En tiedä tiesitkö sitä mutta mä juon todella harvoin... ja nyt viimeviikonloppuna kävin baarissa piiitkästä aikaa! Ja oli muuten hauskaa :) olin hyvillä fiiliksillä ja se näkyi :) sain kolmelta naiselta puhelinnumeron ja olen viestitellyt heidän kaikkien kanssa.. naurattaa tämäkin mitä sattumaa että juuri kolmelta sain numeron! :D joten ajattelin kysyä sulta koo että haittaako jos panen heitä kaikkia tässä seuraavan viikon kahden aikana?
Tämä on k-naiselle
36
514
Vastaukset
Joo, siitä vaan Juha, panee heidät miten haluat... minulla on ihan sama se... ☕
Juha, haittaako se sinua kun sählään pari miehen kanssa kuntosalilta?
Ehkä näin, tän viikolla yksi mies ja ensi viikolla toinen mies... ☕- tämäonjuhaltatämä
Ei-Kukaan-Tärkeä kirjoitti:
Juha, haittaako se sinua kun sählään pari miehen kanssa kuntosalilta?
Ehkä näin, tän viikolla yksi mies ja ensi viikolla toinen mies... ☕Mikäs siinä... saat sählätä kenen kanssa haluat... olethan tuon alan mestari muutenkin?
tämäonjuhaltatämä kirjoitti:
Mikäs siinä... saat sählätä kenen kanssa haluat... olethan tuon alan mestari muutenkin?
En ole mestari, amatööri olen!
Miksi olet ilkee? Mustis?
Mutta kiitos luvasta ☕- tämäonjuhaltatämä
Ei-Kukaan-Tärkeä kirjoitti:
En ole mestari, amatööri olen!
Miksi olet ilkee? Mustis?
Mutta kiitos luvasta ☕Tulkitset nyt aivan väärin kun veikkailet mustasukkaisuutta :D ja en se minä ollut joka ilkeilyn aloitti..
Tulkitset nyt aivan väärin kun veikkailet mustasukkaisuutta :D ja en se minä ollut joka ilkeilyn aloitti..
Nojoo, ehkä niin, mutta ei ollut edes viestit minulle vaikka K olen
Kyl mie enempää M.miestä kaipaan ☕
M _ _ a ⬅ hänet ☕
Sulle tais käydä flaksi, tai sitten ei, mutta pullistellahan aina voi ;o))))).
Koita nyt jaksaa nääntymättä ja olla jokaisen kanssa tosissaan, ainakin leikisti tosissaan ;o))).
Ei tää ollu mulle takuuvarmasti, mutta en malttanu hillitä itteeni ;).- sivusta-
Et vissiin eksääs tunnista? Lue huolellisemmin aloitus. Henrys ei pääse sinusta irti. Rakastaa sinua kuolemaasi asti. Taitaa haluta suhteeseen kanssasi. Haluutko tosiaan sen vesipään takaisin?
sivusta- kirjoitti:
Et vissiin eksääs tunnista? Lue huolellisemmin aloitus. Henrys ei pääse sinusta irti. Rakastaa sinua kuolemaasi asti. Taitaa haluta suhteeseen kanssasi. Haluutko tosiaan sen vesipään takaisin?
Minkä vesipään? Jonkun täältä palstaltako tutuksi tulleen, vai ihan livestä löytynyttä?
- sivusta-
Kai muistat mitä Peen sanoit sinulta kysyneen. Kuntosalista? Herää kysymys miksi se lukee täällä nyt, kaikkihan kaverisi tietävät siitä kuntosalista salaisuuden jota tämä Henry ja tämä P ei.
Ei voi olla kyseessä kuin se eksäs joka taas vikisee perääsi.
Karsee tyyli mustamaalata joku toinen ja saada sinut pettymään häneen jotta varastaa itse eksänsä takaisin itselleen. Henrys haluaa sut. - sivusta-
YksK-Nainen kirjoitti:
Minkä vesipään? Jonkun täältä palstaltako tutuksi tulleen, vai ihan livestä löytynyttä?
kenet K sinä haluat? Eksäs ainakin aika epätoivoisesti jo kaipaa takaisin luokses ja on aika hanakasti haluamassa kilpakosiat häätää. Kukkotappeluitahan se tuossa nyt haastelee.
sivusta- kirjoitti:
Kai muistat mitä Peen sanoit sinulta kysyneen. Kuntosalista? Herää kysymys miksi se lukee täällä nyt, kaikkihan kaverisi tietävät siitä kuntosalista salaisuuden jota tämä Henry ja tämä P ei.
Ei voi olla kyseessä kuin se eksäs joka taas vikisee perääsi.
Karsee tyyli mustamaalata joku toinen ja saada sinut pettymään häneen jotta varastaa itse eksänsä takaisin itselleen. Henrys haluaa sut.Ei ole minua koskevaa tuo kuntosalihommakaan. Todella sulla tuli huti, ja pahasti meni ohi.
En tunne kuin yhden Henryn, mutta hän ei kysele täällä mitään, se on varma!
Kukaan Pee ei ole minulta kysellyt täällä mitään.- sivusta-
YksK-Nainen kirjoitti:
Ei ole minua koskevaa tuo kuntosalihommakaan. Todella sulla tuli huti, ja pahasti meni ohi.
En tunne kuin yhden Henryn, mutta hän ei kysele täällä mitään, se on varma!
Kukaan Pee ei ole minulta kysellyt täällä mitään.Ei täällä hölmä. Reaalissa. P kysyis sinulta että millä salilla käyt. Se luuli että käyt salilla! P jos kysyy tuollaista ja luulee että käyt salilla niim eksäs luulee myös. Kaikki kaverisi taasen tietävät ettet sinä käy. Kaikki muistelee varmasti vieläkin niitä avautumisiasi salilla käyvistä hifistelijöistä ja tietää ettet sä sellaisissa käy. Eksäs ja kaverinsa P ei tiedä sitä vaan P:kin luuli että käyt.
eikö aika selviö ole kuka näiden takana taas on. Henrys ei pääse susta yli ollenkaan. sivusta- kirjoitti:
Ei täällä hölmä. Reaalissa. P kysyis sinulta että millä salilla käyt. Se luuli että käyt salilla! P jos kysyy tuollaista ja luulee että käyt salilla niim eksäs luulee myös. Kaikki kaverisi taasen tietävät ettet sinä käy. Kaikki muistelee varmasti vieläkin niitä avautumisiasi salilla käyvistä hifistelijöistä ja tietää ettet sä sellaisissa käy. Eksäs ja kaverinsa P ei tiedä sitä vaan P:kin luuli että käyt.
eikö aika selviö ole kuka näiden takana taas on. Henrys ei pääse susta yli ollenkaan.Höpö höpö. En ole ollut minä.
- sivusta-
YksK-Nainen kirjoitti:
Höpö höpö. En ole ollut minä.
Jos et sinä oo se K niin ainakin aloituksen tekijä on sen K:n eksä. Se on varma. K:lla oli lyhyt suhde ennen Henryä Juhan kanssa josta täää Juha jankutus jääny. Hyypiö ei oo päässy oikein tällä vuosiluvulle noissa K:n miehissä
- tämäonjuhaltatämä
Se en tainnut olla minä joka tän pullistelun täällä aloitti... mutta sä et ole se koo kelle tämän kirjoitin.. kunhan vaan vastasin.
- sivusta-
Oletko noin rakastunut siihen eksääsi? Kirjoitit aikaisemmin kuntosalilla käyvästä K.sta K:na? Luin sen kanssa ja tuumin siinä että onneksi kaikki K. kaverit tietää totuuden ettei ole siltä vaan joltain joka ei K.ta harrastuksineen tunne. OnneksiK-nainen juttelee aika suoraan elämästään joten hänen harrasteet ja aatteet on kaikille tututtuja paitsi niille jotka ei hänen elämää nykyisin tunne. Hänellä on kyllä ihailijoita ja on myös kateellisia akkoja perässä vouhottomassa. Saa usein kyllä numeroitakin mutta kaikki tietää lähipiiristä mitä se niille numeroille tekee. Paitsi toi sen eksä. se ei tiedä.
- sivusta-
Se en tainnut olla minä joka tän pullistelun täällä aloitti... mutta sä et ole se koo kelle tämän kirjoitin.. kunhan vaan vastasin.
Tiedämme myös sen nykyisestä elämäntilanteesta ja senkin et se luuli nimimerkin ppp:n olevan joskus eräs sen elämään tullut mies kunnes jutteli sen kanssa.
K-naisen tuntevat tietävät hänestä mm. sen miten hän miehiä kohtaan käyttäytyy ja uhkaileeko muiden panemisilla tai että iskee muita jostain. K halveksii sellaista ja on monet pitkät keskustelut tästä antanut. Kaikki hänen aatteistaan reaalissa tietää tämänkin. Paitti se sen eksä joka luulee sitä sellaiseksi naispleijeriksi joka nai kaikkia ja käyttää seksiä saadaksen mitä vaan.
Eksänsä ei koskaa oikeen tainnut tuntea koko K.ta. Ei tiä siitä alkeellisimpiakaan sen ajatuskia tai tapoja toimia. Tiän enemmän vaikken ole sen kaa koskaan seurustellutkaa
- Koominäkin
Siitä vaan, Juha. Muista sit käyttää kumia, ettei tuu ylläreitä.
- tämäonjuhaltatämä
Kumi? Mikä se sellainen on? Ja mitä ylläreitä tarkoitat?
Kumi? Mikä se sellainen on? Ja mitä ylläreitä tarkoitat?
Satiaisia ☕
Eiku lapsia...kai ne myös ovat jonkinlaisia satiaisia ☕
- KuuleJuha
Ei haittaa, mukavaa että olet päässyt lähikontaktiin naisten kanssa.
Siitä vaan.
Huh, vihdoinkin saan olla rauhassa.
Eräs K.- tämäonjuhaltatämä
Eikös olekkin mukavaa! =) Mitä tarkoitat tuolla vihdoinkin? olenko minä jotenkin ahdistellut sinua?
- kylmääoon
sitä mielt et laitat läiskien menemään. Tussua pitää polkea, jos tarjolla olijoita riittää. Älä sää Juha tyhmiä kysele.
- tämäonjuhaltatämä
No niinpä! :DD Kunhan huvikseni kysyn koska koo taisi joskus aikanaan kysyä minulta lupaa saadakseen panna muita miehiä :DD niin oletan että hän haluaa että minäkin kysyn häneltä.
- Kerro_ihmeessä
Ja kukahan tämä K on? Kerroppas se?
- tämäonjuhaltatämä
Kerro_ihmeessä kirjoitti:
Ja kukahan tämä K on? Kerroppas se?
Oikea koo kyllä tunnistaa jos näitä lukee... toivottavasti sitä koota ei haittaa jos jatkossakin kyselen tätä kautta lupaa muitten panemiselle...
- Mika______
Eihän ?? Mutta sehän nai minunkin kanssani, eikös työ oo avioliitossa
- mitähittoaoikeesti
Kuka sä oot???? :DDD tää on kyll retardi palsta... eivoi muuta sanoa... randomit tunkee väliin kirjoittelemaan ihme paskaa aloittajan nimimerkillä :DD no mut.. onhan se jo selväksi käynyt että tämä sivusto on täynnä elämään kyllästyneitä ihmisiä.
- Mika_____
Oikea koo kyllä tunnistaa jos näitä lukee... toivottavasti sitä koota ei haittaa jos jatkossakin kyselen tätä kautta lupaa muitten panemiselle...
Mitä sinä sitä varattua akasta niuhoot?? Eikös se ruma akka oo varattuna jakanut pimppiään jokaiselle?? Tiedät varmaan miks se baareissa juoksee. Ei ne varatut siellä muuten juoksis
- Mika______
mitähittoaoikeesti kirjoitti:
Kuka sä oot???? :DDD tää on kyll retardi palsta... eivoi muuta sanoa... randomit tunkee väliin kirjoittelemaan ihme paskaa aloittajan nimimerkillä :DD no mut.. onhan se jo selväksi käynyt että tämä sivusto on täynnä elämään kyllästyneitä ihmisiä.
Anna varatun akan naida. Kai se nyt on selvä että akka jolal mies nai muitakin. Käy kattoon montaako se akka nytkin nypyttää.
- Mika______
mitähittoaoikeesti kirjoitti:
Mika olen.
- tämäonjuhaltatämä
Mika______ kirjoitti:
Anna varatun akan naida. Kai se nyt on selvä että akka jolal mies nai muitakin. Käy kattoon montaako se akka nytkin nypyttää.
Sori nyt vaan sälli mutta sä oot ihan hakoteillä! :DDD voisitko poistua tästä ketjusta?
Sori nyt vaan sälli mutta sä oot ihan hakoteillä! :DDD voisitko poistua tästä ketjusta?
No tulin vaan sanomaan: SE K en ole minä. Selvennykseksi noille taliaivoille joilla on ongelmia kenties oman itsensäkin kanssa, saatikka udellessaan kuka on se K.
Hyvää illan jatkoa, ainakin sinulle JUHA, pusssss <3 ;o),,,- tämäonjuhaltatämä
YksK-Nainen kirjoitti:
No tulin vaan sanomaan: SE K en ole minä. Selvennykseksi noille taliaivoille joilla on ongelmia kenties oman itsensäkin kanssa, saatikka udellessaan kuka on se K.
Hyvää illan jatkoa, ainakin sinulle JUHA, pusssss <3 ;o),,,Täällä riittää taliaivoja :/ ei sillä että itsekkään mikään järjenjättiläinen olisin :D hyvät illanjatkot sinullekkin YksK =*
- tämäonjuhaltatämä
Sorry koo!!! Tuli vaan joku hassu vanha juttu mieleen yhtäkkiä kun tajusin että minulla on kolme tarjolla samaan aikaan... en vaan voinut olla kirjoittamatta tätä tänne kun muistin jotain vanhaa :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777