Miten on onko Kannuksen marketeissa illan viimeisenä aukioloaikana -60% ale niille elintarvikkeille jotka ovat päivällä -30%? Noin on naapuri kaupungissa useissa marketeissa. Hieno juttu palvelee asiakaskuntaa tasapuolisesti ainakin niitä jotka viitsivät illalla lähteä kauppaan.
Ei sinne ilmaiseen ruokajakeluun ihan kuka vaan mene joten hyvä kun on mahdollisuus ostaa halvemmalla ja kauppakin saa siitä jotain.
Onko Kannuksen marketeissa ale elintarv. -60%
ennenjakelua
3
180
Vastaukset
Perhana... pitää käydä hakemassa ennen lisäale pois, ettei kukaan toineen saa,halavemmalla.
- kävinosto
Niin, tai ettei tarvi kauppiaan laittaa ilmaisjakeluun jaettavaksi. Jos ei kauppaan selviä viimeisenä aukiolotunteina vähävaraiset ostoksille -60% alella niin olkoot ilman ruokaa.
- vanhanviinanhajuttomuude
Nostan hattua kaupalle, hieno veto saada roska sakki kerjuulle iltaisin, pois kunnon kansalaisten edestä työpäivän jälkeen on kiva shoppailla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614