Vedätystä palstalla

Mulle sanottiin tuolla tosessa ketjussa että en huomaa kuinka mua vedätetään täysillä. Uskotteko sellaiseen että täällä on joku mystinen vedättäjäporukka? Ja toisaalta mitä tällaisella anonyymipalstalla voi "vedättää"? Mitä ootta mieltä. Ja kenellä ois tarve vedättää ja ketä? Mitä sillä saa?

96

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissiiii

      "Huijata, huiputtaa, petkuttaa", jos täällä joku, jotkut sitä harjoittaa niin minkäs sille voi.
      Täällä kaikki on mahdollista.

      Ei se ongelmani ole jos johonkin vastaan rehellisesti niin kuin tiedän ja tunnen, vaan vedättäjän murhe,
      sillä jos hän vedättää yhtä hän vedättää muitakin, huijaa ystäviään, huiputtaa asiakkaitaan ja petkuttaa viranomaisia,
      eli eipä voi tälläiselläkään hupihupi palstalla hänen sanaansa luottaa.

      Typerintä tietysti kehuskella vedättäneensä.
      Puolestani epärehellinen vedättäjä saa hykerrellä ihan rauhassa,
      ehkä hän siitä jonkin pienen mitättömän ilon sitten saa, en tiedä.

      • No niin minustakin tuntuu että miten tällaisella anonyymipalstalla ketään voi vedättää ja mitä se vedätys täällä tarkoittaa. . Jokainen kirjoittaa valitsemallaan teillä, omana itsenään tai feikkihahmona tai feikkiroolissa mutta entäs sitten. Kirjoittelee itse mitä kirjoittelee ja muut mitä haluavat. Ehkä vedätyksestä puhuu sellainen joka on itse olevinaan "vedättäjä" :).


      • Maissii<
        Samaa mieltä.
        Minua saa vedättää niin paljon kuin sielu sietää jos se jollekin suo iloa.
        Jos en huomaa ei väliä, jos huomaan ei sekään haittaa :)


    • joillain-halvat-huvit

      Miksi ei olisi? Tulihan myös 50 palstalle ne "reilut" jotka porukalla yrittivät vedättää palstalaisia, muistan vielä heidän mottonsakin: "älä vedättämättä jätä", muutaman heistä tiedän vieläkin tänne suomi24:lle kirjoittavan.

      • Mielenkiintoista. Missä aiheissa he luulivat kykenevänsä vedättämään muita?


      • hmpff

        Muistan sen pahamaineisen reilu-kerhon. En tiedä oliko sillä joku jylhempikin tarkoitus alunperin, mutta ainakin sellaisia huhuja kiersi, että olisivat porukalla kirjoittaneet jollekin flirttailu-meiningillä, ja yhdessä nauranneet "uhrille".

        Täällä liikkuu kaikenmaailman huhuja, voiko niihin edes luottaa.


      • hmpff kirjoitti:

        Muistan sen pahamaineisen reilu-kerhon. En tiedä oliko sillä joku jylhempikin tarkoitus alunperin, mutta ainakin sellaisia huhuja kiersi, että olisivat porukalla kirjoittaneet jollekin flirttailu-meiningillä, ja yhdessä nauranneet "uhrille".

        Täällä liikkuu kaikenmaailman huhuja, voiko niihin edes luottaa.

        Aha. Mää voisin ehkä sittenkin sanoa olleeni uhri tommosessa. mut se ei ollu täällä suomi24;lla ;)


    • vedevede

      Huit hait vedätyksille. Taitaa olla viimeiden keino jos ei viimeistä sanaa saa, niin rehennellä vedätyksellä.

      Siinähän vetävät, jotkut vessan, jotkut käteen, jotkut perässään!

      • No niin joo.
        Siinä tuli minulla melkein samat sanat, kun tulivat niin peräkkäin, etten ollut vielä ehtinyt lukea.


    • Oikea vedättäjä ei koskaan kerro vedättäneensä.
      Jos täällä joku kertoo vedättäneensä toista, niin se on sama kuin itku kurkussa myöntäisi oman tappionsa. Se on se viimeinen parahdus, kun ei enää keksi muuta sanottavaa.

      Täällä palstalla on sitä vedätystä vaikka kuinka paljon, mutta eihän siinä muuta kuin olla olevinaan juonessa mukana ja antaa toisen vedättää. Se pilaa kuitenkin kaiken, jos se vedättäjä herpaantuu kesken kaiken ja alkaa änkyttämään vedättäneensä.

      • No sitähän minnäi :D.


      • tämä.Tellukalle

        Mitenkä esmes sinua on "vedätetty"??


    • aikuiset.ihmiset

      Pitäkää joskus edes parin viikon tauko, niin ehken hoksaatte kuinka älyttömiä kirjotuksia palstalla on

      • Arveletkos ett ne sinä aikana ovat nykyisestä johonkin muuttuneet :)?


      • aikuiset.ihmiset
        siilenämää kirjoitti:

        Arveletkos ett ne sinä aikana ovat nykyisestä johonkin muuttuneet :)?

        Silloin tason vasta hoksaa ettei mikään muutu.


      • aikuiset.ihmiset kirjoitti:

        Silloin tason vasta hoksaa ettei mikään muutu.

        Noh senhän tietää jo nyt tämän tason, mitäs sitä suotta taukoja pitämään, huvipalstalta :D.


    • hmpff

      Mua on pariin otteeseen vedätetty, ei kuitenkaan tällä palstalla. Olen viisastunut? Olette viisastuneet? :D

      Onhan tuo vähän kinkkinen juttu. Joskus tuntuu että ihminen haluaa tahallaan monimutkaistaa asioita, sillviissiin, että joko näkee salaliittoja siellä missä niitä ei ole, tai sitten järjestää niitä siellä missä ne ei olisi edes tarpeen.

      Elämä skitson läheisenä oli sen verran vauhdikasta, että haluan pitää asiat yksinkertaisina, ei ole tarvetta sekoittaa tasaista elämää. Ei myöskään ole tarvetta kantaa kaunaa kovin kauan, eikä vaikeuttaa kenenkään elämää.

      • Minä olen vissiin sitten niin yksinkertainen että en ole huomannut minua täällä mitenkään vedätetyn. Jutut on juttuja, mitäpä niitä lähtee ehdollistamaan.


      • hmpff
        siilenämää kirjoitti:

        Minä olen vissiin sitten niin yksinkertainen että en ole huomannut minua täällä mitenkään vedätetyn. Jutut on juttuja, mitäpä niitä lähtee ehdollistamaan.

        Kerran törmäsin täällä auervaaraan, kun huomasin hänen iskeneen kyntensä jo seuraavaan naiseen, koetin häntä varoittaa. Jolloin minusta tehtiin mustasukkainen exä :))

        Toisen kerran kerroin miesystävälle kirjoittavani täällä (suomi24:ssä) ja hän tuli perässä ihan avoimesti. Kun lemppasin, hän teki toisen nikin ja alkoi piirittää sillä. Aika nopeasti jäi kiinni.

        Paljon on ehtinyt tapahtua sinä aikana kun olen täällä pyörinyt. Aika kauan pyörinytkin... pääsenkö jo kohta eläkkeelle :)


      • hmpff kirjoitti:

        Kerran törmäsin täällä auervaaraan, kun huomasin hänen iskeneen kyntensä jo seuraavaan naiseen, koetin häntä varoittaa. Jolloin minusta tehtiin mustasukkainen exä :))

        Toisen kerran kerroin miesystävälle kirjoittavani täällä (suomi24:ssä) ja hän tuli perässä ihan avoimesti. Kun lemppasin, hän teki toisen nikin ja alkoi piirittää sillä. Aika nopeasti jäi kiinni.

        Paljon on ehtinyt tapahtua sinä aikana kun olen täällä pyörinyt. Aika kauan pyörinytkin... pääsenkö jo kohta eläkkeelle :)

        Joo, ois mullakin juttuja näistä "ryhmävedätyksistä"(ei siis tällä palstalla tapahtuneita eikä muistaakseni suomi24:llakaan) mutta eipä viitti alkaa niitä levittelemään.


      • hmpff kirjoitti:

        Kerran törmäsin täällä auervaaraan, kun huomasin hänen iskeneen kyntensä jo seuraavaan naiseen, koetin häntä varoittaa. Jolloin minusta tehtiin mustasukkainen exä :))

        Toisen kerran kerroin miesystävälle kirjoittavani täällä (suomi24:ssä) ja hän tuli perässä ihan avoimesti. Kun lemppasin, hän teki toisen nikin ja alkoi piirittää sillä. Aika nopeasti jäi kiinni.

        Paljon on ehtinyt tapahtua sinä aikana kun olen täällä pyörinyt. Aika kauan pyörinytkin... pääsenkö jo kohta eläkkeelle :)

        Auervaaran? Täällä? Tällä palstallako?
        Paljonko hän ehti nyhtää sinulta rahaa ennenkuin huomasit hänet auervaaraksi?

        Vai kuvittelitko vain jotain?


      • hmpff
        Tellukka kirjoitti:

        Auervaaran? Täällä? Tällä palstallako?
        Paljonko hän ehti nyhtää sinulta rahaa ennenkuin huomasit hänet auervaaraksi?

        Vai kuvittelitko vain jotain?

        Ei palstalta, siihen aikaan profiili-galleria näytti vähän erilaiselta, pystyi sen kautta viestittelemään. Suomi24:n epäonnistunut sometus-yritys.

        Niin, siinä mielessä olet oikeassa, että ei se vedätys palstalla sinänsä tapahtunut vaikkakin näillä saiteilla. Enkä rahaakaan hukannut, ei edes palasta sydämestä. Siitä on jo n. 7 vuotta. Liekö äijä jo eläkkeellä. Miesystävän kaksoisnikistä (se tapahtui palsta-elämässä) on jo kulunut 11 vuotta.

        Jäikö sulle vielä kysyttävää? :)


    • 1eero

      Että vedätystä, millaista, aivan samallaiseltta vaikutta ne vuodet mitä täälllä käynyt tosin harvakseltaan tulee käytyä, jos on pakkko käydä on myös siedettävä.

      • Nii. En minäkään sillä mielelä tällä ole lukenu et joku vedättäis. Minusta se tällaisella palstalla ei ole edes mahdollista ainakaan niin kauan kun kirjoittelut jää tänne.


      • siilenämää kirjoitti:

        Nii. En minäkään sillä mielelä tällä ole lukenu et joku vedättäis. Minusta se tällaisella palstalla ei ole edes mahdollista ainakaan niin kauan kun kirjoittelut jää tänne.

        Eeeroo. Täällä on sanottu että sellainen joka kertoo käyvänsä täällä harvoin onkin tosiasiassa täällä toisella nikillä :). Ja koko ajan.


    • MitäsKirjottaisMiten

      Jokainen voi aina itse päättää millaisia viestejä tänne kirjoittelee, millaisella tyylillä, vakavuudella, rehellisesti, pilke silmäkulmassa, huijaustarkoituksella tai aidon vilpittömästi tai ihan miten ininä keksii.

      • Sitä.vain

        Täällä on kaikki mahdollista, voi esiintyä naisena vaikka on mies, olla rikas, rakas kaikki käy.


      • Sitä.vain kirjoitti:

        Täällä on kaikki mahdollista, voi esiintyä naisena vaikka on mies, olla rikas, rakas kaikki käy.

        Joo näin. Siinä moelessä ei kannata ottaa tätä liian vakavissaan :).


      • mimmimum-..mi

        Kyllä minun mielestäni ..jos kirjoittaa samalla nikillä...niin jotenkin tulee ilmi ihmisen ominaisuudet luonteessa....vaikka mielialat sillätavalla vaihteleekin....että joskus on vakavampi...joskus iloisella mielellä ja kaikki sellainen heijastuu....ainakin ns. tunneihmisillä....Mitään vedätystä.. en tänä aikana kun olen täällä ollut....ole huomannut...


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni ..jos kirjoittaa samalla nikillä...niin jotenkin tulee ilmi ihmisen ominaisuudet luonteessa....vaikka mielialat sillätavalla vaihteleekin....että joskus on vakavampi...joskus iloisella mielellä ja kaikki sellainen heijastuu....ainakin ns. tunneihmisillä....Mitään vedätystä.. en tänä aikana kun olen täällä ollut....ole huomannut...

        No entäs jos saman vakinikin takana on useampi henkilö?Sellaistakin jossain kuuluu harrastetun. Siinähän sekoittuu sitten puurot ja vellit.


      • mimmimum-..mi
        siilenämää kirjoitti:

        No entäs jos saman vakinikin takana on useampi henkilö?Sellaistakin jossain kuuluu harrastetun. Siinähän sekoittuu sitten puurot ja vellit.

        No...en ole ajatellut niin monimutkaisesti näitä....taidankin olla vähän liian sinisilmäinen ....Vaikka sinäkin olet vaihdellut nikkejäsi ...olet kuitenkin sen rehellisesti kertonut...
        "siilillä on piikit..linnuilla on höyhenet ...pupulla ja oravalla turkit pehmoiset" ..sori ...tuli vaan mieleeni tuo ihana laulu...ei mitään" piikittelyä "


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        No...en ole ajatellut niin monimutkaisesti näitä....taidankin olla vähän liian sinisilmäinen ....Vaikka sinäkin olet vaihdellut nikkejäsi ...olet kuitenkin sen rehellisesti kertonut...
        "siilillä on piikit..linnuilla on höyhenet ...pupulla ja oravalla turkit pehmoiset" ..sori ...tuli vaan mieleeni tuo ihana laulu...ei mitään" piikittelyä "

        Ihana laulu. Tulee mieleen kun olin päiväkodissa harjoittelemassa vuosikymmeniä sitten, läksiäisissäni lapset lauloivat minulle tuon.


      • New-age
        siilenämää kirjoitti:

        No entäs jos saman vakinikin takana on useampi henkilö?Sellaistakin jossain kuuluu harrastetun. Siinähän sekoittuu sitten puurot ja vellit.

        Tähän voisin kommentoida, että Isohoon kirjoitukset vaikuttaa monelta.
        Teoriassa voisivat jotkut vedättää: tuntevat ihmiset voivat keskustella muualla ja huvitella ryhmänä ryhmän keskellä. Sii teoriassa...
        Ja mimmimum-..mi voi olla tuossa aika oikeassa noista mielenliikkeistä:
        Joillakin on laajempi tunnerepertoaari ja toiset kirjoittavat "tasaisemmin".
        Mutta niinhän on live-elämässäkin toiset ovat impulsiivisempia ja toiset taas harkitsevampia, arvottamatta kumpi on paree.
        Vedätyksestä: jos tästä nauttii ns. pelaamisesta, se on mielestäni vähän sairasta. Mutta ovathan toiset ihmiset kieroja ja toiset jokseenki vilpittömiä.
        Sellaisesta keskustelusta tulee sösserö - jos nyt keskustelua ollenkaan.


      • New-age kirjoitti:

        Tähän voisin kommentoida, että Isohoon kirjoitukset vaikuttaa monelta.
        Teoriassa voisivat jotkut vedättää: tuntevat ihmiset voivat keskustella muualla ja huvitella ryhmänä ryhmän keskellä. Sii teoriassa...
        Ja mimmimum-..mi voi olla tuossa aika oikeassa noista mielenliikkeistä:
        Joillakin on laajempi tunnerepertoaari ja toiset kirjoittavat "tasaisemmin".
        Mutta niinhän on live-elämässäkin toiset ovat impulsiivisempia ja toiset taas harkitsevampia, arvottamatta kumpi on paree.
        Vedätyksestä: jos tästä nauttii ns. pelaamisesta, se on mielestäni vähän sairasta. Mutta ovathan toiset ihmiset kieroja ja toiset jokseenki vilpittömiä.
        Sellaisesta keskustelusta tulee sösserö - jos nyt keskustelua ollenkaan.

        Totta. Ja kuka viitsii edes panostaa vedätykseen kun muukin elämä on olemassa. Minusta vedättäjä vedättäessään joutuu käyttämään paljon energiaa, jos ei sitten kirjoita mitä sattuu sellaista jota kukaan ei ymmärrä, kuten joku täällä.


      • New-age kirjoitti:

        Tähän voisin kommentoida, että Isohoon kirjoitukset vaikuttaa monelta.
        Teoriassa voisivat jotkut vedättää: tuntevat ihmiset voivat keskustella muualla ja huvitella ryhmänä ryhmän keskellä. Sii teoriassa...
        Ja mimmimum-..mi voi olla tuossa aika oikeassa noista mielenliikkeistä:
        Joillakin on laajempi tunnerepertoaari ja toiset kirjoittavat "tasaisemmin".
        Mutta niinhän on live-elämässäkin toiset ovat impulsiivisempia ja toiset taas harkitsevampia, arvottamatta kumpi on paree.
        Vedätyksestä: jos tästä nauttii ns. pelaamisesta, se on mielestäni vähän sairasta. Mutta ovathan toiset ihmiset kieroja ja toiset jokseenki vilpittömiä.
        Sellaisesta keskustelusta tulee sösserö - jos nyt keskustelua ollenkaan.

        "New-age"


        Nimmari-Mimmin ajattelu-tapa on kaunis ja inhimillinen.
        Olen kanssaan tästä asiasta samaa mieltä.
        -
        Siksi olen aina yksi-nikkinen.
        Kirjoitan omana itsenäni.
        Kirjoitusteni sävy riippuu aina siitä, minkä-laiseen kommentiin vastaan tai otan kantaa.

        EOC

        H.


      • New-age

        Kutens huomasit, sinua en moittinut, vaan kerroin vaikutelmasta. Aina kaksi mahdollisuutta olla väärässä tai oikeassa.
        Sävyistä olen samaa mieltä.


    • tööttt

      Joka paikassa, missä halveksuntaa ja kiusaamista saa osakseen -saa myös vähin äänin tarpeettomaks luokiteltuna poistua kuvioista - ei mikään uusi asia sekään mulle kuin muillekaan, joita mitättömiks aina sanottu. Sen verran pitäis kyllä varoja olla itsellä että saa tuhkauksensa maksettua elon loppusuoralla ettei lapsia tai yhteiskuntaa tartte rasittaa niilläkään asioilla.

      • Onkos sua sanottu täällä mitättömäksi. Elä välitä, niin monia meitä muitakin. Ymmärrän et kaikki eivät jaksa alkaa vääntämään tai pitämään puoliaan ja sekin on ok.


    • Enpä ole täällä mitään vedätyksiä miettinyt ja mitä se sitten mihinkään vaikuttaisi.
      Ajanvietepaikkahan tämä on, vaikkakin joskus kohoaa korkealle ja kovaa, vaikkei huutaa saakaan.
      Itse kohdaltani, en osaa ottaa tätä muuksi, kun mielipiteiden vaihtoon tarkoitetuksi.
      Jos joku muuta tekee, se lienee hänen ongelmansa.

      • Totta Eppu. Minusta tämä on lähinnä ajanvietepalsta. Lapsellista tuollainen hahhahhaa minäpä tiedän kuka sinua täällä vedättää -meininki :).


      • 1eero

        Oikeassa elämässä voi tulla vedätetyksi tai hyväksikäytetyksi, täällä mitä tapahtuu on korvien välissä josta pääsee irti sulkemalla koneen.


      • 1eero kirjoitti:

        Oikeassa elämässä voi tulla vedätetyksi tai hyväksikäytetyksi, täällä mitä tapahtuu on korvien välissä josta pääsee irti sulkemalla koneen.

        Noin onkin. Tämä on ihan oma maailmansa kun se jää tänne kun laitat koneen kiinni.


    • 6255

      Trolli t. provo -syytöksiä näkyy aina silloin tällöin. Tällä palstalla aika vähän. Totuus on tarua ihmeellisempää kuitenkin. Vedätys? Joku siis naputtaa tänne keksittyjä juttuja? Eipä tuosta kukaan kärsi, jos keskustelee keksityn vedätyksen perusteella.

      Auervaara? Eikö sitä varten pitäis tavata elävässä elämässä? Ei tällä palstalla kukaan voi viedä toisen aineellista omaisuutta.

    • ilon.pisaroita

      Niin, mitä se vedättäminen on? Onko se sitä Tellukan tyyppistä "mukamas väärinkäsittämistä", jolla saa kirjoittajan vänkäämään.
      Onko se sitä, että joku esittää samanhenkistä (vaikkei olekaan) ja saa toisen myötäilemään omia mielipiteitään.
      Onko se sitä, että kaverukset/ystävykset käyttävät samaa nimimerkkiä ja antavat kuvan 24/7 täällä olosta.

      Mielestäni ei kannata spekiloida sillä onko jonkun kirjoitus vedätystä vai ei. Tulenee herkästi vainoharhaiseksi. Parempi ottaa kirjoitus sellaisena kuin se ruudulta näkyy. Jos joku hihittelee oman ruutunsa takana ja hieroo käsiään vedätyksen onnistumisesta, niin pitäkööt sen vaatimattoman ilon elämässään.

      • Täysin samaa mieltä että paras ottaa kirjoitus sellaisena kuin se ruudussa näkyy. Minulla ainakaan ei ole tarvetta muuhun. Ilmeisesti tämän minun vedättäjäni esiintuojan oliki tarkoituksena tyypilliseen tapaansa jonkinsortin psykologinen sodankäynti jota vaikuttaa harrastavan.


      • ilon.pisaroita
        siilenämää kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä että paras ottaa kirjoitus sellaisena kuin se ruudussa näkyy. Minulla ainakaan ei ole tarvetta muuhun. Ilmeisesti tämän minun vedättäjäni esiintuojan oliki tarkoituksena tyypilliseen tapaansa jonkinsortin psykologinen sodankäynti jota vaikuttaa harrastavan.

        Aivan. Joillakin on taipumus luullotella, että pääset toisen pään sisään ja tulkitsevat mitä siellä liikkuu. Parempi olisi pitäytyä omassa päässään ja miettiä omia ajatuksiaan ja tulkintojaan, että olisiko niissä korjattavaa.

        On tämä hulluksi mennyt maailma.

        Viikonloppu tulollaan. Pistetään pilkettä silmäkulmaan ja etsitään ilon aiheita muista kuin toistemme päistä ;)


      • ilon.pisaroita kirjoitti:

        Aivan. Joillakin on taipumus luullotella, että pääset toisen pään sisään ja tulkitsevat mitä siellä liikkuu. Parempi olisi pitäytyä omassa päässään ja miettiä omia ajatuksiaan ja tulkintojaan, että olisiko niissä korjattavaa.

        On tämä hulluksi mennyt maailma.

        Viikonloppu tulollaan. Pistetään pilkettä silmäkulmaan ja etsitään ilon aiheita muista kuin toistemme päistä ;)

        Kiitos samoin ilon.pisaroita. Mitä iloja viikonloppuna edessä :).


    • k-kotton

      Taitaa olla naisten jttuja tuo vedätys.
      Niillä kun on taipumus vedättää miehiä.
      Onko se nyt tällä palstalla sillälailla, kun täällä on miehiä niin vähän, niin ne joutuu vedättämään toisiaankin, että saavat sen vedätystarpeen tyydytetyksi.
      Onhan se viisasta antaa naisten vedättääkin, ne on sitten hyvällä tuulella.
      Maailma on ankea paikka, jos naiset on huonolla tuulella..
      No niin, tässä se on vissiin tämän päivän kirjallinen hengentuote.

      • Noh, osaa ne miehetkin. En tiedä onko tuo niin sukupuolisidonnaista. Toisia jostain syystä vedätys kiehtoo, toiset eivät ymmärrä sitä alkuunkaan et mitä ja miksi. Kai vedättäjillä toimiinsa jotkut motiivit on. Ja vedättäjien paljastajilla. Vaviskaa vedättäjät, kohta joku teidät palkastaa. Tai ainakin olkaa kiltisti niin vedättäjällä ei oe aihetta teitä paljastaa ;).


      • siilenämää kirjoitti:

        Noh, osaa ne miehetkin. En tiedä onko tuo niin sukupuolisidonnaista. Toisia jostain syystä vedätys kiehtoo, toiset eivät ymmärrä sitä alkuunkaan et mitä ja miksi. Kai vedättäjillä toimiinsa jotkut motiivit on. Ja vedättäjien paljastajilla. Vaviskaa vedättäjät, kohta joku teidät palkastaa. Tai ainakin olkaa kiltisti niin vedättäjällä ei oe aihetta teitä paljastaa ;).

        Yksi kummallinen piirre naisissa, kun ne on palstalla, niin ne etsii ystäviä.
        Ja sitten kun kerran on tavattu, se pitää kailottaa palstalle, että on kohdattu livenä.
        Niin kun se ihmisen kohtaaminen maailman kummallisin asia on.
        Sieltä niitä ongelmallisia tilanteita tulee.


      • k-kotton kirjoitti:

        Yksi kummallinen piirre naisissa, kun ne on palstalla, niin ne etsii ystäviä.
        Ja sitten kun kerran on tavattu, se pitää kailottaa palstalle, että on kohdattu livenä.
        Niin kun se ihmisen kohtaaminen maailman kummallisin asia on.
        Sieltä niitä ongelmallisia tilanteita tulee.

        Miksi palstaystävien tapaaminen ja siitä kertominen aiheuttaa ongelmia ulkopuolisille?

        Voitko perustella, kiinnostaa?

        Koetaanko asia kuten mökinmuori ketjussani, kokee tosisasioista kertomisen kehumisena.


      • k-kotton kirjoitti:

        Yksi kummallinen piirre naisissa, kun ne on palstalla, niin ne etsii ystäviä.
        Ja sitten kun kerran on tavattu, se pitää kailottaa palstalle, että on kohdattu livenä.
        Niin kun se ihmisen kohtaaminen maailman kummallisin asia on.
        Sieltä niitä ongelmallisia tilanteita tulee.

        Jep. Ehkä siinä on halu näyttää et mekin tavattiin ja rohkaista muita mukaan omaan piiriin.


      • korppis kirjoitti:

        Miksi palstaystävien tapaaminen ja siitä kertominen aiheuttaa ongelmia ulkopuolisille?

        Voitko perustella, kiinnostaa?

        Koetaanko asia kuten mökinmuori ketjussani, kokee tosisasioista kertomisen kehumisena.

        Ongelmien aiheuttaminen ja ihmetyksen esiintuominen on kaksi eri asiaa. Ikään kuin palstalaisia kiinnostaisi kuka täällä on tavannut ja ketä.


      • korppis kirjoitti:

        Miksi palstaystävien tapaaminen ja siitä kertominen aiheuttaa ongelmia ulkopuolisille?

        Voitko perustella, kiinnostaa?

        Koetaanko asia kuten mökinmuori ketjussani, kokee tosisasioista kertomisen kehumisena.

        Oon minä niin kauan ollut palstoilla, että monennäköistä nähnyt.
        Sitten kun tulee erimielisyyttä, niin nekin pitää ventovieraiden edessä "selvitellä".
        Olen minäkin joskus palstallaolijan tuntenut, mutta se ei näkynyt palstalla.
        Eikä me viestitelty keskenämme palstalla, koska keskinäiseen viestittelyyn on monin verroin parempia keinoja Skypellä kuvallistakin.
        Minua ainakin puistattaa ajatuas, jos joku tuttu alkaisi esitellä tuttavuuttaan minun kanssa.
        Minä kyllä lopettaisin sellaisen lyhyeen.
        Mutta nämä on naisten juttuja, niin minun ei tarvitse ymmärtää..


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Miksi palstaystävien tapaaminen ja siitä kertominen aiheuttaa ongelmia ulkopuolisille?

        Voitko perustella, kiinnostaa?

        Koetaanko asia kuten mökinmuori ketjussani, kokee tosisasioista kertomisen kehumisena.

        Anteeksi, että tunkeudun tähän keskusteluunne, vaikkei minulla vedättämiseen olekaan mitään sanomista.

        Kun huomasin sinun olevan läsnä, niin ajattelin esittää sinulle erään pyynnön.

        Sinähän olet ollut hyvin kauan palstalla ja tiedät sen tapahtumista yhtä sun toista.
        Olisiko sinulla aikaa kertoa oma näkemyksesi aloitukseen "Mikä aiheuttaa palstan vihamielisyyden"?
        Jos aikaa liikenee, niin kirjoittaisitko mielipiteesi ko. aloituksen sivulle.


      • keksitomiasi
        korppis kirjoitti:

        Miksi palstaystävien tapaaminen ja siitä kertominen aiheuttaa ongelmia ulkopuolisille?

        Voitko perustella, kiinnostaa?

        Koetaanko asia kuten mökinmuori ketjussani, kokee tosisasioista kertomisen kehumisena.

        Nyt taidat päästellä omiasi.


      • siilenämää kirjoitti:

        Ongelmien aiheuttaminen ja ihmetyksen esiintuominen on kaksi eri asiaa. Ikään kuin palstalaisia kiinnostaisi kuka täällä on tavannut ja ketä.

        Voi laps rukka, siitä se vasta ihmetys palstalla syntyi ja aiheutti ymmärtämättömielle ongelmia. Aloitukin mokomasta tehtiin ei sitä jälkiaalltoa voi kuitata.....pyh....."ikäänkuin kiinnostaisi palstalaisia"

        Ole turvallisin mielin en minä tieten tahtoen sinua kylään kutsu. Joitakin kamuja vielä kutsunkin.


      • korppis kirjoitti:

        Voi laps rukka, siitä se vasta ihmetys palstalla syntyi ja aiheutti ymmärtämättömielle ongelmia. Aloitukin mokomasta tehtiin ei sitä jälkiaalltoa voi kuitata.....pyh....."ikäänkuin kiinnostaisi palstalaisia"

        Ole turvallisin mielin en minä tieten tahtoen sinua kylään kutsu. Joitakin kamuja vielä kutsunkin.

        En usko että monikaan ihmetteteli sellaista asiaa mikä toisille on ihan jokapäiväistä.
        En ole kutsuasi odottamassa ;).


      • korppis kirjoitti:

        Voi laps rukka, siitä se vasta ihmetys palstalla syntyi ja aiheutti ymmärtämättömielle ongelmia. Aloitukin mokomasta tehtiin ei sitä jälkiaalltoa voi kuitata.....pyh....."ikäänkuin kiinnostaisi palstalaisia"

        Ole turvallisin mielin en minä tieten tahtoen sinua kylään kutsu. Joitakin kamuja vielä kutsunkin.

        Eiköhän tässä nyt vähemmälläkin pärjätä.
        En minä tiennyt, että oli vissiin isompikin ottelu menossa.
        Kun ketju menee ns, vilkkaaksi, niin minä pysyttelen kaukana siitä., koska pitkäaikainen kokemuksella sen oon huomannu, että siellä on naistenvälinen ottelu menossa.
        Ja minä olen iso poika, niin kaikki ei aina niin kiinnosta.
        Muuten aikuiselle ihmiselle ei pidä sanoa lapsrukka.
        Ei tuo siili, mikä se nyt milloinkin on, mitenkään niin "paha" ole, etteikö sen kanssa täällä palstalla toimeen tule.
        Jokainen vaan on omanlaisensa ja jokaisella on omat ajatukset.
        PS. Tehkäähän rehvit ja kailottakkaa se palstalle, niin minä saan aihetta päivitellä.


      • k-kotton kirjoitti:

        Eiköhän tässä nyt vähemmälläkin pärjätä.
        En minä tiennyt, että oli vissiin isompikin ottelu menossa.
        Kun ketju menee ns, vilkkaaksi, niin minä pysyttelen kaukana siitä., koska pitkäaikainen kokemuksella sen oon huomannu, että siellä on naistenvälinen ottelu menossa.
        Ja minä olen iso poika, niin kaikki ei aina niin kiinnosta.
        Muuten aikuiselle ihmiselle ei pidä sanoa lapsrukka.
        Ei tuo siili, mikä se nyt milloinkin on, mitenkään niin "paha" ole, etteikö sen kanssa täällä palstalla toimeen tule.
        Jokainen vaan on omanlaisensa ja jokaisella on omat ajatukset.
        PS. Tehkäähän rehvit ja kailottakkaa se palstalle, niin minä saan aihetta päivitellä.

        Kiitos k-kotton ystävällisistä sanoista nikkiäni kohtaan :).
        Meillä päin muuten sanotaan laps rukka aikuisellekin jos sanoja katsoo että kohde ei ymmärrä päivänselvää asiaa (hänen mielestään).


      • siilenämää kirjoitti:

        Kiitos k-kotton ystävällisistä sanoista nikkiäni kohtaan :).
        Meillä päin muuten sanotaan laps rukka aikuisellekin jos sanoja katsoo että kohde ei ymmärrä päivänselvää asiaa (hänen mielestään).

        Varokkin sanomasta lapsrukka minulle. Minä voin vaikka suuttua.
        Täällä ei semmosia tapoja tunneta.


      • k-kotton kirjoitti:

        Varokkin sanomasta lapsrukka minulle. Minä voin vaikka suuttua.
        Täällä ei semmosia tapoja tunneta.

        Okkei, en sano. Korppikselle voi sanoa koska sekin ite on aika paha suustaan.


      • k-kotton kirjoitti:

        Eiköhän tässä nyt vähemmälläkin pärjätä.
        En minä tiennyt, että oli vissiin isompikin ottelu menossa.
        Kun ketju menee ns, vilkkaaksi, niin minä pysyttelen kaukana siitä., koska pitkäaikainen kokemuksella sen oon huomannu, että siellä on naistenvälinen ottelu menossa.
        Ja minä olen iso poika, niin kaikki ei aina niin kiinnosta.
        Muuten aikuiselle ihmiselle ei pidä sanoa lapsrukka.
        Ei tuo siili, mikä se nyt milloinkin on, mitenkään niin "paha" ole, etteikö sen kanssa täällä palstalla toimeen tule.
        Jokainen vaan on omanlaisensa ja jokaisella on omat ajatukset.
        PS. Tehkäähän rehvit ja kailottakkaa se palstalle, niin minä saan aihetta päivitellä.

        Laps rukka ei kuulu sanavarastooni. Ei ole ikinä kuulunut.

        Keittiöpdykologiaa minusta siileläisittäin.

        "Yksinkertainen seitenkymppinen sisältää tilannekohtaisesti lapsrukan".


      • k-kotton kirjoitti:

        Yksi kummallinen piirre naisissa, kun ne on palstalla, niin ne etsii ystäviä.
        Ja sitten kun kerran on tavattu, se pitää kailottaa palstalle, että on kohdattu livenä.
        Niin kun se ihmisen kohtaaminen maailman kummallisin asia on.
        Sieltä niitä ongelmallisia tilanteita tulee.

        Minä taas näen asian aivan täysin päinvastaisena. Palstan ilmapiiriä parantaisi paljon jos kaikki aktiivit ainakin kerran tapaisivat ihan livessä. Näkisivät toisensa ihan ihmisinä, ei vain nimimerkkeinä. Tapaaminen, ystävystyminen, ihmisten keskeinen vuorovaikutus tekee elämästä elämisen arvoisen, ei nettitaivaalle kyräily ja nuolien ampuminen lentäviin kohteisiin.
        Yst. terveisin Paloma sivulta 42


      • teksteks

        Itseäni ei kiinnosta palstalaisten tapaaminen. Täällä on monia hauskoja ja monia mielenkiintoisia kirjoittajia.
        Tahdon ehdottomasti pitää live-ihmiset livessä ja palstan luppoaikani ajanvietteenä.
        Tosin viime aikoina ei ole ollut paljon luettavia asiaketjuja. Itse en valitettavasti osaa aloituksia tehdä. Semmoinen lapsrukka minäkin ,)


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä taas näen asian aivan täysin päinvastaisena. Palstan ilmapiiriä parantaisi paljon jos kaikki aktiivit ainakin kerran tapaisivat ihan livessä. Näkisivät toisensa ihan ihmisinä, ei vain nimimerkkeinä. Tapaaminen, ystävystyminen, ihmisten keskeinen vuorovaikutus tekee elämästä elämisen arvoisen, ei nettitaivaalle kyräily ja nuolien ampuminen lentäviin kohteisiin.
        Yst. terveisin Paloma sivulta 42

        Tämä nyt menee ihmissuhdejutuiksi, ja se ei ole minun vahvimpia puoliani.
        En minä sitä ole tarkoittanut, etteikö palstalaiset voisi tavata toisiaan, mutta en kyllä omalla kohdalla riemusta kilju, jos joku tapaamisen jälkeen kuuluttaa sen palstalla.
        Ei minulla suurta uteliaisuutta ole. Samankaltaisia näkee kaupan kassajonossa ja terveyskeskuksen odotustilassa, en minäkään sen kummempi ole.
        Jos ei oteta lukuun suoranaista vanhenemisenpelkoa, ja siitä johtuvaa sitkeää rimpuilua ja ajan haaskausta työelämässä, jolla ei toimeentulon kanssa ole mitään tekemistä.
        Eikö tämä kuvaus yhden tilulii-tapaamisen korvaa.


      • sind

        Tilulii-tapaaminen :)


      • korppis kirjoitti:

        Laps rukka ei kuulu sanavarastooni. Ei ole ikinä kuulunut.

        Keittiöpdykologiaa minusta siileläisittäin.

        "Yksinkertainen seitenkymppinen sisältää tilannekohtaisesti lapsrukan".

        Elä ny höpötä, sehän on sanontatapa. Laps rukka rupinokka.


      • teksteks kirjoitti:

        Itseäni ei kiinnosta palstalaisten tapaaminen. Täällä on monia hauskoja ja monia mielenkiintoisia kirjoittajia.
        Tahdon ehdottomasti pitää live-ihmiset livessä ja palstan luppoaikani ajanvietteenä.
        Tosin viime aikoina ei ole ollut paljon luettavia asiaketjuja. Itse en valitettavasti osaa aloituksia tehdä. Semmoinen lapsrukka minäkin ,)

        Minustakin täällä on hauskoja ja mielenkiintoisiakin mutta on myös sitä toista äärilaitaa. Makuasioita joista ei voi kiistellä.


      • teks.teks
        siilenämää kirjoitti:

        Minustakin täällä on hauskoja ja mielenkiintoisiakin mutta on myös sitä toista äärilaitaa. Makuasioita joista ei voi kiistellä.

        Jollain lailla kuvittelen, että jos tapaisin palstalaisen/palstalaisia, niin se olisi pettymys. Ei olisikaan niin lennokasta tai hauskaa.

        Ikäviä ääripäitä ei missään nimessä. Kuka sitä nyt itseään kiusaamaan.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä taas näen asian aivan täysin päinvastaisena. Palstan ilmapiiriä parantaisi paljon jos kaikki aktiivit ainakin kerran tapaisivat ihan livessä. Näkisivät toisensa ihan ihmisinä, ei vain nimimerkkeinä. Tapaaminen, ystävystyminen, ihmisten keskeinen vuorovaikutus tekee elämästä elämisen arvoisen, ei nettitaivaalle kyräily ja nuolien ampuminen lentäviin kohteisiin.
        Yst. terveisin Paloma sivulta 42

        Onko tuo kommenttisi nyt siis sen tulevan kirjasi sivulta 42?

        Sittenhän me ollaan luettu jo koko tähänastinen käsikirjoituksesi.


      • hehehehee
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä taas näen asian aivan täysin päinvastaisena. Palstan ilmapiiriä parantaisi paljon jos kaikki aktiivit ainakin kerran tapaisivat ihan livessä. Näkisivät toisensa ihan ihmisinä, ei vain nimimerkkeinä. Tapaaminen, ystävystyminen, ihmisten keskeinen vuorovaikutus tekee elämästä elämisen arvoisen, ei nettitaivaalle kyräily ja nuolien ampuminen lentäviin kohteisiin.
        Yst. terveisin Paloma sivulta 42

        Tapaaminen hehehehee


      • Tellukka kirjoitti:

        Onko tuo kommenttisi nyt siis sen tulevan kirjasi sivulta 42?

        Sittenhän me ollaan luettu jo koko tähänastinen käsikirjoituksesi.

        Ei.
        Kommenttini ei ole sivulta 42. Minä poikkean nyt täällä ja palaan sitten taas sivulle 42.
        Voit lopettaa nyt kirjoittamiseni kommentointi.
        Se ei ota eikä anna.
        Jos sinua itseäsi se jotenkin huvittaa niin suon sen huvin toki sinulle. Ei tule kalliiksi hauskuuttaa sinua.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Ei.
        Kommenttini ei ole sivulta 42. Minä poikkean nyt täällä ja palaan sitten taas sivulle 42.
        Voit lopettaa nyt kirjoittamiseni kommentointi.
        Se ei ota eikä anna.
        Jos sinua itseäsi se jotenkin huvittaa niin suon sen huvin toki sinulle. Ei tule kalliiksi hauskuuttaa sinua.

        Niin, kumpaa sinä nyt sitten tarkoitat; ettäkö minun pitäisi lopettaa kommentointini vai ei?
        Kumpaakin ehdotat, mutta kumpaa ajattelet/tarkoitat?


      • k-kotton kirjoitti:

        Tämä nyt menee ihmissuhdejutuiksi, ja se ei ole minun vahvimpia puoliani.
        En minä sitä ole tarkoittanut, etteikö palstalaiset voisi tavata toisiaan, mutta en kyllä omalla kohdalla riemusta kilju, jos joku tapaamisen jälkeen kuuluttaa sen palstalla.
        Ei minulla suurta uteliaisuutta ole. Samankaltaisia näkee kaupan kassajonossa ja terveyskeskuksen odotustilassa, en minäkään sen kummempi ole.
        Jos ei oteta lukuun suoranaista vanhenemisenpelkoa, ja siitä johtuvaa sitkeää rimpuilua ja ajan haaskausta työelämässä, jolla ei toimeentulon kanssa ole mitään tekemistä.
        Eikö tämä kuvaus yhden tilulii-tapaamisen korvaa.

        Minä luulen et kirjoittelusta täällä menis hohto jos tavallisesi tavattais. Eikös se ole tämän kirjoittelun suola ja pippuri ettei näe keille kirjoittaa, vain tekstinsä.


      • Tellukka kirjoitti:

        Niin, kumpaa sinä nyt sitten tarkoitat; ettäkö minun pitäisi lopettaa kommentointini vai ei?
        Kumpaakin ehdotat, mutta kumpaa ajattelet/tarkoitat?

        Lopeta tympeä kommentointi Palomalle. Olet älykäs sanailija, mutta saman jorinan toisto ei enää naurata.


      • korppis kirjoitti:

        Lopeta tympeä kommentointi Palomalle. Olet älykäs sanailija, mutta saman jorinan toisto ei enää naurata.

        Äläs nyt ala toisen puolesta minun kommentointiani kieltelemään. Tai saathan sinä komennella ketä vaan (vaikka et oikeastaan tälle palstalle enää kuulukaan). Eri juttu sitten, kuka sinua tottelee ja kuka ei. Minä en ole marionettisi ...

        Itse Paloma juuri lupasi minulle: """Jos sinua itseäsi se jotenkin huvittaa niin suon sen huvin toki sinulle. Ei tule kalliiksi hauskuuttaa sinua.""""


      • siilenämää kirjoitti:

        Minä luulen et kirjoittelusta täällä menis hohto jos tavallisesi tavattais. Eikös se ole tämän kirjoittelun suola ja pippuri ettei näe keille kirjoittaa, vain tekstinsä.

        Ei se kaikki niin myönteistä olisi.
        Täällä ei seläntakanapuhumista ole, senjälkeen tulisi..
        Välimatkat on niin isoja, että kohtaamiset vaatisi aikaa, vaivaa ja rahaakin.Ei siihen moni lähde.
        Eikä se ystävyyden/ kaveruuden ylläpito aina niin helppoa ole, se vaatii aikansa. Eikä minulla ole aikaa enempää haalia, mitä nyt on.
        En nyt osaa kuvitella, kun se tilanne on epätodellinen.


      • Tellukka kirjoitti:

        Äläs nyt ala toisen puolesta minun kommentointiani kieltelemään. Tai saathan sinä komennella ketä vaan (vaikka et oikeastaan tälle palstalle enää kuulukaan). Eri juttu sitten, kuka sinua tottelee ja kuka ei. Minä en ole marionettisi ...

        Itse Paloma juuri lupasi minulle: """Jos sinua itseäsi se jotenkin huvittaa niin suon sen huvin toki sinulle. Ei tule kalliiksi hauskuuttaa sinua.""""

        Et ole hauska muiden kuin omasta mielestäsi. Nyt jos minulle vidduilusta on sinulle niin paljon huvia että saat ihan orkkuja siitä mikäpä siinä. Ei se minulle kuulu enkä pysty sitä kieltämään.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Et ole hauska muiden kuin omasta mielestäsi. Nyt jos minulle vidduilusta on sinulle niin paljon huvia että saat ihan orkkuja siitä mikäpä siinä. Ei se minulle kuulu enkä pysty sitä kieltämään.

        Montako ihmistä maailmassa on?
        Miten pystyt tietämään kaikkien mielipiteen yhdestä tuntemattomasta ihmisestä?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä taas näen asian aivan täysin päinvastaisena. Palstan ilmapiiriä parantaisi paljon jos kaikki aktiivit ainakin kerran tapaisivat ihan livessä. Näkisivät toisensa ihan ihmisinä, ei vain nimimerkkeinä. Tapaaminen, ystävystyminen, ihmisten keskeinen vuorovaikutus tekee elämästä elämisen arvoisen, ei nettitaivaalle kyräily ja nuolien ampuminen lentäviin kohteisiin.
        Yst. terveisin Paloma sivulta 42

        Tämän ketjun havainto.
        Sinä olet avannut sen verran elämääsi, että Sinulla on kirja työn alla.
        Kirjan kirjoittaminen , vaikkapa sata sivua,, sujuvaa tekstiä, jossa säilyy johtolanka, siinä on vaikeusaste moninkertainen näihin muutaman rivin kirjoituksiin verrattuna.
        Et vaikuta kovin ihastuneelta tässäkään ketjussa kirjaasi liittyvistä kommenteista.
        Sitten siellä näkyy olevan toinenkin ketju, omistettu kokonaan kirjallesi.
        Siellä lienee aihetta käsitelty hyvinkin monipuolisesti..
        Voitko kuvitella, mitä seuraisi, jos näitä palstatapaamisia tapahtuisi isommassa mittakaavassa.
        Saattaa olla parempi näin, vähätkin nikit häviäisi.


      • k-kotton kirjoitti:

        Tämän ketjun havainto.
        Sinä olet avannut sen verran elämääsi, että Sinulla on kirja työn alla.
        Kirjan kirjoittaminen , vaikkapa sata sivua,, sujuvaa tekstiä, jossa säilyy johtolanka, siinä on vaikeusaste moninkertainen näihin muutaman rivin kirjoituksiin verrattuna.
        Et vaikuta kovin ihastuneelta tässäkään ketjussa kirjaasi liittyvistä kommenteista.
        Sitten siellä näkyy olevan toinenkin ketju, omistettu kokonaan kirjallesi.
        Siellä lienee aihetta käsitelty hyvinkin monipuolisesti..
        Voitko kuvitella, mitä seuraisi, jos näitä palstatapaamisia tapahtuisi isommassa mittakaavassa.
        Saattaa olla parempi näin, vähätkin nikit häviäisi.

        @k-kotton:
        en ole aloittanut yhtäkään ketjua joka käsittelee kirjaani. Tässä ketjussa kommentit ova olleet enemmin henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä kuin asiallista kritiikkiä. Miksi ilahtuisin pelkästä nälvimisestä?
        Se toinen ketju jossa kirjoittamistani käsitellään on hunkszin käsialaa ja hänelläkin on oma agendansa siinä. Osaan toki tunnistaa aidon kannustuksen epäaitojen viestien joukosta ja olen siitä iloinen ja kiitollinen.


    • Vai vedätystä, juu ja hah, jos antaa itseään vedätyttää niin mikäs siinä.
      Järkevä aikuinen ei anna, tai lähtee leikkiin mukaan, hiekkaa silmille ja silleen.

      Kaunis ajattelutapa inhimillisesti, onko sitä kun kirjoittaa "täällä on eräs, joka on sitä ja tätä, eräs joka kirjoittaa näin ja noin", voihan se jonkun mielestä niin ollakin.
      Varsinkin jos on itse samaa mieltä.

      Jatkakaapa taas vedätyksiänne ja leikjejänne.

      • Kiva kun kävit antamassa luvan :D.


      • siilenämää kirjoitti:

        Kiva kun kävit antamassa luvan :D.

        ....Leikkejänne..

        Mut mut mutta, taidat vedättää minuu :)
        Eihän palstalla lupia tarvitse antaa, tuo oli hassu pikku kehoitus, eikä sitäkään ole mikään pakko noudattaa.


      • Ehkä hänkin on ottanut mallia sinusta?
        Tai eikä vain, sinähän et kirjoita "eräs", vaan sinä kirjoitat "joku täällä..."


      • Tellukka kirjoitti:

        Ehkä hänkin on ottanut mallia sinusta?
        Tai eikä vain, sinähän et kirjoita "eräs", vaan sinä kirjoitat "joku täällä..."

        Mukavaa kun teitä kiinnostuneita riittää.
        Ainakin yks eräs ja toinen joku.


    • Niin että mitä vedättämisestä saa, siis se, joka vedättää ? Luulen, että se ruokkii vedättäjän vallantahtoa, hetkellisesti: minä se vedättelen tyhmyreitä, leikittelen heillä, minulla on ohjat käsissä ...
      Ja jos vedättäjä paljastuu hän voi syyttää muiden huonoa huumorintajua....
      Itse en pystyisi vedätystä tunnistamaan. En ole tunnistanut edes niitä, jotka tekijä on itse tunnustanut jälkeenpäin.

      • No sitä minäkin ihmettelen että kuka minua täällä vedättää kun itse en ole huomannut ja jos niin millä tavalla tai missä asiassa? Ja mitä tämän vedättäjän vedätyksistä kertoja yrittää saada aikaan sillä että kertoo vedätettävän mutta ei kerro vedättäjää, ei ymmärrä ei.


    • teksteks

      Luppoaikaa tulla tupsahti. Viikkosiivous ja ruokapuoli hoidettu. Vettä tulee taivaan täydeltä. Tässä miätin, että korjaisinko parvekeruukuista sadon vai jatkaisinko villapaidan kutomista tenavalle.

      Kadotin sen makumuistoja ketjun. Tuli mieleen, että kauan sitten, kun olin muuttanut omaan kotiin, niin päätin paistaa muikkuja. Jätin perkaamatta ne. Neulamuikkujahan ei perata. Nuo oli vähän isompia. Maku ei ollut paras mahdollinen, muuta kuin rapeassa pyrstössä. Olen miettinyt, että olisin voinut saada jonkun suolistoloisen. Tai tiedä vaikka sellainen muhiikin jossain suolenmutkassa, yöks :(

      • New-age

        Lapamatohan voi tulla kaloista. Reippaasti risiiniöljyä vai olisiko apteekissa jotain poistavaa.
        Mua on inhottanut jo ajatuskin lapamadosta: siellä suolistossa asustaisi, säisi samoja ruokia, panna cottaa, joisi kahvia ja söisi croissanttia, sitä maalais- , ja söisi Fazerin sinistä. Inhaa.


      • teksteks
        New-age kirjoitti:

        Lapamatohan voi tulla kaloista. Reippaasti risiiniöljyä vai olisiko apteekissa jotain poistavaa.
        Mua on inhottanut jo ajatuskin lapamadosta: siellä suolistossa asustaisi, säisi samoja ruokia, panna cottaa, joisi kahvia ja söisi croissanttia, sitä maalais- , ja söisi Fazerin sinistä. Inhaa.

        Lapamato, kihomato, heisimato, mato valtonen.
        Kyllä siitä on jo niin kauan, että ei ainakaan ole ylivoimaa minusta saanut. Oliivi- ja rypsiöljyä olen syönyt, olutta juonut, joskus jonkun shotinkin.
        Tuli vaan makunystyröihin se jonkinlaiden mudan maku. En tiedä mistä se nousi, en kyllä nyt pystyis syömään mitään kalaa. Sushistakin olen tykännyt.
        Toisaalta, luin DW:n ketjua jätevedestä. Muoviahan niissä kaloissa on ja hanavedessäkin.
        Mitenhän se anjovis... muna-anjovis-ruisleipä joskus maistui.


      • New-age

        Muna-anjovisleipä on karuudessaan nam.
        Takavuosina kirjolohi saattoi maistua mudalle. Mutta laatu on parantunut.
        Merilohen hyvä vaihtoehto. Ehkä kalanviljelijoita oheistetaan, ettei kaloja kasvateta jossain mutakuopassa, jonkin lirinän varrella.


    • Ihana ketju, vedätyksestä mutakaloihin ja matoihin :). Saapi rönsyillä silleen kivasti ............

      • teksteks

        Oli ihan pakko :) Tuo mainintani tuolla ylempänä, että käytän luppoaikaani palstalla, mainittii toisessa ketjussa. Mainitsijalla ei ole luppoaikaa lainkaan. Kirjoitinkin siksi tähän ketjuun ettei hänen kallista aikaansa menisi hukkaan joutuessaan lukemaan tyhjänpäiväistä luppoajan täytteistä tekstiä :)


      • teksteks kirjoitti:

        Oli ihan pakko :) Tuo mainintani tuolla ylempänä, että käytän luppoaikaani palstalla, mainittii toisessa ketjussa. Mainitsijalla ei ole luppoaikaa lainkaan. Kirjoitinkin siksi tähän ketjuun ettei hänen kallista aikaansa menisi hukkaan joutuessaan lukemaan tyhjänpäiväistä luppoajan täytteistä tekstiä :)

        Saa kirjoittaa, se on jopa suotavaa ainakin tässä ketjussa :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe