Jonotusnumero Helsingissä - missä mennään?

Jonottaja

Hei,
Millä jonotusnumerolla olette saaneet aso-kämpän Helsingistä, vaikkapa kuluvan vuoden aikana?
Niin ja minkä yhtiön kämpästä on kyse?

19

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnOttanut

      Haso Fannynkallio 75.5m2 kolmio ja numerolla 206xxx.

    • tipsumami

      Hain myös Fannynkalliosta kolmiota numerolla 155xxx mutta en saanut.

      • EnOttanut

        Minkä kokoista hait? Uskon, että ne 74m2 kolmiot (3kpl) meni suht pienillä numeroilla. Niitä hain ensisijaisena, mutten saanut. Niissä oli edes jotenkin järkevä pohja.


      • tipsumami
        EnOttanut kirjoitti:

        Minkä kokoista hait? Uskon, että ne 74m2 kolmiot (3kpl) meni suht pienillä numeroilla. Niitä hain ensisijaisena, mutten saanut. Niissä oli edes jotenkin järkevä pohja.

        Pienintä kolmiota hain.


    • SainAson

      Haso -kaksio Viikistä numerolla 13x xxx.

    • malmilainen

      152xxx Kruunuvuorenranta, kaksio

    • 151xxx

      151xxx Avainkodin kolmio 2015 valmistuneesta paritalosta Tapaninkylästä

    • Haso_eteläHKI

      Mulla numero 43 xxx ja en ole vielä hakenut. Mistähän saisi tuolla numerolla? saako sörnäinen esim pallas tai kalasatama tai jätkäsatama?

      • Hasolainen

        Varmaan tuolla numerolla saisitkin, mutta Pallaksesta Plazankujalta tai Kalasatamasta tai Jätkäsaaresta vapautuu harvoin asuntoja. Kannattaa hakea Hason uusia valmistuvia asumisoikeusasuntoja.


      • Haso_eteläHKI
        Hasolainen kirjoitti:

        Varmaan tuolla numerolla saisitkin, mutta Pallaksesta Plazankujalta tai Kalasatamasta tai Jätkäsaaresta vapautuu harvoin asuntoja. Kannattaa hakea Hason uusia valmistuvia asumisoikeusasuntoja.

        Kiitos vastauksesta, tutustun uudistuotantoon. Tuo on varmaan totta. Vapautumista voi joutua odottaa useita vuosia. Edullinen asua lähes keskustassa. Mulle kävi hyvä tuuri numeron kanssa, kun olin avaamassa uutta numeroa niin kone ilmoitti että numero on jo olemassa ja se oli juuri tämä 43 xxx ja ei ollut mitään muistikuvaa että olisin joskus sen avannut.


    • LivSmedel

      Jätkäsaari , numero oli jo 10 vuoden takaa

    • nopeasti.irtosi

      208xxx eli viime vuonna haettu numero, sillä irtosi jo tänä vuonna uudehko yksiö hki:stä.

      • Asoon

        Mikä yhtiö kyseessä?


      • jan009

        No en usko ellei sitten jostain Kuninkaantammesta


      • nopeasti.irtosi
        Asoon kirjoitti:

        Mikä yhtiö kyseessä?

        Ta. Ei ole ihan kantakaupunkia, joten siksi nopeasti. Jostain Jätkäsaaresta turha hakea pieniä asuntoja alle 15 vuotta vanhalla numerolla.


    • jan009

      Niin tai sitten ökykallis asuntosäätiö

      • Dkfnrlf

        Kyllähän esim ta-asumisoikeudella on melkein koko ajan pieniä asuntoja vapaana Hki. Tälläkin hetkellä oli vapaana yksiö Viikinmäessä ja useampia kaksioita ympäri Hki. Niihin ei kovin kummosia numeroita tarvita.


      • taonkakkonen
        Dkfnrlf kirjoitti:

        Kyllähän esim ta-asumisoikeudella on melkein koko ajan pieniä asuntoja vapaana Hki. Tälläkin hetkellä oli vapaana yksiö Viikinmäessä ja useampia kaksioita ympäri Hki. Niihin ei kovin kummosia numeroita tarvita.

        "Tälläkin hetkellä oli vapaana yksiö Viikinmäessä"
        No ei oo vapaana vaan vapautuu vuoden 2018 alussa eikä tuotakaan ihan tuoreella numerolla saa.
        Ite en ole saanut pari vuotta vanhalla numerolla yhtään tarjousta Viikinmäestä (asunnon koko 0-75m2) saati semmosta tarjousta jossa olisin jonossa 1.
        Ainoat tarjoukset joissa olen ollut ensimmäisen on tullu Kivikonkaaren taloista ja joistain isoista asunnoista idässä. ( tämä siis parisen vuotta sitten)

        Asuntosäätiöllä on kohteita jotka saa vaikka heti ja vaikka vain vuokraksi. Jos haluaa asimisoikeusasunnoksi niin ei tarvitse olla edes hakunumeroa valmiiksi haettuna vaan sen voi hakea samalla kun laittaa asuntohakemuksen sisään ja asunto on alla kymmenessä päivässä. Näiden kohteiden nimi on Nopsakoti


    • Jepulisb

      Kuninkaantammen Hasolla on vielä 4 vapaata asuntoa-uudiskohde

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe