Thaihieronta

hieronnantarpeessa

Onko kukaan käynyt Brahenkadun thaihieronnassa? Kokemuksia?

52

17390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaionthai

      Laillista vai laitonta?????

    • VakioAsiakas

      Laillista ja lupaan että ei jää viimeiseksi kerraksesi

    • SiistiSaara

      Enpä ole käynyt. Olisikohan siellä naisillekin hierontaa

      • jaaderi

        voi olla ja todennäköisesti lieneekin noin olen kuullut. Mutta olen kuullut kerrottavan että ainakin miehille on hyvä palvelu kuin myös että erittäin tehokas rentoutus..............hmm....hmm.........kuulemma hieronnan jälkeen on kevyt oli...........hmmm joka tarkoittanee sitä että saa täydellisen hieronnan....hmm


    • Ujopoikarukka

      Voisko joku neuvoa miten sinne mennään, mitä siellä tapahtuu ja mitä se maksaa?

      • wapaamielinen

        Ovesta sinne mennään, no siellä tietysti annetaan kokovartalohierontaa, hinta 80 euroa ja uusinnat vapaat...


      • UPIUPI

        OVESTA MENNÄÄN
        JA 3€ MAKSAA
        HALPAA KUIN KRAANAVESI


    • ohhoh-

      8===D✊ ~~ ~~ 😏

    • portos

      pölövästit!

    • cowboyy

      Ovesta tosiaan sisään , jos se on auki . Kysymällä selviää palvelujen hintapolitiikka .
      Reippaasti vain astut hierontaan , sieltä lihakset rennoiksi , ja
      ollos raukeena ulos syksyn harmauteen .

      • Seonseonseon

        Audimies neuvonantajana....


    • jullikumissa

      paljonko maksaa täyshoito?

    • cowboyy

      rohkeasti sisään vain lesta , jäi käy ottamassa selvää ja totemassa talon palvelut

    • thaionyes

      Asiasta toiseen: Voihan sitä hommata Thai - vaimon. Saa hierontaa kotonakin.

    • Rahallazaa

      Raahessa naisia helevetisti ja porukka kyselee tuosta lafkasta... hehe heh

      • jataksillapääzee

        Raahelaiset ämmä on niin vitullisia pihtareita


      • make__80_
        jataksillapääzee kirjoitti:

        Raahelaiset ämmä on niin vitullisia pihtareita

        No ei tosiaankaan ole. Minä ainakin saan melkein keltävain 20-45 vuotiaalta naiselta Raahessa. Se taitaa olla pelkästään ulkonäöstä kiinni kuka saa kuka ei...


      • MrHouse

        Raahe kuuluu Top Viiteen, naisten sukupuolitautejen listalla. Juuri oli kyseinen aihe luennolla ja tämänhän tiesi kaikki?


      • erkkirunkkari
        make__80_ kirjoitti:

        No ei tosiaankaan ole. Minä ainakin saan melkein keltävain 20-45 vuotiaalta naiselta Raahessa. Se taitaa olla pelkästään ulkonäöstä kiinni kuka saa kuka ei...

        runkkariressukka oot. elä leventele.


      • hyivittu
        MrHouse kirjoitti:

        Raahe kuuluu Top Viiteen, naisten sukupuolitautejen listalla. Juuri oli kyseinen aihe luennolla ja tämänhän tiesi kaikki?

        Edstaahan Raahe muutenkin elämkoulun top viiteen. Tämä paska porukkahan niitä tauteja levittää.


      • Anonyymi
        make__80_ kirjoitti:

        No ei tosiaankaan ole. Minä ainakin saan melkein keltävain 20-45 vuotiaalta naiselta Raahessa. Se taitaa olla pelkästään ulkonäöstä kiinni kuka saa kuka ei...

        Käytös se on tärkeintä.ulkonäkö auttaa mutta käyös ensin.raahessa on paljon penikoita alle kolmekymppisiä jotka ovat muka olevinaan jotain ja komeita omastamielestään.naisena vihaan tuollaisia älypäitä.


      • Anonyymi

        Raahessa lestoja helvetisti sanoisin ja sen huomaa joka virastossa yms.menkää hierottamaan itsellenne seisokki.hinnasta sopivat tapauskohtaisesti.menen tänäänkin käymään ja aah.saa siinä lestat ihmetellä saatanan.


    • kulst

      Eikai sitä ilmaiseksi läskimölleröitä, jos saa rahalla hoikkaa??

    • Matildatar80_

      Minä ruukaan pestä pirtulla vaginan aina baari-illan jälkeen ja hyvin on taudit pysynyt loitolla, vaikka harrastan yhden yön juttuja : ) Katri

      • IsokirjainErkki

        Älä helevetisä haASKAA HYVVÄ aiNETTA MOKOMAAN joutavaan TAVARAAN.


      • Anonyymi

        Siisti olet. Mihin paat muuten käytetyn toosanpesu aineen?? Vois kiinnostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siisti olet. Mihin paat muuten käytetyn toosanpesu aineen?? Vois kiinnostaa...

        Ovatko nämä miehet vielä murrosikäisiä jotka kaikkea kirjottelevat vai onko aivojen kasvu pysähtynyt? En hauku murkkuja koska heissä on paljon fiksuja mutta täällä olevia miehiä kiinnostaa naisessa vain TOOSA ja TOOSA. Tarviiko he naista muuhun ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siisti olet. Mihin paat muuten käytetyn toosanpesu aineen?? Vois kiinnostaa...

        Juotan miehille.


    • MikeFLitoris

      Kövin eilissäpäivänä ja hyvcää oli pal eli! Eo
      raatosta llyvy selladt paikkaa johon ei tuttö kuskekunna. 5/5 käyc uuvelleen

      • Anonyymi

        Opettele ensin kirjoittaa oikein muuten ei uskota


    • Menijä

      Moi. Ois tarkous käydä.minkä ikäinen hieroja? Ulkonäkö? Hierooko kuteet päällä vai eevana?

      • EHEEHE

        Noh?Kävitkö?Millainen oli taikku ja saitko happy endin?


      • Lasupäivi

        Oon lasupäivi


    • Anonyymi

      Kaunis on ja muodokas. Nuorennäköinen ja kauniit silmät. Suosittelen ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Onko thai hierontaa Raahessa?Brahenkatu näytti hiljaiselta kesällä,sai turhaan repiä ovenkahvaa.Jos on hierontaa niin missä osoitteessa hieroo?

      • Anonyymi

        On hieronta edelleen Brahenkadulla. Kaunis nainen ja hyvä palvelu. Suosittelen.


      • Anonyymi

        Kesällä vastaanotto rannalla pääse sitten heti uimaan.


    • Anonyymi

      Esa tiesi että vammasesti oli vaan tökkiny, enkä tiiä oli häpiendin vai ei??

    • Anonyymi

      Olen monesti.aina on neuvoteltavissa mitä haluaa noin yksinkertaista se on.

    • Anonyymi

      Monesti ja seisoo aina kuin lestalla järki.menkää lestat hierontaan niin ei tarvitse lapsia käyttää hyväksi.

    • Anonyymi

      Köyhät persreiäg hä hooo heh heh

    • Anonyymi

      Hyvää hierontaa ja loppuun jos haluaa.

      • Anonyymi

        Saako lestat s-bonusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako lestat s-bonusta?

        Kommareille ilmaista? Koska kaikki on yhteistä. Mutta muistakaa vain saunapäivän jälkeen.


    • Anonyymi00052

      Menkää rumat, likaiset, pahalle haisevat, crocsi, verkkarityypit vaan vapaasti sinne. Ei meitä itsestään huolehtivia kauniita naisihmisiä kiinnosta paikalliset juntit!!

    • Anonyymi00053

      Muija lupas heittää bussilla hierontaa!! Yt. Lestaisäntä Möllykarjukuljuhyvätasparlkkikarvkoivikaholaaulavähä :nam!

    • Anonyymi00054

      Haetko naista ? Anna numerosi tänne , niin katsotaan .

    • Anonyymi00055

      Anna sinun numero!

    • Anonyymi00056

      Kyllä lähti kerma komeasti tytön suuhun on taitava suosittelen

      • Anonyymi00057

        Joo otti nallin pois soiron eestä


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Joo otti nallin pois soiron eestä

        Ihanaa nam t.keräne


    • Anonyymi00059
      UUSI

      Kauppakadulla on nykyään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe