Olisiko kenelläkään tietoa mistä löytyisi kuvia/ohjeita ns. liukupenkin rakentamiseen puuveneeseen. Tarkoituksena osallistua parisoutuun Sulkavalla. Säännöissä puhutaan vapaasta penkkirakenteesta eli liikkuva penkki lienee sallittu.
Liukupenkki
3
3788
Vastaukset
- Mittamies
Kopioi idea "kotisoutulaitteesta" siinä kiskoilla kulkeva penkki
Helpoten sat toimivan kun tilaat sellaisen veneveistämöltä joka erikoistunut matkasoituveneisiin.
Saat sellaisen joka sopii venhosesi tyyliin
ja olisko mitään vaihtaa todella sulkavasoutuun sunniteltuun veneeseen sellaiseen jossa liukuva penkki - yks Erikoissuurmestari
Täällä kanssa kaivattaisiin toimivia ideoita/ohjeita/kuvia pienveneen liukupenkistä. Vanha vene ja viirapenkki kun on mutta jos sillä nyt aikoo yksinsoutuun uskaltautua niin pitäisi liukupenkki viritellä.
Valmiit kaupan olevat liukupenkit kun tahtovat kustantaa n. 100 euroa - vanhan veneen arvoon nähden turhan paljon - joten mieluummin virittelisi itse.
Helpoin, paras ja houkutteleva ratkaisuhan olisi tietysti tuo ehdotus että menisi ja tilaisi veneentekijältä kokonaan uuden veneen jossa olisi kaikki herkut valmiina mutta kun tuo talouspuoli tökkii... - katsoja
Sulkava oli ainut paikka jossa ei saanut soutaa liikkuvilla penkeillä ja se aiheutti eripuraa ja verotti osallistujia.En tiedä mitä luokkia se kosketti ja kuulin jupinaa etupäässä terassin puolella.Mutta kannattanee tarkistaa ennenkun rakentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693