Paljon kivampi oli Ruuneperi kun

palstalainen

kertoi rukoilleensa Taivaan Isää! Kysyi miten hänen käy lopulta, ja sai vastauksen kyllä sinullekin vielä paikka löytyy.
Mikä muutti Ruuneperin niin kovaksi?

14

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen ihminen lienee ainakin lapsena rukoillut. Onhan Jumala kertoman mukaan käskenyt meidän noin tehdä ja luvannut myös meitä kuulla.

      Kun Jumala on kaikialla hän varmaan kuulee jokaista. Kyllästynyt olen rukoilemiseen kun Jumala ei mihinkään vastaa eikä auta.

      Jumalalla sanotaan olevan kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Ei taida yltää valta ihmispoloisten auttamiseen.

    • Muuta.asennetta

      Olet Jumalalta vain vaatimassa. Rukoile nöyrästi ja kiitä kaikesta mitä olet saanut.

    • Mitä olen saanut. Sairauksia, vammaisuutta ja huonoa kohtelua täälläkin.

      Palstalaiset puskista kimpussa.

      • Valivaliiiii

        Itse olet kaikkien kimpussa nikilläsi, ei se ole yhtään jalompaa niin. Olet sentään voinut tehdä työuran, kaikille vammaudille se ei ole mahdollusta.


    • edestälöytää

      Ruune on itse kerjännyt kohtelunsa!

    • Mikä.niistä

      Jospa se ruuneperi alkoi ajattelemaan järjellään ja ei osannut enää päättää mitä niistä jumalista palvoisi. Niitä kun on ainakin satoja erilaisia eri uskomuskunnilla.

    • Ruuneman

      Minä uskoin siihen mitä Jumala on kehoittanut: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä".

      Suurinpääsemiseste muodostui Syyriassa kun pieniä lapsia jäi sortuvien talojen raunioihin kuolemaan. Venäjän ja usan aseista saatiin turvaa

      • imhettelijä

        Miksi laittaa Jumalan lausumaksi tuota, kun ihminen Jeesus sanoi noin opetuslapsilleen, jotka hätistivät lapsia taaemmaksi herransa ympäriltä.

        Kun ei ole perehtynyt Raamattuun syntyy tuollaisia väärinkäsityksiä.


      • älä.vääristele

        Tahallaan vääristelee ruune, että saisi naisia lohduttamaan ja opastamaam uskon tielle. Kenenkään elämä ei ole täällä taattu. Itse Suomen miehet puolustivat naisiaan ja lapsiasn oman henkensä kaupalla. Eräistä maista ns. miehet luikkii pakoon ja jättää lapset sinne.


      • häpeisivät.ees
        älä.vääristele kirjoitti:

        Tahallaan vääristelee ruune, että saisi naisia lohduttamaan ja opastamaam uskon tielle. Kenenkään elämä ei ole täällä taattu. Itse Suomen miehet puolustivat naisiaan ja lapsiasn oman henkensä kaupalla. Eräistä maista ns. miehet luikkii pakoon ja jättää lapset sinne.

        ##Eräistä maista ns. miehet luikkii pakoon ja jättää lapset sinne. ##

        Ja määkivät vielä juostessaan, Bää, Bää tai siltä se ainaskin kuulostaa. Eivätkä ees häpeä.


    • Tulossasama

      Mikä ero,jos rukoilee mennninkäistä, tai katulamppua?

      • tähist.katoin

        Menninkäisest en mee sanomaan, mut jos katulamppu alkaa sammumaan sytkyttämällä se tietää vaikeeta ja pitkällistä loppua.


    • reppuriika

      Voi Ruune rakas, jotain saatan olettaa rivien välistä. Kivessä kipeä kuin toisessa ja minun on turva alkaa lässyttämään sillä en mitenkään voi edes kuvitella mitä ja millaisia tuntemuksia olet saanut vuosikymmeniesi varrella kokea. Mikä tarkoitus lie Luojalla että on sinulle tuollaisen taipaleen suonut.
      Kun on vaikeaa niin sitä varten on esirukoilijat. Kun et jaksa enää uskoa ja luottaa ja hapuilla sinne yläkertaan, niin lupaan ottaa sinut erityisesti esirukousteni kohteesi. Jospa sinullekin alkaisi jotain valonsäteitä sarastaa ja ne synkät varjot pikkuhiljaa väistymään. Jos on vain koettelemusta ja vaikeaa, niin ihmisen mieli herpaantuu. Siis tästä päivästä alkaen yritän muistaa joka päivä Ruunea ja vedota puolestasi Hänelle jolla on kaikki valta taivaan ja maan päällä. Tämä ei vaadi sinulta yhtään mitään ja vaikka vastaisit ettei tarvitse rukoilla.

      • tämääskeinen

        Tienkin turha ei turva. Anteeksi että kirjoitan mitä sattuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4663
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2430
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1961
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      45
      1954
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1744
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      182
      1375
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1214
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      141
      953
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      945
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe