HävetkääKalantilaiset

Sääliksi.käy

Katsoin äsken ohjelman Kielletty Rakkaus. Ajoitte sitten vainoamisellanne ex-juoksijan pois kotikaupungistaan.

13

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exkalantia

      Niin no. Asioilla on monta puolta. Uskoo ken uskoo ;)

    • Niinet

      Jotenkin ällö koko pari.

      • Haukku.on.kivaa

        Niinet on jotenkin ällö ihminen.


    • VarmaTieto

      Pahimmat juoruajat ja mm. röyhkeimmät koulu- ja työpaikkakiusaajat sun muut öykkärit ovat syntyperäisiä kalantilaisia.
      Monia kalantilaisia vaivaa jokin periytyvä itsetunto-ongelma, todellisuudentaju on hukassa, eikä heillä ole omaa elämää.

      • Laitlast

        Kateus siitä kun joku edes yrittää jotain on myrkkyä kalantilaisille. Ketuttaa niin vietävästi, jos pyrkimyksissään likikään onnistuu.
        Vaik samapa se, jos joku ei onnistu, niin sittehän se riemu vasta repeääkin ja alkaa sonnan levittäminen, potkinta ja kivittäminen.
        Hmm... Oikeastaan kalantilaisethan vaikuttavat melkeinpä ihmisiltä.
        (Anteeksi, eläimet... en suinkaan vertaa teihin.)


    • SormetSiellä

      Hei, hei, te kalalta haisevat kalantilaiset...

    • truthist

      Siellä Kalannissa on paljon kuulemma herätysliikkeistä (juntti)porukkaa, josta kai tämä ahdistelu sai alkunsa.

    • KalantiRokRok

      Uutena Kalantilaisena kiinnostaisi tietää enemmän 😂 Sekö se on ku vaan muuuta ihminen uskaltaa puhua mitään 🤔🤔🤔🤔

    • Kalantilainen

      Syntyperäisenä ja ylpeänä kalantilaisena, haluaisin huomauttaa pari tärkeää kohtaa tästä keskustelusta. Ensinnäkin, kun keskustelet tästä asiasta kylän asukkaiden kanssa, niin yli puolet vajaasta 4 000 ihmisestä ei tunne kyseistä pariskuntaa ollenkaan eikä heillä silloin kyllä ole minkäänlaista mielipidettä pariskunnasta. Toinen on, että kyseinen pariskunta kertoi myös totuuden tässä ohjelmassa, mikä teidän kannattaisi kaikkien muistaa. "En usko, että tässä kylässä on monikaan, joka haluaa meille pahaa". Se oli surullinen yritys tuoda kylälle jonkinlaista hyvää mainetta takaisin, kun oli jo tarpeeksi kauan syyttänyt koko 4 000 asukaan kylää kiusaamisesta. Pariskunta on varmasti kokenut jonkinlaista häirintää ja kiusaamista, mutta ei varmasti muulta kuin pieneltä ryhmältä ihmisiä. Pienen ryhmän yleistäminen koko Kalanniksi, vie nopeasti tältä kauniilta ja yhtenäiseltä kylältä maineen, mitä myös teistäkin monet yrittää. Surullisen hupaisaa on myös VarmaTiedon kommentti pahimmista kiusaajista. Häntäkin on tainnut pari kalantilaista kiusata niin syytetään nyt koko 4 000 asukasta. No hän varmasti myös yleistää kaikki 2,7 miljardia muslimia terroristeiksi.
      Itse uskon näiden lehtijuttujen ja tv-ohjelmien olevan pelkkä julkisuus temppu. Oli hupaisaa kuunnella heidän kertovan, että mediakaan ei jätä heitä rauhaan, vaikka itse varmasti ensimmäisenä ottivat yhteyttä iltapäivälehtiin. Tätä koko hässäkkää ennen, jos olisit mennyt kysymään niin uusikaupunkilaisilta nuorilta kuin varmasti myös isojen kaupunkien torilta, että kuka on Annemari Sandel tai kuka ikinä onkaan hänen sukunimensä onkaan (en tiedä koska en ole asiaan perehtynyt) varmasti vain joku 10% olisi tiennyt vastauksen.
      Eikö se niin mennyt, että toivossa on hyvä elää. No itse uskallan toivoa, että ihmiset joskus oppivat miten syyttää yksittäistä ihmistä ilman että syyllistää koko ihmisryhmän.
      Kiitos!

      • exkalantia

        Tuo aloitusviestikin. Ei ole vaikea arvata kuka sen on kirjoittanut... huomionhakua sanon minä..


      • JihuuYlpeys

        Niinpä niin. Fiksu kirjoitus.

        Ylpeys on joskus synniksi luettu. Eikä taida vain yksi kalantilainen olla siihen langennut. Aiheettakin. Arvosanat kouluissa jaettiin ainakin ennen muinoin hehtaarien mukaan, ei opin ja muun koulussa pärjäämisen mukaan. Auttaa iskän ja äidin status aina, jos ei muuten ihminen menestyisikään.

        Joitakin sitten auttoi hyvä lauluääni ja toisia polttopallossa pärjääminen. Yleistäähän emme tahdo. Ei tietenkään. Semmoista polttopalloahan elämä on. Kalanti/kalantilaiset ovat keskiaikaisen ylpeä vesijättömaa. Jihuu! Haloo! Ei yleistetä, onhan sinne uuttakin verta virrannut.


    • Kauemmaksi

      Onko ne kalantilaisia jotka pilaavat ilmapiirinkin työpaikoilla.
      Puhutaan koulukiusaamisesta.
      Sama asiaahan se pahan puhuminen ja riidan alottaminen työpaikoillakin.
      Työpaikoilla yleensä naiset. Pomotkin pelkäävät eivätkä puutu asiaan.

    • laitilalainen

      Kateus voittaa kiiman. Nyt on kateutta, kun on menestynyt urheilussa valtavalla työllä ja kadehtija on maannut sohvalla ja pubissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe