Haluaisin kokeilla muutamaalle

Tahdonkokeilla

Moi! Minulla on selvännäkijän/meedion lahjoja.. En ole ikinä keneenellekään ennustanut, mutta haluaisin kokeilla osaanko nähdä asijoita muillekin kun vain itselleni.. Minulta voi kysyä jotain ja koitan vastat sinulle mitä näen/tunnen?

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteilias

      Voitko minulle katsoa vaalea vanheempi nainen mitä tulossa rakkauten ja syksyn. Sinkkuna elän

    • Luotanintuitiooniminäkin

      En ole ikinä keneenellekään ennustanut.....tuo lauseesi haiskahtaa.....huijari siis leikit täällä?

      • tahdonkokeilla

        Moi! olen pahoillani jos tekstini lause haiskahti nenääsi.. niin kun kirjoitinkin haluankokeilla onnistunko muille mitään näkemään.. tarkoitukseni ei ole huijata ketään. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle! :)


    • No_antaas_palaa

      Oikea lottorivi? Kiitos!

    • Vaimojauraäiti

      Hei. Miltä näyttää parisuhde ja työasiat? Töissä tulossa muutoksia ja joskus haluaisin edetäkin. Miehen kanssa ollut vähän vuoristorataa ja mietin usein onko tämä se oikea. Kiitos jos jaksat vastata.

    • tahdonkokeilla

      Moi! Niin kun jo tekstissäni kerroin että voin kokeilla muutamalle katsoa.. ja yritin teille kahdelle jotka asiallisesti kysitte kysymyksenne.. mutta valitettavasti näkemäni symboliikka oli sellaista mitä en osaa tulkita.. joten kysymyksiä ei kannata enempää kysyä.. olen pahoillani että en osannut olla avuksi. Mutta jatkan kykyjeni kehittämistä ja ehkä palaan joskus viisaampana takasiin! :)

    • No_antaas_palaa

      Ai miten niin oikean ,tulevan, lottorivin kysyminen on asiaton? Ei minua ainakaan kiinnosta joku parisuhde tms. Mielummin lottovoitto:D

      • Minhustakatsoja

        Oikeita veikkausrivejä ei voi nähdä näkijäkään . Oikea näkijä niin kuin minä on välittäjä joka ei voi hyötyä näkemisistään rahallisesti millään lailla tai kyky menee. Nämä maksulliset ovat huijjareita


    • SuomiRomahtaaKovaa

      Kokeillaan: Minkä pitzan tilaan tänään?

      • Minhustakatsoja

        Minhussa näkyy prinssinakki pitza, johon petyt kamalasti.


    • laduu

      saanko vihdoin rakkaaltani sormuksen t lady.

    • taasnäitä

      Hus, teinit "kokeikoon onko kykyjä" muualla ja hanki joku kunnon harrastus.

      • huhuhhuh66

        ihmiset osaavat olla täällä kyllä typeriä.. tunkiessaan tälläisiä sontakommentteja tänne..


    • Kaisamariia

      Mitä näet työhöni?

      • Minhustakatsoja

        Moi! Pimeältä näyttää ja hiljaselta nyt. Ovet on lukossa eikä murtomiehiä ole lähimailla. Aamulla sit vaan jatkamaan sitä kurjuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe