Zonette hyvä

Kiitollinennainen

Mitä minulle näät? Suhde päättyi likaisesti ja vielä on mieli apea. Uutta miestä pukkaa kuvioon. Minulla hälytyskellot soi, olenko vaarassa jos tapaan tämän uuden kahdenkesken, hänessä jotain pelottavaa? Exän kanssa kahvittelin tänään, mitä hän minusta haluaa?

4

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää

ikävää kun ulkokuori noussut päähäsi ja susta tulee manipuloiva tunteilla leikkivä ilkurinainen,,,miehet varokaa tällasia. jokainen hevonen löytää sen kengittäjänsä,,,ja sä itket vielä yksinäisyyttäsi vielä,vaikka kuvitteletkin vielä olevasi joku kuningatar,,,leikit ihmisten kanssa ja tunteilla,kasva .

• Kiitollinennainen

Empä ikinä ole ollut kaunis enkä tule olemaankaan. Olen kokenut kiusaamista ala-asteelta lähtien. Minulla on fyysinen näkyvä ongelma jota häpeän, mistä ihmeestä repäsit että tuntisin olevani kaunis? Miksen saisi olla varuillaan miehestä joka saanut tuomion?

• Kiitollinennainen

Ja minut petettiin ja jätettiin... En ole itse tehnyt mitään väärää miehelle. Ensimmäinen mies kuviossa nyt tuon exän pettämisen jälkeen.

• sanonpasuoraan

Et ole vielä valmis treffailemaan uutta, silloin arvosotelukyky ei ole terävimmillään ja saatat päätyä ojasta allikkoon. Toivu ensin rauhassa edellisestä suhteesta ja hoida ja hemmottele itseäsi ennen kuin otat siihen uutta.
      Se, että treffikumppanissa vaistoaa jotain pelottavaa on selkeä merkki että peru deitit.
      Sopiva treffikumppani tulee iaikanaan ja sen tunnistaa ennenkaikkkea siitä että olosi on turvallinen hänen seurassaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      120
      5487
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5188
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4218
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3288
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2871
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1907
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe