Eipä taida sie nainen peikkolasta ottaa🤔, eipä se edes usko että Mörri-Ukko on totta👹.
Tiu tau tiu tau🎶🎵.
Ottaisin minä Mörri-Akan jos vain kiinni saisin ja kotiin kuusen🌲kannon alle kuljettaisin pantavaksi👹.
Tiu tau tiu tau🎶🎵.
🌜Hämärä jo metsään hiipi Mörri-Ukon siemen meinas lentää☄️ kun Mörri-Akan pienen näki vastaan tulevan👹.
Tiu tau tiu tau🎶🎵.
Tiu tau tiu tau kadonneelle.
18
391
Vastaukset
😂😂Et taida kiinni saada.
Tämä oli hyvä.- valonlapsi----
Kirkkovene *reps*
Nussia *kierii naurusta lattialla*
On se jännittävää puberteetti-ikäisille kokemattomille. - 1samaamieltä
valonlapsi---- kirjoitti:
Kirkkovene *reps*
Nussia *kierii naurusta lattialla*
On se jännittävää puberteetti-ikäisille kokemattomille.Kiitos! Pelastit tämän ketjun. Ikävä-palstalla voikin olla vielä toivoa.
- valonlapsi----
Seksististä tusinahuumoria.
On totta ;), aivan varmasti, kyllä minä sen tiedän ;),,, Olkoon toiset mitä mieltä haluaa.
- mörrimöykynpesä
:D Aika luova versio lasten laulusta, ei huono!
- mesmeroitunutpikku-ukko
Mykistävää.
- kateellinen_Juha-nille
Taas joku satusetä nuoren naisen lihassa kiinni.
- ruutusatu
Tuskinpa sentään lihassa, vaan virtuaali-ilmassa.
- Taiatvaan
olla kade!
- muistelensitäkummastukse
Taiatvaan kirjoitti:
olla kade!
Eikun hämmästynyt teidän hyvästä tanssiesityksestä. Kyllä selainen vanhentuva panomies varmaa osaa viedä taitavasti. No doub.
- Kylläottasinmörriukon
Hehh eheeee :DDD
- lovella
Voi baby kun sulla on ihanan lapsenkaltainen
tuo mielikuvitus :) ja sekkaan vähän seksiä
niin tullee se sinun omin sielunmaisema esille:)
<3
Love you!- jihadistiJohn
https://www.youtube.com/watch?v=CyMpHXAjosA Minulle tulee mieleen tästä tämä laulaja ja Juha88 ! Tiedä mitä jatkoilla tapahtuikaan. Jäin paitsioon ! :DD
- Oikeetalovee
Ihan huippubiisi.
On ne hyviä... - noniinnoihanOK
Oikeetalovee kirjoitti:
Ihan huippubiisi.
On ne hyviä...Laulaa playbäkkiin ja käyttää Autotunea.
- nuosanatosuu
Haittaaks se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777