Zonette hyvä

Kiitollinennainen

Mitä minulle näät? Suhde päättyi likaisesti ja vielä on mieli apea. Uutta miestä pukkaa kuvioon. Minulla hälytyskellot soi, olenko vaarassa jos tapaan tämän uuden kahdenkesken, hänessä jotain pelottavaa? Exän kanssa kahvittelin tänään, mitä hän minusta haluaa?

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää

      ikävää kun ulkokuori noussut päähäsi ja susta tulee manipuloiva tunteilla leikkivä ilkurinainen,,,miehet varokaa tällasia. jokainen hevonen löytää sen kengittäjänsä,,,ja sä itket vielä yksinäisyyttäsi vielä,vaikka kuvitteletkin vielä olevasi joku kuningatar,,,leikit ihmisten kanssa ja tunteilla,kasva .

      • Kiitollinennainen

        Empä ikinä ole ollut kaunis enkä tule olemaankaan. Olen kokenut kiusaamista ala-asteelta lähtien. Minulla on fyysinen näkyvä ongelma jota häpeän, mistä ihmeestä repäsit että tuntisin olevani kaunis? Miksen saisi olla varuillaan miehestä joka saanut tuomion?


      • Kiitollinennainen

        Ja minut petettiin ja jätettiin... En ole itse tehnyt mitään väärää miehelle. Ensimmäinen mies kuviossa nyt tuon exän pettämisen jälkeen.


    • sanonpasuoraan

      Et ole vielä valmis treffailemaan uutta, silloin arvosotelukyky ei ole terävimmillään ja saatat päätyä ojasta allikkoon. Toivu ensin rauhassa edellisestä suhteesta ja hoida ja hemmottele itseäsi ennen kuin otat siihen uutta.
      Se, että treffikumppanissa vaistoaa jotain pelottavaa on selkeä merkki että peru deitit.
      Sopiva treffikumppani tulee iaikanaan ja sen tunnistaa ennenkaikkkea siitä että olosi on turvallinen hänen seurassaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe