Mulla ja mun tyttöystävällä on viiden vuoden ikäero, oon siis 11v. Niin onks se okei, kun en oo uskaltanut puhua kellekkään, kun pelkään et ne tuomitsee?
Mp 5 vuoden ikäero
8
345
Vastaukset
- tuomariOJ
Ihan semmonen kysymys et onks sun tyttöystävä 6v vai 16v 😂 jos sul on 16v muija nii oot melkonen härkä. Jos se on 6v nii menisin lääkärii
- nossdfsetr43
haista vittu on noloa sun 3senttixel
- Nothinginteresting
Jos se on 6v, nii oot sairas ja se luulee että ootte kavereita. Jos 16 nii mitä se oikee näkee 11 vuotiaas... Ja nyt mun mielestä 11 vuotiaan ei ihan vielä pitäs seurustella, 12-13 alkaa olla jo ok
- 11vpoikastadist
Se on vanhempi.
- Kfkfjfkfkfod
Tässä samalla muillekkin yleensä jos poika on nuorempi 2-3 vuotta ihan normaalia mutta jos se on noin vitusti niin on kyllä vähän vitun outoo ei siinä ole mitään en sano et eroaisitte
- kovajäbäoot
Sä oot ihan helvetin kova äijä :D
- Ööeikaisiinsitte
Tai sit sil muijjal on vaa pääs vikaa ku tykkää noi pienist xd
- 11vpoikastadist
Ööeikaisiinsitte kirjoitti:
Tai sit sil muijjal on vaa pääs vikaa ku tykkää noi pienist xd
Se on ihan normaali mun mielest.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954