaa muualle ja olla jokunen viikko kaukana tästä tilanteesta..

• Tsemppiä kittielle... Kyllä kaikki menee sinulla hyvin...

Yritän ajatella positiivisesti että toivon mukaan enää ikinä koskaan ei tule tälläistä syksyä kuin nyt on ollut ja jonakin päivänä voimme taas olla onnellisia vaikkei se mitä eniten toivon ja rukoilen ei luultavasti ikinä tule enää toteutumaan...

Älkää pitäkö mitään asiaa itsestä selvinä sillä kun sen asian menettää niin on todella vaikeaa olla iloinen..

Ps. En puhu mistään pikku asioista vaan paljon isommista.

• Nyt oikeasti Ilmannimi iloisempi asenne, ei kannata velloa surussa. Vaan miettiä hyviä asioita elämässä, sekä mennä eteenpäin! Tähän ketjuun on juuri hyvä miettiä niitä positiivisia asioita.

• Sumua oli aamulla

• Ihana kittie. Aurinko paistaa

• Niin paistaa Treellakin, oli kiva ulkoilla koirun kanssa tänään.😊

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Niin paistaa Treellakin, oli kiva ulkoilla koirun kanssa tänään.😊

Mites koira jakselee?

• Yritetään yritetään..;)) Eipä ole mulla suunnitelmia mitään kummosia, ku mun ei semmosia kannata tehä :))
      Minä ku vaikkapa aattelen, että nyt alan sitten tekemään sitä ja tätä, niin käy kyllä tasan tarkkaan, että mä en tee niistä yhtään mitään :))
      Se voi olla siinä, että mä koen ne sit pakkopullana...tai en tiiä, mutta mun on parempi olla suunnittelematta mitään ja mennä vaan päivä kerrallaan :)

Tänään aurinko paistaa niin nätisti, että tuli ihan kesäinen olo <3
      Nii ja syksyssä on puolensa, ku saa pistää kesäkukat talviteloille, nii eipä tarvi niitäkää kastella ;)
      Voi vaan hyvällä omallatunnolla muksahtaa soffalle kuuman kaakaokupin kanssa ja töllätä telkkarista jotain humpuukiohjelmaa :)

Sit tärkee juttu mikä meinas unohtua..eihän tästä ole enää hirveen kauaa, ku pukkiki tulee ovelle :P

• No minun on hyvä keksiä tekemistä, kun on aikaa..😊

• No mä sit tsemppaan teitä ku toi syksy ei sen ihmeemmin laske fiiliksii. Mä vaan soitan skittaa ja tsiigailen ku ulkona vihmoo vettä... :)

• Laulatko myös? Kiitos tsemppauksesta!😊

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Laulatko myös? Kiitos tsemppauksesta!😊

No eipä kestä :) Kyl mä laulanki ku vaan sillai sopivasti yllytetään. Ainaski suihkus... ;) Laulatkos sä?

• artagnan kirjoitti:

No eipä kestä :) Kyl mä laulanki ku vaan sillai sopivasti yllytetään. Ainaski suihkus... ;) Laulatkos sä?

No joo, itsekseni laulan joskus. Olen liian ujo laulamaan muille..

• Kiitos samoin!!! Mun opinnot jatkuvat nyt syksyllä. Kaikkein ihaninta tähän vuodenaikaan on mennä iltahämärässä mereen uimaan, lämmitellä sen jälkeen kotona takkatulen ääressä ja juoda kuumaa kaakaota, jonka päälle on vaahdotettu kermaa ja kinuskikastiketta... :))

• Jaksamista opiskeluun! Tuo kaakao kuulostaa hyvältä..😝

• Minne sä mut unohdit? Kai mä voisin kuiteski noi kermat roiskauttaa niinku sillai... ;)

• Sun_flower

Vaahdotatko kinuskikastikkeen kerman joukkoon?:)

• Jepulista vaan :-) Meitsillä kuluu seuraavat kolmisen kuukautta synttärilahjaa keksiessä elikkä tää sälli hädin tuskin huomaa päivien lyhenemistä kun ajatukset harhailevat muualla. Vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan.. :-)

• Älä sit enää sitä talvitakkii... :D

• Eikös hän koruista tykkää?

• syksyisiä_mietteitä

Lahjakortti teatteriin?

• syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

Lahjakortti teatteriin?

Tuo on hyvä idea.😊

• Jepulista vaan :-) Siihen kun lisäksi tuolin ympäri menevä vyö jonka saa vyötäisiltä kiinni ettei synttärisankari karkaa tiehensä kesken näytännön.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Jepulista vaan :-) Siihen kun lisäksi tuolin ympäri menevä vyö jonka saa vyötäisiltä kiinni ettei synttärisankari karkaa tiehensä kesken näytännön.. ;-D

Ai ei tykkää teatterista? Minun mielestä se on kivaa vaihtelua töllön katseluun.

• lahjat_luonteen_mukaan

Toi neitokainen on itärajan takaa tulleen sirkusväen jälkipolvea, veri vetää näköjään liikkumaan.

• taisin_löytää
        lahjat_luonteen_mukaan kirjoitti:

Toi neitokainen on itärajan takaa tulleen sirkusväen jälkipolvea, veri vetää näköjään liikkumaan.

Päättyykö sukunimi kirjaimeen k?

• Sun_flower

Kiva avaus. Hyvä kirja piristää, kimppu kukkia, ystävien tapaaminen, käsityöt vaikkapa:)

• Lukeminen on kyllä kiva harrastus, minulla on aina joku kirja menossa..😃

• Uni on lääke

• Onhan se.

• syksyisiä_mietteitä

Luonnossa liikkumisesta ja marjametsällä olosta saa iloa syksyisiin päiviin:)

• Kuulostaa kivalta.😊

• KokkolanBodari

Syksy on mitä parasta aikaa kasvattaa lihaksia ja treenata kovaa.
      Proteiinijauhe satsi ja testoboosterit tuli postissa, joten kovaa treeniä painojen kansa, niin hyvää tekee kropalle, ei pidä antaa periksi, täysillä vaan antaa palaa.
      Proteiinipitoista ruokaa kuluu nyt paljon.

• Liikunta on hyvä juttu, mutta ei liikaa muskeleita, ei ole kaunista..

• NaturelKundi
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Liikunta on hyvä juttu, mutta ei liikaa muskeleita, ei ole kaunista..

Naturel treenaajalle ei liikaa lihaksia tule, vaikka treenaa täysillä.
        Naturel on myös paremman näköinen, kuin steroidi.
        Eri asia ovat anabolisia steroideja käyttävät, joilla lihakset sitten kasvavatkin vallan toisella tavalla suuriksi ja lyhyessä ajassa.
        Steroideja ei normi lisäravinnekaupassa ole edes myynnissä.
        Ruokahan on täkein ja lisäravinteet tulee vasta ruoan päälle, koska ruoasta ei tositreenaaja saa tarpeeksi proteiineja.
        Tavallinen kuntoilija pärjää ihan normi ruokavaliolla.

• NaturelKundi kirjoitti:

Naturel treenaajalle ei liikaa lihaksia tule, vaikka treenaa täysillä.
        Naturel on myös paremman näköinen, kuin steroidi.
        Eri asia ovat anabolisia steroideja käyttävät, joilla lihakset sitten kasvavatkin vallan toisella tavalla suuriksi ja lyhyessä ajassa.
        Steroideja ei normi lisäravinnekaupassa ole edes myynnissä.
        Ruokahan on täkein ja lisäravinteet tulee vasta ruoan päälle, koska ruoasta ei tositreenaaja saa tarpeeksi proteiineja.
        Tavallinen kuntoilija pärjää ihan normi ruokavaliolla.

En minä liikuntaa halveksi, päinvastoin. Mutta jos treenaaja puhuu pelkästään muskeleista, se on vähän huolestuttavaa.

• Joo. Pian on taas keväät

• Minä aina alan odottamaan kevättä joulun jälkeen, silloin alkaa päivät taas pitenemään..😊

• Ideaa joululahjaksi mitä voisin itse tehdä?

• Ilmannimii kirjoitti:

Ideaa joululahjaksi mitä voisin itse tehdä?

No itse tehdyt käsityöt esimerkiksi?😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241