viimein sen tajus, aamulla kun silmät aukas, ettei tässä enään kerkeä aikuistumaan, tänään hirttäydyn. Heihei paskamaailma!
synttärit ja hei hei
neitsyyyyyyyyyyyyt
6
339
Vastaukset
Heippa.
No hei sitten.
Toivottavasti sitten edes osaat.
- NäinMeillä
ihmeporukkaa täällä...oikeasti.
mikähän lienee koko "palstan" tarkoitus edes?
eli aikuistuminen on jotenkin paha juttu?
ei se teitä mihinkään muuta. omasta asenteesta kiinni, mikä teille on aikuisuutta.
Itse olin 15, nyt olen 40. Kaikki on vaan paremmin ja olen edelleen se sama poika.
annan neuvon:
- Älä tee lapsia, jos koet ne omaa elämääsi rajoittavaksi tekijäksi
- Mene naimisiin, jos haluat ikuisen elämänkumppanin
- leiki kuten ennenkin!- NiinhänSeOn
Ole oma itsesi - alusta loppuun.
Hyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2001286
- 1121112
- 711088
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta52766