Mihis ny kaffeelle

Aamukaffettasaatava

Kun Jokkarikin sulkeutui..sellainen tytär kuin äitikin vai olisko toisinpäin??

46

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ent.tilitoim.asiakas

      Olisko koko suku ?

      • Eikäsitä

        Mitä tekemistä römpsän saamisella tässä on?


    • uuttaputiikkiapystyyn

      siinä oiva tilaisuus kahvilalle, sais olla auki illallakin ja sunnuntaisin

    • Kaffetta

      Salkkari.

    • tauski1

      Teboililta saa kahvia aamu 7 .........

      • parempaapalveluamuualta

        kuka viittii, blondi näyttää hapanta naamaa ja on niin leuhka


    • parastapalvelua

      Ja Basaari palvelee tarvittaessa myöhempäänkin. Kokoukset ja piku illanistujaiset ym.

    • poikamiesPeipohjasta

      Kannattaa ajella Kauvvattan TBeelle kahville ja nauttia maalais maisemista samalla. Noin 20 kilsaa Kokemäen Keskusta ei ole matka eikä mikkään autoilusta tykkäävälle. Samalla voi TBeellä tavata tuttuja ja saada nais seuraa Kauvattan raitilta.

      • mää---

        Ei kauvatsalla ole TB:tä.


    • aamukaffeet

      Aakkosasemalle kiikoisiin

      • roinilanisäntä

        Köyliin RIstolaan sinne Neste aseman vieres olevaan baariin.


    • keittäkääkotonahelvetti

      Kävikö tuolla oikeesti kukaan muu kuin joku äijä parlamentti välkkysen johdolla?
      Hirveen suuri menetys. Kumma kun aina löytyy vinkujia jos joku yritys lopettaa tai joutuu lopettamaan mut eipä paljo ovi käy kun yritykset on toiminnassa!

      • baariinkaikki

        No no poju. Ei se ole sama kotona kattella aamu kaffee pöydässä muijan myrtsiä naamaa ja hän on varmaan samaa mieltä, ainakin susta jolla on päässä litra sitä justiinsa juu.
        Kiva trehvata muitakin herras miehiä baarissa aamu kaffeella ja parantaa maailmaa. Ja ennen kaikkea Kokemäkeä.


      • hahahahahhahahaa

        aamu_kaffee_pöytä = yhdyssana.
        Herras_miehiä = yhdyssana.
        Älä ota enempää ettei ne loputkin aivosolut ja "viisaus" tuhoudu.


      • Kylläkävijöitäoli

        Kyllä se pyörinyt olisi, mutta se kiukkuinen tilitston rouva olis voinu pysyä siellä oman toimiston puolella,aina kävi puksuille huutamassa ja haukkumassa. Kukaan ei osannu mitään oikein tehdä. Ei näköjään hänkään kun kiinni jäi.samoin hänen tyttärensä, siellä se pelmahti paikalle kuin riikinkukko,piti samanlaista ääntäkin ja se järkyttävä tekonauru. Hän sentään ymmärsi vaihtaa petosjupakkansa jälkeen maisemaa. Että turha tässä on kaupunkilaisia syyttää..kyllä nyt saa katsoa peiliin ihan itse. Villi arvaus,että keittäkääkotonahelvetti ei olekaan poju vaan pimu.


      • Lenkkeilijää
        Kylläkävijöitäoli kirjoitti:

        Kyllä se pyörinyt olisi, mutta se kiukkuinen tilitston rouva olis voinu pysyä siellä oman toimiston puolella,aina kävi puksuille huutamassa ja haukkumassa. Kukaan ei osannu mitään oikein tehdä. Ei näköjään hänkään kun kiinni jäi.samoin hänen tyttärensä, siellä se pelmahti paikalle kuin riikinkukko,piti samanlaista ääntäkin ja se järkyttävä tekonauru. Hän sentään ymmärsi vaihtaa petosjupakkansa jälkeen maisemaa. Että turha tässä on kaupunkilaisia syyttää..kyllä nyt saa katsoa peiliin ihan itse. Villi arvaus,että keittäkääkotonahelvetti ei olekaan poju vaan pimu.

        Omistaja pelasi jo aikaisin aamulla rahapelejä .siivooja pyyhki lattiaa ja myyjätär laittoi särpimiä esille.kun itse ei ehtinyt


      • perskaarse
        hahahahahhahahaa kirjoitti:

        aamu_kaffee_pöytä = yhdyssana.
        Herras_miehiä = yhdyssana.
        Älä ota enempää ettei ne loputkin aivosolut ja "viisaus" tuhoudu.

        Kyllä kannattaa olla kielimiestä/henkilöä.
        Mitä siitä jos vähän lispahtaa kelioppi,
        Ken meistä on virheettömin,pääosio on tula ymäretyski.
        kakea hyvää vankekille!


    • äläitkeennää

      Ottakaa kaffetta mukkaa termos pulloon ja meette istuskelleen siihen Jokiparkin rapuille ja siinä sitten veivaatte ihmisten asijoita.

      • eiitketä

        tää oli paras!


    • Mörköselähtipiiriin

      Siinä jäi työntekijätkin tyhjän päälle hienosti kuulemma

      • aikasmoista

        ja suurimmaks osaks taloyhtiöitä ilman isännöitsijää, mutta toisaalta, oliks sitten niin pahakaan juttu? Työntekijöillä palkkaturva takana, sentään. Työttömyys ei tietenkään hienoa.


    • nuintainäin

      Kauvattan kyläkauppaan munkkipossulle tiätty tai sitten lekenraarinen huoltis kulffi. Kyllä passaa hörpätä kupponen.

    • Classinenseppo

      Mitä mitä, miks kaffepaikka on kii menny?

      Jäikö verot maksamatta?

    • Pullaton

      Paska puhetta kuulemma. Väärinymmärrys.

      • Hupsiskupsis3

        Mites se voi paskapuhetta olla ja väärinymmärrys kun siitä lehdessä asti on selkeästi lukenut? :'D

        Mitä sitä niin kauheella kiireellä koko laitos myyntiinkin laitettiin jos kerran vaa väärinkäsitystä kaikki on.


    • Evelynni

      Omistaja täysin kaksinaamainen konna !

    • Siberiaobettaa

      Lähipäivinä kuulemma tulossa anteeksipyyntö verottajalta, oli ihan vaan väärinkäsitys. Liiketoimintakielto puretaan . Yrittäjä oli toiminut vasta niin vähän aikaa ettei tiennyt, että veroja pitäis periaatteessa maksaa melkein kaikista tuloista eikä kukaan ollut kertonut, että kirjanpidonkin pitäis koostua lähes oikeista tositteista. Aina roiskuu kun rapataan.

    • Tilitoimistoonin

      Mitäs ny sanotte, kyl toiminta vaan jatkuu. Ja hyvin voidaan kaikesta huolimatta.

      • Cafejokkari

        Rikos se on mikä kannattaa... Kuka h*lvetin ääliö vielä käyttää kyseistä tilitoimistoa?


    • Cafejokjok

      Toivottavasti ei monikaan... Tää SJRhän on aputoiminimi tyttären miehen firmalle.... Ja koko ajan näyttää tytärkin remppaavan jotain... on se jumalauta!

    • Hunningollagolla

      Älkää vaan hyvät ihmiset siihen firmaan laittako kirjanpitoanne ja jos teillä siellä on niin ottakaa pois niin äkkiä kuin pystytte. Meitä koittivat monesti "huijata" ja aina oli virheitä.

      • häppeisitedes

        Älä viitti valehdella ja mustamaalata.


      • Määniintiedän

        Sama kokemus. Ja myöhässä tai "hukassa" viranomaisille toimitettavat asiat. Ja sanktiot maksoin tietenkin minä. Toivottavasti kukaan ei ole niin aivoton että noiden kanssa vielä asioi.


      • jokkari-ämmä

        Minä asioin, hyvä palvelu ja ihanat ihmiset <3


      • Jossukkax

        Olen samaa mieltä. Kateellista ihmistä täällä keskusteluissa. Ihan paras palvelu!


      • Äskädäpäskädä
        Jossukkax kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kateellista ihmistä täällä keskusteluissa. Ihan paras palvelu!

        Et oo tosissas :'D


      • Jossukkax
        Äskädäpäskädä kirjoitti:

        Et oo tosissas :'D

        Miksi en olisi? Onko perusteluja???


      • Harjukainen
        Äskädäpäskädä kirjoitti:

        Et oo tosissas :'D

        Tälläiset kommentit ovat turhia. Hyvä palvelu nykyisessä tilitoimistossa! Voit vaikka kysyä tuhansilta asiakkailta...


    • entinenas

      Miltä tuhansilta asiakkailta, ehkä kymmäniltä. monet siirsivät muihin paikkohin, kuten minä

      • Nimierkki

        Miten joku voi kysellä perusteluja? Kavallus, petos, törkeä kirjanpitorikos!


      • Harjukainen

        Uskoo noita juoruja ketä haluaa.


      • Ällöä

        Eikös vyyhti alkanut pesäpallotyttöjen varojen kavalluksesta? Jos joku pitää tuommoista toimintaa hyväksyttävänä, ei voi kuin ihmetellä. Ehkäpä yrittäjä itse tai tytär yrittävät täällä vähätellä rikoksiaan?


      • Kappas
        Harjukainen kirjoitti:

        Uskoo noita juoruja ketä haluaa.

        Käräjäoikeus ei kyllä tuomioita jakele juorujen perusteella. Lainvoimaiset tuomiot on niin äidillä kuin tyttärellä. Eikä muuten edes salaiset, eli voit tutustua, kun niin kovasti epäilyttää.


      • Tyhmätyrittäjät
        Ällöä kirjoitti:

        Eikös vyyhti alkanut pesäpallotyttöjen varojen kavalluksesta? Jos joku pitää tuommoista toimintaa hyväksyttävänä, ei voi kuin ihmetellä. Ehkäpä yrittäjä itse tai tytär yrittävät täällä vähätellä rikoksiaan?

        Juu alkoi. Käsittämätöntä että tilitoimistotoiminta jatkuu liiketoimintakiellosta huolimatta. Vaikka kieltoa kierretäänkin jollain aputoiminimikieroilulla, pitää asiakkaiden äänestää jaloillaan. Hölmöjä yrittäjiä Kokemäellä kun luottavat talousasiansa hoidon rikollisten käsiin. Niiden asioiden hoito perustuu nimenomaan luottamuksen. Tai sitten yrittäjille itselleenkin sopii hyvin filunkipeli.


      • Harjukainen
        Kappas kirjoitti:

        Käräjäoikeus ei kyllä tuomioita jakele juorujen perusteella. Lainvoimaiset tuomiot on niin äidillä kuin tyttärellä. Eikä muuten edes salaiset, eli voit tutustua, kun niin kovasti epäilyttää.

        Ne tiedot on väärennetty sinne. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Eikä pesäpallotytöiltä oltu kavallettu, vaan lainattu pienen pieni rahasumma.


      • Haloohaloo

        Oletko avohoidossa vai kirjoitteletko suljetulta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe