Millainen työpaikka on Erkki Pekkola?

Ratti-pyörii

Itse olen kotoisin Tampereen seudulta, ja olen ajanut työurani aikana vähän kaikenlaista tavaraa. Nyt tekisi mieli ajaa tavaraa jossa ei ole juurikaan paljon painoa.

Vastaan tulee usein Erkki Pekkolan autoja, jotka ilmeisesti kuljettavat styroksia kauppoihin ja rakennuksille. Tekisi mieli mennä kysymään töitä kyseisestä firmasta.

Onko kenelläkään tietoa millainen firma kyseinen kuljetusliike on? Maksetaanko tessin mukaista palkkaa, ja tulevatko pekkaset ja päivärahat niin kuin tes vaatii?

21

3367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • styroplast

      Muuta en tiedä siitä firmasta kuin sen, että kaikki sen autot ja perävaunut ovat viime vuosituhannelta. Itse en suostuisi ajamaan metriäkään niillä romuilla.

    • takaratas

      Hyvin hoidettu yritys.

      • Anonyymi

        Paitsi että sen autot ovat jatkuvasti jonkun hinurin nokassa. Kun kaikki autot ovat 90-luvun vanhoja romuja, niin eihän ne enää edusta millään tavalla nykyaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että sen autot ovat jatkuvasti jonkun hinurin nokassa. Kun kaikki autot ovat 90-luvun vanhoja romuja, niin eihän ne enää edusta millään tavalla nykyaikaa.

        Tärkeintä on mitä viivanalle jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että sen autot ovat jatkuvasti jonkun hinurin nokassa. Kun kaikki autot ovat 90-luvun vanhoja romuja, niin eihän ne enää edusta millään tavalla nykyaikaa.

        Hinurin perässähän ne edullisimmat kilometrit tulee jos vaan on hiausvakuutus kunnossa.


    • Anonyymi

      Hieno firma. Kaikki autot ovat 90-luvulta. Jos haluaa ajaa museovehkeillä, niin sinne vaan heti töihin.

    • Anonyymi

      Minä puolestani ehdottaisin jotain hyvinkääläistä tai forssalaista kuljetusliikettä, jotka ajavat S'nt Gobainin ajoja eli eristevillaa. Näyttäisi olevan ainakin uudempata kalustoa kuin Pekkoloilla.

    • Anonyymi

      Loistava firma. Styroksinajosta on tullut paljon rahaa.

      • Anonyymi

        Ei tule jatkamaan styroksinajoa. Homma loppuu pian.


    • Anonyymi

      Pekkolan styroksinajo loppuu keväällä. Varma tieto.

    • Anonyymi

      Pekkolalla on bensa lopussa.....

    • Anonyymi

      Pekkolan styroksinajot loppuivat toukokuun lopussa. Ei ihme kun katsoi sitä kalustoa. Kaikki autot olivat jostain 90-luvulta. Eihän romuilla voi loputtomiin ajaa.

    • Anonyymi

      Kalusto on Volvoa, Scaniaa ja Mersua. Laadukkaita autoja eikä mitään marginaalimerkkejä.

      • Anonyymi

        On ihan sama mitä merkkejä ovat jos ovat vanhoja romuja. Ei niillä silloin voi ajaa. Kunnollinen kuljetusliike vaihtaa säännöllisesti autonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan sama mitä merkkejä ovat jos ovat vanhoja romuja. Ei niillä silloin voi ajaa. Kunnollinen kuljetusliike vaihtaa säännöllisesti autonsa.

        Tärkeintä on mitä viivan alle jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on mitä viivan alle jää.

        Niin kauan jää viivan alle kun kalustoa ei vaihdeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan jää viivan alle kun kalustoa ei vaihdeta.

        Ei jää kohta viivan alle mitään kun ajot loppuvat.


    • Anonyymi

      Styroksiajot lähtivät kuin kuppa töölöstä.

    • Anonyymi

      Pekkola on kohta ollut jo puoli vuotta pelkästään arkkuajon varassa. Styroksiajot loppuivat jo kesäkuussa.

      • Anonyymi

        Eikös siellä Postin ilmastoystävällisiä kuljetuksia vielä hoideta?
        Kalustohan on ainakin sopivaa niihin töihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe