Eipä taida sie nainen peikkolasta ottaa🤔, eipä se edes usko että Mörri-Ukko on totta👹.
Tiu tau tiu tau🎶🎵.
Ottaisin minä Mörri-Akan jos vain kiinni saisin ja kotiin kuusen🌲kannon alle kuljettaisin pantavaksi👹.
Tiu tau tiu tau🎶🎵.
🌜Hämärä jo metsään hiipi Mörri-Ukon siemen meinas lentää☄️ kun Mörri-Akan pienen näki vastaan tulevan👹.
Tiu tau tiu tau🎶🎵.
Tiu tau tiu tau kadonneelle.
18
398
Vastaukset
😂😂Et taida kiinni saada.
Tämä oli hyvä.- valonlapsi----
Kirkkovene *reps*
Nussia *kierii naurusta lattialla*
On se jännittävää puberteetti-ikäisille kokemattomille. - 1samaamieltä
valonlapsi---- kirjoitti:
Kirkkovene *reps*
Nussia *kierii naurusta lattialla*
On se jännittävää puberteetti-ikäisille kokemattomille.Kiitos! Pelastit tämän ketjun. Ikävä-palstalla voikin olla vielä toivoa.
- valonlapsi----
Seksististä tusinahuumoria.
On totta ;), aivan varmasti, kyllä minä sen tiedän ;),,, Olkoon toiset mitä mieltä haluaa.
- mörrimöykynpesä
:D Aika luova versio lasten laulusta, ei huono!
- mesmeroitunutpikku-ukko
Mykistävää.
- kateellinen_Juha-nille
Taas joku satusetä nuoren naisen lihassa kiinni.
- ruutusatu
Tuskinpa sentään lihassa, vaan virtuaali-ilmassa.
- Taiatvaan
olla kade!
- muistelensitäkummastukse
Taiatvaan kirjoitti:
olla kade!
Eikun hämmästynyt teidän hyvästä tanssiesityksestä. Kyllä selainen vanhentuva panomies varmaa osaa viedä taitavasti. No doub.
- Kylläottasinmörriukon
Hehh eheeee :DDD
- lovella
Voi baby kun sulla on ihanan lapsenkaltainen
tuo mielikuvitus :) ja sekkaan vähän seksiä
niin tullee se sinun omin sielunmaisema esille:)
<3
Love you!- jihadistiJohn
https://www.youtube.com/watch?v=CyMpHXAjosA Minulle tulee mieleen tästä tämä laulaja ja Juha88 ! Tiedä mitä jatkoilla tapahtuikaan. Jäin paitsioon ! :DD
- Oikeetalovee
Ihan huippubiisi.
On ne hyviä... - noniinnoihanOK
Oikeetalovee kirjoitti:
Ihan huippubiisi.
On ne hyviä...Laulaa playbäkkiin ja käyttää Autotunea.
- nuosanatosuu
Haittaaks se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149