Miehille kysymys suuseksistä naiselle

Org-crazy

Miten on miehet, olisiko kellään kiinnostusta vieraan naisen alapään nuolemiseen ja mahdollisesti orgasmin tuottamiseen pelkästään? Ilman muuta seksiä tms.

Olen juuri keski-ikään päässyt, eronnut nainen, joka ei avioliittonsa aikana saanut tarpeeksi tyydytystä ja nyt haluaisin senkin edestä :D

8

262

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Org-crazy

      Pk alueella...

    • Hki52M

      Hesasta löytyisi 52v ok kundi,joka pitää nuolemisesta😉onhan/saahan käyttää leluja samalla,esim. dildoa ja kieltä...? Laita yht. tietoja...

    • Olisin valmis moiseen touhuun, löytyisköhän Kuopion seudulta samaa haluavaa naista ?

      • Koitanainaolla_jokutessu

        Kuin myös kiinnostaa jos mikkelistä löytyisi.. omakin nainen on mutta vaihtelu virkistäisi. Tuo oma muija mitä tässä 10v nuollu ni kehuu ainanki touhuani. Selkäkin menee orkussa aina niin kaarelle et pelkään satuttavani häntä.. ja nuolen vain 1-2 orkkua hänelle ja jätän homman siihen. Sit jos kaunokaisella riittää innostus niin saa itse kinua mulkkua. Mutta vois sitä jotain vaa salaa nuollakkin ohi mennen jos kohdalle sattuisi..?


    • Olen kiinnostunut. Klikkaa nimerkkiäni, näet osoitteen, johon voit laittaa viestiä.

    • Minävaan12

      Ainahan pillun nuoleminen kiinnostaa. Ai että kun saiskin nuolla ja lirputella pillua kerrankin niin kauan kun haluasi. Tuosta vaan tulisi ihan älytön seisokki itselle ja olisi aika julmaa jos joutuisi poistumaan paikalta saamatta itse helpotusta. Etkö edes suihin ota tai edes rukkaa paineita pois. Et tule pettymään kielihoidosta jos vaan antaisi joitain muutakin. Voitaisiin mökillä vaikka naida ja pitää hauskaa koko viikonloppu. Nautitaan molemmat.

      T. Mies 42v

    • Hei,

      Tottahan toki kiinnostusta löytyy tuollaiseen "harrastukseen".
      Olen saanut kiitostakin tuosta toiminnasta, eli varmaan osaisin hoitaa asian hyvin tyydyttävästi (tässä tapauksessa tyydyttävä on parempi arvosana kuin kiitettävä :)

      Jokaisen naisen kohdalla on toki omat niksinsä, millä sen nuolemisen saa tuntumaan parhaimmalta, joten löytyy varmaan oikea "tuntuma" sinullekin :)

      Halit!

    • Löytyy.laita viestiä mulle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe