kertoi rukoilleensa Taivaan Isää! Kysyi miten hänen käy lopulta, ja sai vastauksen kyllä sinullekin vielä paikka löytyy.
Mikä muutti Ruuneperin niin kovaksi?
Paljon kivampi oli Ruuneperi kun
14
266
Vastaukset
Jokainen ihminen lienee ainakin lapsena rukoillut. Onhan Jumala kertoman mukaan käskenyt meidän noin tehdä ja luvannut myös meitä kuulla.
Kun Jumala on kaikialla hän varmaan kuulee jokaista. Kyllästynyt olen rukoilemiseen kun Jumala ei mihinkään vastaa eikä auta.
Jumalalla sanotaan olevan kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Ei taida yltää valta ihmispoloisten auttamiseen.- Muuta.asennetta
Olet Jumalalta vain vaatimassa. Rukoile nöyrästi ja kiitä kaikesta mitä olet saanut.
Mitä olen saanut. Sairauksia, vammaisuutta ja huonoa kohtelua täälläkin.
Palstalaiset puskista kimpussa.- Valivaliiiii
Itse olet kaikkien kimpussa nikilläsi, ei se ole yhtään jalompaa niin. Olet sentään voinut tehdä työuran, kaikille vammaudille se ei ole mahdollusta.
- edestälöytää
Ruune on itse kerjännyt kohtelunsa!
- Mikä.niistä
Jospa se ruuneperi alkoi ajattelemaan järjellään ja ei osannut enää päättää mitä niistä jumalista palvoisi. Niitä kun on ainakin satoja erilaisia eri uskomuskunnilla.
Minä uskoin siihen mitä Jumala on kehoittanut: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä".
Suurinpääsemiseste muodostui Syyriassa kun pieniä lapsia jäi sortuvien talojen raunioihin kuolemaan. Venäjän ja usan aseista saatiin turvaa- imhettelijä
Miksi laittaa Jumalan lausumaksi tuota, kun ihminen Jeesus sanoi noin opetuslapsilleen, jotka hätistivät lapsia taaemmaksi herransa ympäriltä.
Kun ei ole perehtynyt Raamattuun syntyy tuollaisia väärinkäsityksiä. - älä.vääristele
Tahallaan vääristelee ruune, että saisi naisia lohduttamaan ja opastamaam uskon tielle. Kenenkään elämä ei ole täällä taattu. Itse Suomen miehet puolustivat naisiaan ja lapsiasn oman henkensä kaupalla. Eräistä maista ns. miehet luikkii pakoon ja jättää lapset sinne.
- häpeisivät.ees
älä.vääristele kirjoitti:
Tahallaan vääristelee ruune, että saisi naisia lohduttamaan ja opastamaam uskon tielle. Kenenkään elämä ei ole täällä taattu. Itse Suomen miehet puolustivat naisiaan ja lapsiasn oman henkensä kaupalla. Eräistä maista ns. miehet luikkii pakoon ja jättää lapset sinne.
##Eräistä maista ns. miehet luikkii pakoon ja jättää lapset sinne. ##
Ja määkivät vielä juostessaan, Bää, Bää tai siltä se ainaskin kuulostaa. Eivätkä ees häpeä.
- Tulossasama
Mikä ero,jos rukoilee mennninkäistä, tai katulamppua?
- tähist.katoin
Menninkäisest en mee sanomaan, mut jos katulamppu alkaa sammumaan sytkyttämällä se tietää vaikeeta ja pitkällistä loppua.
- reppuriika
Voi Ruune rakas, jotain saatan olettaa rivien välistä. Kivessä kipeä kuin toisessa ja minun on turva alkaa lässyttämään sillä en mitenkään voi edes kuvitella mitä ja millaisia tuntemuksia olet saanut vuosikymmeniesi varrella kokea. Mikä tarkoitus lie Luojalla että on sinulle tuollaisen taipaleen suonut.
Kun on vaikeaa niin sitä varten on esirukoilijat. Kun et jaksa enää uskoa ja luottaa ja hapuilla sinne yläkertaan, niin lupaan ottaa sinut erityisesti esirukousteni kohteesi. Jospa sinullekin alkaisi jotain valonsäteitä sarastaa ja ne synkät varjot pikkuhiljaa väistymään. Jos on vain koettelemusta ja vaikeaa, niin ihmisen mieli herpaantuu. Siis tästä päivästä alkaen yritän muistaa joka päivä Ruunea ja vedota puolestasi Hänelle jolla on kaikki valta taivaan ja maan päällä. Tämä ei vaadi sinulta yhtään mitään ja vaikka vastaisit ettei tarvitse rukoilla.- tämääskeinen
Tienkin turha ei turva. Anteeksi että kirjoitan mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015