Lapsenlikkana naapurissa

Jospajossain

Olin 15v ja tutun vanhemman avoparin luona kylässä. Tämä n.60v isäntä esitteli monesti vaimolleen ja mulle isoa jättikulliaan,minä olin melko ujo mutta vilkuilin kuitenkin salaa. Kerran rouva lähti naapurien kanssa juhlimaan ja minut alaikäinen laitettiin naapuriin lapsenpiiaksi. Isäntä ei ollutkaan lähtenyt mukaan. Lapsi nukkui jo.Pian soi ovikello ja kun avasin niin tuo tuttavan mies tuli sisään ja veti minut olohuoneeseen ja kaatoi lattialle samalla kun kiihkoissaan vapisten kiskoi housuni alas. En ollut enää neitsyt,mutta miehen kalu oli tosi kova ja suuri ja himosta hulluna hän vastustelustani huolimatta (näennäisestä,koska itsekin pelosta huolimatta kostuin ja halusin) levitti reiteni ja vahva lähes 2metrinen mies tuli hennon nuoren tytön päälle ja alkoi tunkeutua sisääni. Iso kulli ei ensin uponnut kuin sentin pari,ja hän meinasi jo lopettaa,mutta hän tarttui sitten ranteisiini pidellen käsiäni ylhäällä lattiaa vasten ja työntyi sitten voimalla koko painollaan väkisin sisääni...varovasti hän pyöritteli suurta kovaa jättikulliaan syvällä ja sitten työnnöt alkoi pidentyä ja muuttua vaativammiksi..kunnes laukesimme. Nolotti minua kyllä jälkeenpäin.
Sen jälkeen olen aina tähän päivään asti toivonut joutuvani... mutta taidan jo olla liian vanha itse että tuo voisi toteutua...ellei joku puolisokea kiimainen pappa houkuttele mökilleen ja pimeässä ota,kuvitellen nuoremmaksi.

1

7518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helposti, laita meiliä...... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe