Zonettelle kysymys veljestä

mitaihmettatapahtui

Miksi ihmeessä veljeni hermostui niin silmittömästi ja yllättäen leppoisaa grilli-iltaa odotellessa?
Mitään näkyvää ja selkeää syytä ei ollut. Kiitos jos saat jotain tulkintaa.
(mielentervysongelmia vai mitä?)

12

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zonette

      Hän on ollut jo pitemmän aikaa ahdistunnut ja ei ole saannut nukutua kunolla.Onko hänellä jokin sairaus ja onko hän kertonnut siitä sinulle?Tästä syystä hän käytäytyi niin siellä juhlissa , hän halusi vaan purkaa kaikki paineet ulos.Jos pystytte keskustelemaan asiasta niin se helpotais paljon.Aina ei kaikki ole niin kuin päällepäin näyttää.Mene vastaan ja kuuntele häntä enemmän.Zonette

    • mitäihmettätapahtui

      Selvyys tuli, eli hän oli juonut "salaa" votkapullon.

      Alkoholismi luokitellaan nykyään sairaudeksi, en ollut pitkiin aikoihin tavannut häntä enkä tiennyt että on tuolla lailla viina sekoittanut arvostelukyvyn.
      Käytös oli todella törkeää ja uhkaavaa, mm hyökki päälle ja karjui suoraa huutoa solvauksiaan.

      Keskusteluyhteys aika mahdotonta jatkossa ,kun ei näe käytöksessään mitään vikaa vaan lähettelee jotain omituisia ,syyllistäviä ja haukkuvia tekstiviestejä joihin on ihan mahdotonta vastata yhtään mitään rakentavaa.

      En kestä noita tekstiviestejä.
      Ovat sen verran merkillisiä.
      Olen aina ollut hyvä häntä kohtaan enkä ansaitse moista julkista nolaamista ja nöyryyttämistä.
      Anteeksipyynnöstä ei tietoakaan , jatkaa vaan hakkumista .

      Jäi syvä järkytys ja oaha mieli sillä olin odottanut kovasti tapaamistamme (asumme kaukana) ja jouduimme poistumaan välittömästi. Onneksi poistuimme koska käytös jatkui vielä seuraavana päivänä ihan samana siellä.


      Olen vieläkin ihan lamaantunut,
      en meinaa päästä asian yli koska mielipaha niin syvä.

    • mitäimettätapahtui

      ......... eli en aio tosiaankaan "mennä vastaan" koska seuraavalla kerralla varmaan vetäisisi turpaan ellei ketään olisi estämässä, tekstiviesteihin vastaamalla hän vain yltyisi , koska ei näe itsessään mitään vikaa, olen estänyt numeron oman mielenrauhan vuoksi. Kiukutelkoon jpllekin toiselle tai hommatkoon apua. En hittovie jaksa tommoista.

    • mitäihmettätapahtui

      "Mene vastaan ja kuuntele häntä enemmän".

      En takuulla kuuntele noita solvauksia yhtään enempää, mutta kiitti kun vastasit.

    • pitäämennäpässinitseensä

      Kyllä tuollaisen pässin kuuluu tässä ensinnäkin pyytää anteeksi että häpäisi toisen ja tulla vastaan.
      Ei se ole sen uhrin asia ketä vastaan hyökättiin.
      ---------Ja tuo että anteeksipyynnön asemasta haukkuu vielä lisää eikä tajua. tai myönnä omaa paskamiasuuttaan niin...voi helkkari mikä itsekäs narsisti-syyllistäjä.

      Tuollasten pässien pitää mennä itseensä jos kykenevät vielä eikä viina ole liottamut aivotoimintaa pilalle.
      Maailma ei pyöri juoppojen navan ympärillä vaikka he nin kuvittelee.....pilaavat muiden elämän.

    • Zonette

      Hänellä on jo sairaus olemassa ja muutkin asiat menevät huonosti.Anna tilanteen rauhoitua ja hyvä kun et mennyt tässä vaiheessa juttusille hänen kanssaan.Hänellä on paljon ajateltavaa kunhan tuosta selviää.Kyllä hän tämän asian tulee selvittämään sinulle myöhemmin.Zonette

      • sama-

        Viittattko tällä "hänellä on jo sairaus olemassa" alkoholismiin?
        Liian epämääräistä diipadaapaa tulee nyt....


    • mitäihmettätapahtui

      En rehelisesti suoraan sanoen usko että tulee ottamaa yhteyttä myöhemmin.
      Välikohtaus oli tosi paha.

      Mielestäni sinun tulkintasi ei (tällä kertaa) tässä asiassa mennyt lainkaan kohdalleen.
      Mutta kiva kun yritit auttaa ja kiitos kuitenkin,

      Kaikkea hyvää sinulle.

    • Toivonsinullejaksamista

      Alkoholin runsas käyttö aiheuttaa mm. ahdistusta, masennusta sekä unettomuutta.
      Se voi vaikuttaa persoonallisuuteen ja lisätä esimerkiksi aggressiivisuutta, paranoiaa
      sekä depressiota. Muistan lapsena kun isäni joi. Hän kaiveli tikku-ukkoja puukolla ovesta. Anna tilanteen rauhoittua. Siihen voi mennä aikaa. Olen hoitaja ja anteeksi kun kirjoitin sinulle tähän mutta ymmärrän reaktiosi. Jos sinusta tuntuu ne viestit pahalta tee mitä voit asian eteen sinä päätät. Uusi numero - mutta päätös on sinun. Kunnes tilanne rauhoittuu.

      • mitäihmettätapahtui

        Kiitos Sinulle tuntematon siallisesta viestistä.
        Autoit minua oikeasti.
        Olet hyvä ihminen ja toivon sinulle kaikkea parasta elämääsi.


    • Toivonsinullejaksamista

      Yksi asia mikä on varmaa. Jos joku huutaa sinulle ilkeästi tai sanoo. Oli se kuka tahnansa! Älä mene siihen mukaan. Älä vastaa sillä hetkellä mitään vaan yritä olla rauhallinen. Sen kun kaikki ihmiset ymmärtäisi niin asiat rullaisivat eteenpäin. Olen meidän suvussa ainoa joka ei riitele kenenkään kanssa. Meitä on monta sisarusta. Minulla oli kauan aikaa sitten yksi hankala veli joka oli kännissä samanlainen. Lähetteli outoja viestejä. Laitoin puh. numeroni salaiseksi. Taidamme olla siinä suhteessa samanlaisia että vain sillä sain mieleeni rauhan. Hän ei päässsyt häiritsemään minua millään lailla:). Ei ole enää soitellut eikä viestinyt kuin yhden kerran 10-vuoden aikana. En vastannut hänelle mitään silloin. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

    • mitäihmettätapahtui

      Niin.
      Tuossa vastauksessa ihmetytti sekin, että miten voin kuunnella ja mennä vastaan kun asun monen sadan kilsan päässä hänestä ja puhelimeen ei edes vastata. Noita tekstiviestejä sitten tippuu satunnaisesti.
      Ja tuo "sairaus on jo olemassa" , siis häh...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe