Galluppia pukkaa!

kysymystä

Eli,kuten tällä palstalla melko moni on käynyt Marmariksessa,ja joku on sydämensä paikkaan menettänyt. (en nyt tarkoita romanttisessa mielessä;vaan Marmariksen kauneuteen ja elämän mentaliteettiin) Tietysti tällä(kin )palstalla on ne omat seuraajansa,jotka haluavat vain provosoida,tai tulla haukkumaan!
Luultavasti tähänkin ketjuun tulee näitä mielensä pahoittajia,jotka ei Marmariksessa,tai koko Turkissa näe yhtään mitään hyvää.
Mutta kysymykseni onkin esitetty nyt teille,jotka haluatte sinne Marmarikseen matkustaa!

1. Mihin ajankohtaan haluaisit mieluiten matkustaa,jos se olisi mahdollista järjestää?
2. Jos matkustus ajankohtasi ei ole juuri sesonki aikaan (kesä-heinä-elokuu) niin jätätkö matkan sitten tekemättä,koska Suomalaiset matkanjärjestäjät ei matkoja ko. ajan ulkopuolella tee?
3. Olitko innokas matkustamaan kohteeseen,jos sinulla olisi ns . omatoimimatka,mutta avustettuna? (lentokenttäkuljetukset järjestettynä hotelli lennot)
4. Millaisen summan olisit valmis laittamaan viikon/kahden lomareissuun edellämainituin palveluin?
5. Haluaisitko,että hotelli/huoneistohotelli olisi kansainvälinen? Vai Suomi paikka?

Kyselen nyt näitä,koska tarkoituksenani (haaveenani) olisi alkaa järjestämään pienen budjetin lomia ensi kaudeksi Marmarikseen.
Itse tykkään matkustaa kohteeseen aina ja aina uudeestaan,mutta se on tehty aika vaikeaksi,koska työssäkäyvänä pariskuntana meillä ei lomat osu aina tuohon sesonki aikaan. Ja toisaalta sinne en haluakkaan juuri pahimpiin helteisiin. Ja matkanjärjestäjällä on aika lyhyt kausi,myös ensi vuonna.

Jos haaveeni toteutuu,niin majoitus tulisi olemaan pienehkö hotelli/apartamemt,lähellä keskusta a,mutta ei vilkkaimmalla pääkadulla. Vaikka matka olisikin ns omatoimimatka,niin Suomenkielinen palvelu olisi käytössä,sekä yhteyslääkärit ja kaikki mitä matkalla tarvitsee.

Ennenkuin tätä haavetta voi alkaa enempää edes ideoimaan,niin haluaisin kuulla,onko innostuneita?

7

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päätönkalkkuna

      On tullut parikin kertaa käytyä ja haluan sinne uudelleen. Sopiva ajankohta olis ehkä touko tai kesäkuu.

      • uutamot1

        Hei, käyty on 30 vuotta. On sinne päästy ihan itse, ei tarvitse matkatoimistoa välistä hetämään. Nytkin olemme menossa lokakuussa. Mutta on mukava kuulla etemme ole ainoita jotka siellä käyvät jatkuvasti.


    • marmarikseeeen

      Yhdyn edelliseen; hyvä että matkustatte ja myös että puuhaatte niille jotka tarvitsevat. Itse matkustan omatoimisesti ja päätän itse lähtö- ja tulopäiväni kuin myös hotellin ja kuljetukset.

      • herneet4

        Heippa, on hyvä asia , että jotkut vielä haluaa auttaa muita. Olen kyllä sitä mieltä , sinne olisi menijöitä jos joku kehtaa autaa ja olla mukana. Ei muuta kun reippaasti lähde yrittämään. Toivotaan parasta!!!Marmaris on kaunis ja mukava lomapaikka.


    • Enolerob

      Matkanjärjestäjiltä vaaditaan melkoiset takuusummat konkurssin ym varalta. Itse en ainakaan jollekin "Timolle Turusta" tai "Katille Kuopiosta" enkä edes " Marjalle Marmariksesta" olisi valmis maksamaan etukäteen matkan hintaa.
      Vai kuka olisi vastuullinen matkanjärjestäjä? Siinä vaiheessa kun lentoja varataan, joudut iskemään eurot tiskiin.
      Sorry pessimismi.

    • kiinnotaisi

      Pessimistin mielipiteeseen liittyen, olisi ehdotus.
      Kerää nimilista lennolle, jokainen maksaa itse, samoin hotellin.
      Järjestä kuljetus esim Dalamanista.
      Ilmoita jokin summa joka maksetaan sinulle että olet mukana esin Istanbulin välilaskussa ja lentokenttäkuljetuksissa plus hinnoittele muut palvelukset. Me olemme kiinnostuneet syyskuun 2-3 vk matkoista.

    • lähdetäänmukaan

      Samaa mieltä kuin nimimerkki Kiinnostaisi.
      Vaihto Istanbulissa hirvittää ominpäin joten avustamisesta oltaisiin valmiita maksamaan.
      Toivottavasti saat jotain aikaan ja tulee esim tälle palstalle linkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe