Haluaisin kokeilla muutamaalle

Tahdonkokeilla

Moi! Minulla on selvännäkijän/meedion lahjoja.. En ole ikinä keneenellekään ennustanut, mutta haluaisin kokeilla osaanko nähdä asijoita muillekin kun vain itselleni.. Minulta voi kysyä jotain ja koitan vastat sinulle mitä näen/tunnen?

15

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteilias

Voitko minulle katsoa vaalea vanheempi nainen mitä tulossa rakkauten ja syksyn. Sinkkuna elän

• Luotanintuitiooniminäkin

En ole ikinä keneenellekään ennustanut.....tuo lauseesi haiskahtaa.....huijari siis leikit täällä?

• tahdonkokeilla

Moi! olen pahoillani jos tekstini lause haiskahti nenääsi.. niin kun kirjoitinkin haluankokeilla onnistunko muille mitään näkemään.. tarkoitukseni ei ole huijata ketään. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle! :)

• No_antaas_palaa

Oikea lottorivi? Kiitos!

• Vaimojauraäiti

Hei. Miltä näyttää parisuhde ja työasiat? Töissä tulossa muutoksia ja joskus haluaisin edetäkin. Miehen kanssa ollut vähän vuoristorataa ja mietin usein onko tämä se oikea. Kiitos jos jaksat vastata.

• tahdonkokeilla

Moi! Niin kun jo tekstissäni kerroin että voin kokeilla muutamalle katsoa.. ja yritin teille kahdelle jotka asiallisesti kysitte kysymyksenne.. mutta valitettavasti näkemäni symboliikka oli sellaista mitä en osaa tulkita.. joten kysymyksiä ei kannata enempää kysyä.. olen pahoillani että en osannut olla avuksi. Mutta jatkan kykyjeni kehittämistä ja ehkä palaan joskus viisaampana takasiin! :)

• No_antaas_palaa

Ai miten niin oikean ,tulevan, lottorivin kysyminen on asiaton? Ei minua ainakaan kiinnosta joku parisuhde tms. Mielummin lottovoitto:D

• Minhustakatsoja

Oikeita veikkausrivejä ei voi nähdä näkijäkään . Oikea näkijä niin kuin minä on välittäjä joka ei voi hyötyä näkemisistään rahallisesti millään lailla tai kyky menee. Nämä maksulliset ovat huijjareita

• SuomiRomahtaaKovaa

Kokeillaan: Minkä pitzan tilaan tänään?

• Minhustakatsoja

Minhussa näkyy prinssinakki pitza, johon petyt kamalasti.

• laduu

saanko vihdoin rakkaaltani sormuksen t lady.

• taasnäitä

Hus, teinit "kokeikoon onko kykyjä" muualla ja hanki joku kunnon harrastus.

• huhuhhuh66

ihmiset osaavat olla täällä kyllä typeriä.. tunkiessaan tälläisiä sontakommentteja tänne..

• Kaisamariia

Mitä näet työhöni?

• Minhustakatsoja

Moi! Pimeältä näyttää ja hiljaselta nyt. Ovet on lukossa eikä murtomiehiä ole lähimailla. Aamulla sit vaan jatkamaan sitä kurjuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5526
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      97
      4261
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3298
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2881
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1917
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1733
    Aihe