1 jakso,koska en löydä vkon ohjelma tiedoista, todella typerää
Aallonmurtajaa tuli sitten vain
11
1904
Vastaukset
- toteaja-
loput tulee cmore suoratoistolla. ja joskus myöhemmin töllöstä.
- Heporiina
Kaikki menee rahastukseksi.. Ihmettelinkin kun jatkuvasti mainostetaan tuota.. Tulee 2018 tvstä...
Moikka,
Aallonmurtaja on ensimmäinen C More alkuperäissarja. Se nähdään nyt yksinoikeudella C More -suoratoistopalvelussa ja sen jälkeen MTV:n kanavilla vuoden 2018 puolella. Tarjosimme kaikille katsojille mahdollisuuden tutustua sarjaan MTV3-kanavalla. Jos sarjan ensimmäinen jakso kiinnosti enemmänkin, niin maksuttoman ensimmäisen kuukauden aikana pääsee katsomaan enemmänkin jaksoja. Uusi jakso julkaistaan aina kerran viikossa torstaisin. Lisää maksuttomasta 1kk katselusta ja Aallonmurtajasta voi lukea osoitteesta cmore.fi
Terveisin,
Rosa C Morelta- Missävika
En löydä kyseistä sarjaa mistään vaikka omistan C moren. Minussa vai palvelussa vika?
Missävika kirjoitti:
En löydä kyseistä sarjaa mistään vaikka omistan C moren. Minussa vai palvelussa vika?
Onko sulla C Moren jonkin operaattorin (Telia, Elisa, DNA..) kautta vai suoraan cmore.fi osoitteesta? Suoratoiston puolelta (cmore.fi) löydät sarja täältä: https://www.cmore.fi/ohjelma/44002063/aallonmurtaja
Aallonmurtaja on C Moren alkuperäissarja ja on sopimuksellisista syistä katsottavissa vain suoratoistopalvelun ja Elisa Viihteen asiakkailla. Teemme täällä töitä, jotta kaikki samat sisällöt olisi tulevaisuudessa kaikkien asiakkaiden katsottavissa.
Terkuin,
Rosa C Morelta
- soboring
No just joo. Onneksi ei tullut katsottua, eikä muutenkaan kiinnosta suomisarjat....
- Voiko.korninpaa.olla
Ei todellakaan kiinnosta korni aallonmurtaja. Koska se on tosi säälittävästi apinoitu suurenmaailman gansteri tv-sarjoista. Huvitti jo tuo mainospätkäkin, kun parikunta makaa hotellin sängyssä ja syö kimpassa purkista jäätelöä. Samaa jenkkileffojen matkimista, kuin shampanja ja mansikat. Hah Kotkassa muka ollaan ja suomessa. Ollaan niin kovaa jätkää ja naista ja gansteriperhettä. Roistonnäköiset jätkät siellä nuoleskelee kämmenselältään muka huumejauheita, onko tavara aitoa ja hakkaavat ilotyttöjä. Huijui, ompas paha perhe ja ihan Kotkassa, suuren maailman tyyliin, ajatelkaa nyt! Hahhah, ei voi kuin nauraa.
- Kotkanmafia
Hehee-hahaa! Mastomäkikin siinä oikein kotkan don corleone muka!
- Aitoa.suomalaista
Suomalaisen sarjan ollessa kyseessä, tuon pariskunnan olisi kuulunut järsiä, vaikka sinistä lenkkiä jossain kylpylän hotellihuoneessa ja ryystää olutta palanpainikkeeksi.
Koettakaapa nyt vaan pitää nämä suomalaiset sarjat kulttuuriimme enemmän sopivina,
ei kannata ängetä niihin tätä ulkomaisten sarjojen hömppää. Kun se vaan niin selvästi näyttää typerältä matkimiselta, eikä omaperäiseltä. - Sarjafani
Näyttelijävalinnat aivan perseestä. Ainoo jolla on vähä uskottavuutta on Nalle.
- SierraLeone
Olipa niin sekava ja epälooginen tarina että huhheijaa! Käsikirjoitus tasoa ala-asteen ainekirjoitus. Vai olikohan tämä komediasarja? Muutama hahmo kuin Kummelien sketseistä revitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492